Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Віктор (Житомир)
23 лип 2024 21:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість, швидкість (відповідність заявленої в пакеті) взагалі ДНО. Додзвонитися в службу підтримки після 18:00 Не МОЖЛИВО. А коли в робочий час додзвонюєшся - просто впарюють якусь єресь....ні розуміння в чому причина, ні коли буде вирішена проблема - адекватно ніхто відповісти не може. Коли говориш - робіть перерахунок на НЕДОДАНІ послуги, відповідають - пишіть заяву. Шановні - ви маєте самі бути зацікавлені задовольнити клієнта. чомусь про підвищення тарифу ви не заморочуєтесь. Ви самі розумієте і знаєте де і коли ви не надаєте послуги. Тому я це називаю - ЗРУБАТИ БАБЛО ПО ТИХОМУ(((. Думаю будемо прощатися.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Андрій (Козелець)
23 лип 2024 13:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет гівно!!! Вибачте за мій французький, просто вже не знаю які слова підбирати... Немає світла немає інтернету, є світло немає інтернету! 95% часу сиджу на мобільному інтернеті, за що плачу незрозуміло, щоб до операторів додзвонитися потрібно чекати по 3 години, без уточнення даних номеру договору, ПІБ ніякої інформації не надають, а коли вже всю твою біографію спитали, переглянули дитячі фото, і уточнили який твій улюблений колір, не можуть відповісти чому немає інтернету, то втирають якусь діч наче розумово відсталій людині, нахабно брешуть (я працював в іншому Інтернет-провайдері, якщо що, знаю як все влаштовано), то ссилаються на відключення світла на їх обладнанні, а де саме не кажуть наче це військова таємниця, тому й перевірити не має змоги, та шось мені підказує якщо брешуть в одному, то брешуть і в іншому... Чому не зробити оголошення, що у вас якась аварія і по таких то адресах буде відсутній інтернет, або відсутнє світло на регіоні?! Тобто кожного разу я маю питати по сусідах у кого теж цей гівняний провайдер, по 3 години чекати з'єднання з оператором, щоб дізнатися чому немає інтернету, і чи в мене проблема, чи у них, і як показала практика, проблема завжди в них інфа 100% перевірена неодноразово! Підписував договір на отримання Інтернет послуг, Інтернет послуги не надаються!!! Тупо скотське відношення, не рекомендую нікому!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
18 лип 2024 09:45
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
91.1 Мбіт/c
Upload:
97.29 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До початку відключень світла був нормальний провайдер. З початком відключень це повне дно: при відсутності світла інтернету немає, але зараз, коли світла немає по 7 годин, а потім на 2 години вмикають — навіть в ці дві години інтернет часто не працює і пишуть "Шановний абонент! На даний момент відсутній зв'язок з обладнанням до якого Ви підключені, Строки закінчення робіт уточняються. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.". Тобто фактично послуга майже не надається. I така ситуація вже була два роки тому під час блекаутів. Але, очевидно вони взагалі нічого не зробили, щоб забезпечити резервне живлення обладнання, хоча інші провайдери встановлюють ДБЖ та акумулятори. I зараз Фрінет ніякої модернізації не виконує, а про необхідність оплати спамлять постійно, хоча я і так завжди вчасно сплачую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Житомир)
17 лип 2024 18:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюся послугами давно...нарікань не мала, але зараз....коли в моєму будинку не має світла... То відповідно і не має інтернету, хоча знаю що в багатьох містах забезпечено роботу інета за рахунок безперебійників... Але це не все...коли в будинку поруч не має світла...в мене теж не має інтернету...у нас різні черги..і в різний час відключення.... залишила скаргу на гарячу лінію....не передзвонив ніхто... Оптоволокно запропонувати не можуть
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Анонім (Житомир)
17 лип 2024 15:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Download:
30.54 Мбіт/c
Upload:
45.42 Мбіт/c
Договір:
Ч119O776O
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Оказалось что не всегда когда есть свет в микрорайоне - есть связь. Провайдер в порядке. Рекомендую!
Владислав (Бердичів)
17 лип 2024 09:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
41343102707
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету не має по декілька годин на день, навіть з увімкненим світлом, техпідтримка не надає відповіді ніколи конкретної, всі проблеми будуть у Вас, в них завжди все працює, крім Вас і Вашого обладнання ніхто не буде винний - з їх слів. Колись вважав даного провайдера найкращим у своєму місті, тепер буду шукати іншого. До речі можливо буде примітка про те що я пишу з провайдера лайфу, але це через те, що у них знов інтернет не працює. Кал, а не фірма.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Житомир)
14 лип 2024 20:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Download:
0.35 Мбіт/c
Upload:
6.11 Мбіт/c
Договір:
Ч119O776O
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Странно, пропадает интернет, иногда по пару раз в день, на районе отключения света нет. Что интересно у соседа, который подключен год назад и адрес IP другой (я во Фринет почти 6 лет) - интернет есть постоянно и не пропадает! Проверил роутер, даже переобжал кабель. Нет инета!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
SandroMirabel (Житомир)
13 лип 2024 22:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Download:
39.23 Мбіт/c
Upload:
54.54 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Это WIFI через TP-Link 740! Кабель тянет все 90 Мбіт/с. Насчет GEPON не проверял пока. Но роутер перевел на резервное питание от аккумулятора и БП на 5 вольт.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Дніпро)
02 лип 2024 13:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Бесперебойное питание - говно, усовершенствовать не собираются, так и написали в техподдержке. Если света нет более 5 часов - забудьте об интернете. Если после этого свет был пару часов - то после отключения интернет будет 1 час, потому что их говно аккумуляторы не успевают зарядиться. Территориально - г. Днепр, ул. Чухновского. Может додумаетесь аккумуляторы добавить. Ищу другого провайдера.
Артем (Київ)
26 черв 2024 17:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
78.51 Мбіт/c
Upload:
93.26 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Абонент Freenet с 8 августа 2008 года, даже помню когда провайдер назывался iHome, за все то время ни разу не случалось серьезных проблем, интернет работал отлично, все технические неисправности оперативно исправлялись, техподдержка всегда хорошо помогала в случае возникновения неполадок, даже более того у с 2011 года до 2024 у меня стоял акционный тариф чуть дешевле указанного на сайте, как в 2011 наткнулся на акцию в личном кабинете, так всегда учитывалась скидка даже при повышении цены. Скорость интернета, всегда соответствовала тарифу, судя по speedtest, тут что-то показывает хуже. Во время отключений света лишь несколько раз не включался интернет после включения, да и то к утру уже все работало. Но все хорошее рано или поздно кончается, и к сожалению Freenet теперь принадлежит Vodafone, сеть не развивается под условия войны. Хочется сказать спасибо фринет за предоставления услуг все эти годы. Жму F что бы отдать честь.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Максим (Київ)
22 черв 2024 00:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
441106273
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вітаю. Щойно вкотре розмовляв з оператором Фрінет! До свого відгуку від 20 червня 2024 21:29 додам ще номер договору 441106273. Сенсу писати скаргу в службу підтримки не бачу оскільки спілкуюся з операторами по 2 рази на день. Це в мене як за розкладом - світло увімкнули інтернет запрацював і потім через годину вимкнувся, хоча світло є. Оператора набрав, посварився і через годину інтернет є... Набір відповідей як під копірку один і той самий - як з роботом розмовляєш: 1. "На даний момент відсутній зв'язок з обладнанням до якого Ви підключені, Строки закінчення робіт уточняються" Це коли таки з'єднався з оператором у чаті
2. "На жаль, термінів немає наразі" Це вони про то коли все запрацює)) 3. "На технічному майданчику де встановлено наше обладнання, немає напруги." Це коли я кажу що в домі світло є і поруч у домах світло є... 4. "Не можу надати цю інформацію" Це коли я питаю де ж воно те обладнання)) і потім "У Вас ще є запитання до оператора?" Який сенс писати вам? Це марна трата часу. У вас ще є запитання до абонента?
Коронна ваша штука, мабуть, ця: "На сьогодні наша компанія збільшує ємність акумуляторів на резервному живленні, додатково закупає генератори та блоки безперебійного живлення, розширює кількість точок резервного живлення на кінцевому обладнанні у тому числі і на житлових будинках, але на це потрібен час"
Мабуть, довго працювали над цим? Я би оцінив якби хоча б один раз дали відповідь коли. Коли Ви вже все зробите? І я досі фігею від поради оператора Фрінета змінити Фрінет на Водафон якщо мене щось не влаштовує у їхній роботі. Типа власник вже один тому і радимо, а вам же треба щоб працювало... Може тоді варто закрити Фрінет і автоматично всіх на Водафон перевести? Ще раз повторю провайдера Фрінет не рекомендую. Напевно Водафон туди ж - "не рекомендую" тому що власник той самий як ви самі мені пояснили. З повагою.
2. "На жаль, термінів немає наразі" Це вони про то коли все запрацює)) 3. "На технічному майданчику де встановлено наше обладнання, немає напруги." Це коли я кажу що в домі світло є і поруч у домах світло є... 4. "Не можу надати цю інформацію" Це коли я питаю де ж воно те обладнання)) і потім "У Вас ще є запитання до оператора?" Який сенс писати вам? Це марна трата часу. У вас ще є запитання до абонента?
Коронна ваша штука, мабуть, ця: "На сьогодні наша компанія збільшує ємність акумуляторів на резервному живленні, додатково закупає генератори та блоки безперебійного живлення, розширює кількість точок резервного живлення на кінцевому обладнанні у тому числі і на житлових будинках, але на це потрібен час"
Мабуть, довго працювали над цим? Я би оцінив якби хоча б один раз дали відповідь коли. Коли Ви вже все зробите? І я досі фігею від поради оператора Фрінета змінити Фрінет на Водафон якщо мене щось не влаштовує у їхній роботі. Типа власник вже один тому і радимо, а вам же треба щоб працювало... Може тоді варто закрити Фрінет і автоматично всіх на Водафон перевести? Ще раз повторю провайдера Фрінет не рекомендую. Напевно Водафон туди ж - "не рекомендую" тому що власник той самий як ви самі мені пояснили. З повагою.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Макс (Київ)
20 черв 2024 21:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Послугами Фринета користуємося вже понад 10 років. Всі ці роки вважав що нам пощастило з тим, що фрінет (тоді ще О3) зайшов у наш новий будинок серед перших. Якістю зв'язку був цілком задоволений. Був навіть зручний моб. додаток. Дуже оперативно реагували на проблеми. Все було Ок. Але останнім часом ситуація дещо змінилася не на краще. Швидкість скаче, за день інтернет відвалюється кілька разів. З початком періоду відключення світла залишився без інтернету взагалі. Навіть коли світло з'являється інтернет, може не з'явиться ще дуже довгий час. Оператор пояснив що обладнання розосереджене по різних будинках і навіть якщо у вас є світло, то в інших будинках його немає і немає інтернету і у вас. Дуже смішно)) Про роботу в години, коли світла немає, абоненти фринету можуть і не мріяти взагалі. Оператор порадив міняти Фрінет на Водафон... На всі ваші дзвінки на підтримку Ви почуєте чергове щось типу на даний момент з'єднання відсутнє за вашою адресою і вони там щось роблять)). Служба підтримки обросла різними надбудовами, які швидше покликані ускладнити вашу зустріч з оператором - довго слухатимете музику або будете вести листування з ботами. Частково пов'язую застій у розвитку компанії із її придбанням Водафоном. Сенсу розвивати цю компанію далі гадаю в них немає. Час міняти провайдера. Ну і є сенс задуматися про те, чи варто зв'язуватися з Водафоном, бо така "автоматизація" спілкування та ускладнення зворотнього зв'язку притаманні великим компаніям, де абоненти просто цифри статистики. Не варто чекати гнучкості та індивідуального підходу до проблеми абонента одинака.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Олег (Київ)
19 черв 2024 12:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хуже інтернета я ще не бачів, скорость постоянно глюче, свет пропадает інтернет тоже. Фритнет не рекомендую - фігня.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
08 черв 2024 16:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдером пользуюсь давно))) Более 10 лет) Ребята молодцы.... Да есть иногда проблемы, но один звонок и все решено) На сегодня были проблемы с интернетом. Благодаря оркам и выключением света... Ваша компания решила все проблемы за пол дня))) Один звонок вам и оператор мне помог подключиться) Как всегда все вежливые и добрые) Приятно общаться с вами) Спасибо, что вы есть) Я Вам не изменю ни когда))
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій
Аноним (Київ)
04 черв 2024 20:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Часто нема інтернету. Питання з підключенням до оптоволокна (без світла) не вирішується більше 2 років. Служба підтримки не компетентна, це при умові що ви до неї достукаєтесь. Кардинально не рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Бобровиця)
02 черв 2024 20:05
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
25.1 Мбіт/c
Upload:
18.93 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Всё хуже с каждым годом. Провайдер похоже своё отжил. Надо искать новых. Сильных. С нормальной скоростью.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
27 трав 2024 22:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хз чё за бред несут все люди ниже, но по кабелю скорость всегда отличная. Это если конечно вы используете свои tp-link tl-wr841n которому 10 лет, или какой-то усранный д-линк, то тогда понятное дело у вас скорость будет проседать. У меня просела скорость, я попросил у соседей роутер на проверку другой, результат тот же, понял что трабл в конекторе, переобжал, напрямую скорость стала гораздо лучше, пошёл заменил роутер, и результат на лицо, скорость в норме. Так что вы сначала проверьтесь напрямую, а потом что-то рассказывайте, тем более техподдержка у них нормальная, не все конечно, были и индивиды, но большинство нормальных операторов, которые помогали мне не раз, хоть я по началу так же как и вы тут, только в звонке им выкрикивал.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій
Антон (Дніпро)
23 трав 2024 09:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
К моему предыдущему комментарию по АКБ. Скачал с сайта o3 образец заявления, заполнил и отправил в абонентский отдел. Вопрос решился на следующий день. Батарея заменена, отключения электричества выдерживает без проблем. Спасибо большое.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій
Антон (Дніпро)
18 трав 2024 02:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я много лет пользователь Фринет. Город Днепр, поселок Мирный. Когда в 2022 начались отключения электричества, Фринет отключался через 20 минут. Когда народ стал переходить на других провайдеров, Фринет заменил аккумулятор и работал уже не менее 5 часов. Сейчас 2024, отключают свет, Фринет работает полтора часа и гаснет. В ТП мне сказали что это норма. Для сравнения, Фрегат отработал все время отключения, это минимум 4 часа. Качество услуги и без того снижается, а теперь еще и нет возможности иметь доступ в интернет при блекауте. Ребята, вы доиграетесь.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Київ)
11 трав 2024 16:56
Переваги:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Акційне підключення нових користувачів відбувається за рахунок підвищення плати старим. Ми стали платити вдвічі більше, ніж нові клієнти по акціям. Це неприємно, але не критично. Але фрінет вважає, що старі клієнти нікуди не дінуться і з ними можна не церемонитись. Про чергове підвищення повідомили за тиждень. Вимкнули інтернет в перших числах місяця через відсутність цієї нової доплати, хоча оплату завжди вносимо на 2 місяці наперед і основна найбільша сума навіть близько не була використана. Недостача до абонплати копійочна, грошей на рахунку вистачило б до кінця місяця без 3 днів. От би і вимкнули за ці 3 дні, адже 27 днів оплачені. Коли придумуєте акції для приваблення нових варто продумати і те, як не втратити старих, продумати порядок перехідного періоду для оплати після підвищення, наприклад. Будемо, скоріш за все, прощатися.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг