Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Бохоніки)
06 трав 2019 17:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключила интернет в с.Бохоники в январе 2019 года. Качеством и скоростью интернета довольна. Рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуємо Вам за відгук! Ми працюємо над якістю наших послуг, адже наша мета - це якісний інтернет для наших клієнтів.
Аноним (Бохоніки)
06 лют 2019 19:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашел сюда в ярости, чтобы написать здесь про ваши 15ти минутные дропы, я надеюсь что вам эти дропы аукнутся, очень надеюсь.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День добрый! Уважаемый пользователь. Спасибо за ваш отзыв. Пользуя случаем хочу вам напомнить график работы нашей техподдержки (ТП): пн-вт: с 8:00 до 20:00, сб: с 9:00 до 19:00 Телефон 067*432*32*67. По с. Бохоники проблемы с оборудованием отсутствуют, заявок от наших абонентов не поступало. По этом у прошу вас обратится в нашу ТП для выяснения причины вашей проблемы. Так-как пока ваши дропы аукаются только вам.
Ірина (Бохоніки)
10 січ 2019 00:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Коментар до мого попереднього відгуку (розміщений нижче). Провайдер надав відповідь на моє звернення тут, на сайті, і протягом двох днів проблема була вирішена. Приїхала група і все швидко зремонтувала. Попередньо подзвонили, повідомили що планують до нас їхати, чи є хтось вдома, чи зручно і тд, все на рівні. В мене прохання - встановіть якійсь строки виконання заявок на ремонт, розмістіть їх у відкритому доступі та повідомте вашій службі підтримки?, щоб вони могли надавати цю інформацію при оформленні заявки - це збереже нерви і вам, постачальникам, і нам, споживачам. Дуже заважає невизначеність, особливо коли ти працюєш вдома по віддаленому доступі. Питання стоїть не у тому ( і я думаю більшість зараз зі мною погодиться), що мені наприклад от зараз треба срочно щоб їхали і ремонтували, ні. Просто якщо мені скажуть «на протязі, наприклад, 2-х неділь», я може й позітхаю, але буду сидіти і чекати ці дві неділі, а не назвонювати щодня в вашу технічну підтримку, щоб почути чергове «очікуйте», « може завтра». Дякую за відповідь на сайті і за оперативне реагування на мою проблему!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуэмо за Ваш відгук! В більшості випадків ми усуваємо несправності згідно чинного законодавства, на протязі 3-х діб. Але на жаль в зимовий час, при складних погодніх умовах спланувати виїзди ремонтних бригад не завжди можливо .
Найближчим часом ми по Вашому проханню ми розмістимо інформацію на нашому сайті https://radionet.com.ua
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг