Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 140
рекомендують: 33 чол
не рекомендують: 107 чол
ТОВ "Радіонет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Бохоніки)
06 трав 2019 17:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключила интернет в с.Бохоники в январе 2019 года. Качеством и скоростью интернета довольна. Рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуємо Вам за відгук! Ми працюємо над якістю наших послуг, адже наша мета - це якісний інтернет для наших клієнтів.
Аноним (Бохоніки)
06 лют 2019 19:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашел сюда в ярости, чтобы написать здесь про ваши 15ти минутные дропы, я надеюсь что вам эти дропы аукнутся, очень надеюсь.
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
День добрый! Уважаемый пользователь. Спасибо за ваш отзыв. Пользуя случаем хочу вам напомнить график работы нашей техподдержки (ТП): пн-вт: с 8:00 до 20:00, сб: с 9:00 до 19:00 Телефон 067*432*32*67. По с. Бохоники проблемы с оборудованием отсутствуют, заявок от наших абонентов не поступало. По этом у прошу вас обратится в нашу ТП для выяснения причины вашей проблемы. Так-как пока ваши дропы аукаются только вам.
Ірина (Бохоніки)
10 січ 2019 00:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Коментар до мого попереднього відгуку (розміщений нижче). Провайдер надав відповідь на моє звернення тут, на сайті, і протягом двох днів проблема була вирішена. Приїхала група і все швидко зремонтувала. Попередньо подзвонили, повідомили що планують до нас їхати, чи є хтось вдома, чи зручно і тд, все на рівні. В мене прохання - встановіть якійсь строки виконання заявок на ремонт, розмістіть їх у відкритому доступі та повідомте вашій службі підтримки?, щоб вони могли надавати цю інформацію при оформленні заявки - це збереже нерви і вам, постачальникам, і нам, споживачам. Дуже заважає невизначеність, особливо коли ти працюєш вдома по віддаленому доступі. Питання стоїть не у тому ( і я думаю більшість зараз зі мною погодиться), що мені наприклад от зараз треба срочно щоб їхали і ремонтували, ні. Просто якщо мені скажуть «на протязі, наприклад, 2-х неділь», я може й позітхаю, але буду сидіти і чекати ці дві неділі, а не назвонювати щодня в вашу технічну підтримку, щоб почути чергове «очікуйте», « може завтра». Дякую за відповідь на сайті і за оперативне реагування на мою проблему!
Відповідь представника ТОВ "Радіонет":
Дякуэмо за Ваш відгук! В більшості випадків ми усуваємо несправності згідно чинного законодавства, на протязі 3-х діб. Але на жаль в зимовий час, при складних погодніх умовах спланувати виїзди ремонтних бригад не завжди можливо . Найближчим часом ми по Вашому проханню ми розмістимо інформацію на нашому сайті https://radionet.com.ua
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг