Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Будище)
13 лист 2018 22:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.19 Мбіт/c
Upload:
2.19 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер просто жах. Зателефонував сьогодні в службу підтримки кажу чому у вас мережа і швидкість упала? Відповідають у нас все нормально просто бачимо велику навантаженість на базову станцію. Так виходить ви знаєте причину. То якого ви хріну уже як два роки нічого не робите?
Відповідь представника ТОВ "Інтертелеком":
Доброго дня! Встановлення нової базової станції/модернізація залежить не тільки від аналізу звернень абонентів, а й від можливості її встановлення. Необхідне узгодження не тільки технічних, а й юридичних питань з організаціями, які контролюють налаштування/встановлення такого роду обладнання, тому весь цей процес займає тривалий час. Щоб ми могли більш детально все перевірити, напишіть нам на електронну адресу [email protected]
Аноним (Будище)
05 вер 2018 22:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.26 Мбіт/c
Upload:
1.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рішив залишити коментарій. Як ви уже допекли, дуже шкодую, що в моєму селі немає альтернативи, як тільки з'явиться покину вас раз і назавжди. І ніколи не повернусь. Такої поганої связі потрібно ще пошукати. Саме більше допікає постійні розриви. Телефонуєш у службу підтримки кажуть перепідключіть модем, телефонуєш перепідключіть модем, телефонуєш перепідключіть модем. Та я тіки те і роблю, що перепідключаю. Тому більше не телефоную бо результат 0, тому злюсь і терплю. Тіки з'явиться другий оператор покину вас і не повернусь навіть коли ви тариф скинете в два раза. І повірте це не я один. Так шо ждіть коли Київстра набере оберти і покриє 3g в україні (а це не за горами) тоді вам опа. Половина ваших фахівців втратить роботу. І ви абонентів не вернете, ніхто просто вашим обіцянкам не повірить. Не потрібно розказувати, що все залежить від кількості абонентів, загруженості сеті. За, що я плачу гроші? Якщо збільшується кількість абонентів, то потрібно ставити додаткові станції, змінювати оборудування, покращувати існуючє, а не розповідати це не ми, я не знаю. Потрібно рухатись вперед, удосконалюватись. А ви просто стоїте і бабло рубаєте, користуєтесь лише тим, що покриття найбільше в Україні. А де якість я вас питаю. Скоро ви своє покриття вибачте на слові засуните в одне місце. Чекаю прогресу Київстар, Водафон і Лайф. І це не пусті слова у мене в селі уже Київстар 3g є. Щас покишо сєть слабенька, але нічого прогрес не за горами. Вони хоч на відміну від вас рухаються.
Відповідь представника ТОВ "Інтертелеком":
Добрий день! Обладнання може перепідключатись лише якщо відсутня пряма видимість або якесь стороннє обладнання збиває сигнал. Ви можете написати нам на електронну пошту [email protected] , ми перевіримо якість сигналу, який поступає на Ваше обладнання, надамо рекомендації.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг