Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 6329
рекомендують: 1456 чол
не рекомендують: 4873 чол
ТОВ "Інтертелеком"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Будище)
13 лист 2018 22:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.19 Мбіт/c
Upload:
2.19 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер просто жах. Зателефонував сьогодні в службу підтримки кажу чому у вас мережа і швидкість упала? Відповідають у нас все нормально просто бачимо велику навантаженість на базову станцію. Так виходить ви знаєте причину. То якого ви хріну уже як два роки нічого не робите?
Відповідь представника ТОВ "Інтертелеком":
Доброго дня! Встановлення нової базової станції/модернізація залежить не тільки від аналізу звернень абонентів, а й від можливості її встановлення. Необхідне узгодження не тільки технічних, а й юридичних питань з організаціями, які контролюють налаштування/встановлення такого роду обладнання, тому весь цей процес займає тривалий час. Щоб ми могли більш детально все перевірити, напишіть нам на електронну адресу [email protected]
Аноним (Будище)
05 вер 2018 22:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.26 Мбіт/c
Upload:
1.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рішив залишити коментарій. Як ви уже допекли, дуже шкодую, що в моєму селі немає альтернативи, як тільки з'явиться покину вас раз і назавжди. І ніколи не повернусь. Такої поганої связі потрібно ще пошукати. Саме більше допікає постійні розриви. Телефонуєш у службу підтримки кажуть перепідключіть модем, телефонуєш перепідключіть модем, телефонуєш перепідключіть модем. Та я тіки те і роблю, що перепідключаю. Тому більше не телефоную бо результат 0, тому злюсь і терплю. Тіки з'явиться другий оператор покину вас і не повернусь навіть коли ви тариф скинете в два раза. І повірте це не я один. Так шо ждіть коли Київстра набере оберти і покриє 3g в україні (а це не за горами) тоді вам опа. Половина ваших фахівців втратить роботу. І ви абонентів не вернете, ніхто просто вашим обіцянкам не повірить. Не потрібно розказувати, що все залежить від кількості абонентів, загруженості сеті. За, що я плачу гроші? Якщо збільшується кількість абонентів, то потрібно ставити додаткові станції, змінювати оборудування, покращувати існуючє, а не розповідати це не ми, я не знаю. Потрібно рухатись вперед, удосконалюватись. А ви просто стоїте і бабло рубаєте, користуєтесь лише тим, що покриття найбільше в Україні. А де якість я вас питаю. Скоро ви своє покриття вибачте на слові засуните в одне місце. Чекаю прогресу Київстар, Водафон і Лайф. І це не пусті слова у мене в селі уже Київстар 3g є. Щас покишо сєть слабенька, але нічого прогрес не за горами. Вони хоч на відміну від вас рухаються.
Відповідь представника ТОВ "Інтертелеком":
Добрий день! Обладнання може перепідключатись лише якщо відсутня пряма видимість або якесь стороннє обладнання збиває сигнал. Ви можете написати нам на електронну пошту [email protected] , ми перевіримо якість сигналу, який поступає на Ваше обладнання, надамо рекомендації.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг