Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2.5 из 5
отзывов: 2911
рекомендуют: 1090 чел
не рекомендуют: 1821 чел
Телекоммуникационная группа "Vega"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Сергій (Львов)
14 янв 2021 23:55
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Був клієнтом Vega багато років. Періодично мав нарікання на якість сигналу і звертався регулярно до них. За весь час жодної компенсації не отримав, хоча кожний місяць на інтернет, телебачення і доп.послуги під 600 грн платив. Розірвати угоду можна лише письмово. В період карантину 2020 р. до них не додзвонитися, приїхав в офіс - він зачинений, сказав охоронець дзвонити на гарячу лінію і розірвати угоду можна буде пізніше, коли запрацюють офіси. В кол - центрі оператору сказав про бажання розірвати угоду за 10 днів до початку нового місяця. Вони занотували і сказали, що написати заяву можна по закінченню карантину і вони фіксують щоб з наступного місяця вже не нараховувати абонплату. За місяць приїхав, написав заяву, здав обладнання на ТВ. Дзвонили мені пізніше і питали де обладнання, заява.... бардак повний у них. Апогеєм стало те, що мені нарахували абонплату в наступному місяці коли я вже був клієнтом іншого оператора. Зараз на етапі коли мені по 5 разів дзвонять колектори і просять оплатити 592 грн «боргу». Посилаю їх під три чорти. Звернувся в поліцію за вимагання коштів і докладу всі аудіозаписи розмов. НЕ РЕКОМЕНДУЮ зв‘язуватися із VEGA. Послуги неякісні, післяпродажне обслуговування ніяке. Майстри від них завжди приходили рівня «гаражників». Я дуже і дуже розчарований.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ИСП "Поинтнет"
Юлия (Львов)
20 фев 2018 12:48
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Интернет ужасный, это мягко говоря. Постоянные збои в работе, скорость скачет, что порой, просто невозможно открыть гугл. Может пропасть на неделю, никому не дозвонится, а если и дозвонился - они рассказывают, что у них приборы показывают, что у вас все нормально... Дозвонится в кол центр это нужно терпение, через пол дня отвечают, потом как идиот каждый раз бегаешь по квартире с компом они проверяют раздачу, через 5 мин. интернет появляется, но через мин. 30 пропадает и вы снова пол дня будете звонить в кол центр. У меня продолжалось это 3 недели, каждый день; писали не знаю даже сколько раз жалобы, на которые ни кто не реагирует, 5 раз мастер приходил, толку 0. Уехали из дому на 5 дней так они взяли и сами отключили интернет, объяснив - у вас долго сесии не было, от и отключили, а то что у меня проплачено все, камеры видео наблюдения к интернету привязаны, - это так, им не интересно. Одним словом, вега это - "Г" редкое.... Пытались конечно несколько раз отключится, но приходят такие же криворукие с киевстара и других, которые даже провода не могут нормально к квартире подвести, одним словом жду не дождусь 4G.
Андрій (Львов)
14 янв 2022 10:41
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Більше місяця інтернет працює з постійними перервами, близько 2-5 разів на годину. Доступ до інтернету ніби є, а потік даних потрібно викликати шаманськими обрядами. Чому? Тому що в них більше вірю ніж в компетентність тех. підтримки. Щодня телефоную на холодну лінію, знаю всіх дівчат з колцентру поіменно. Потрібно добу чекати, щоб передзвонив технік. Протягом дня він дистанційно "вирішує" проблему, дзвонить ввечері і каже, що провів діагностику, і всьо такоє, проблема не з їхньої сторони. Кінець. Занавіс. Ні тобі компетентного техніка прислати, щоб подивився з чиєї сторони проблема, навіть якщо з моєї то я як маю її виявити? Піти на курси кабельщика-інтернетолога? Такі якби і були, то їх все одно треба в інтернеті шукати, а якраз з ним в мене і проблеми. Є, також, у Веги ще один недолік: якщо подзвонити в підтримку в той самий день, коли закрили твою заявку і відкрити нову - її проігнорують. Закриють тут же. І прикидатимуться що не знають як так вийшло. Неодноразово зі мною так поступали. ВЕРДИКТ: Любите, коли Вам плюють в лице? Інтернет ВЕГА! Вибір мазохістів номер 1!
Ответ представителя Телекоммуникационная группа "Vega":
Шановний Андрію, дякуємо за ваш відгук та ваш час. Нам дуже прикро, якщо така ситуація мала місце бути, і ми хочемо допомогти її вирішити. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] ваші контактні дані.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Львов)
15 сен 2017 12:00
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З 31 серпня 2017 року в м. Львові по вул. Тернопільська без жодних попереджень припинено надання послуг широкосмугового доступу до мережі Інтернет та послуг телефонії. При оформленні заяви на ремонт того ж дня оператором було повідомлено, що пошкодження будуть усунені протягом доби. Далі 5 вересня мною подано в львівській офіс оператора письмову заяву з вимогою поновити надання послуг, чи бодай повідомити причини відсутності зв'язку і терміни усунення неполадок. Працівники оператора гречно запевнили, що термін виконання моєї заявки 06.09.2017р. Проте, зв'язку немає до сьогоднішнього дня, хоча за великого везіння через контакт-центр online мені двічі вдалося з'єднатися з оператором (07.09.17р. та 12.09.17р.) і отримати від нього запевнення, що термін виконання моїх заявок на усунення несправностей визначено до 13.09.2017р. Вже 15 вересня, а послуг немає і зв'язку з оператором (ні телефоном, ні через контакт-центр) теж. Нікому не раджу такого оператора мати! Мабуть, ліпше вже "Воля", там хоча б техпідтримка наразі працює.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Анастасія (Львов)
20 апр 2023 22:31
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
1224104
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахлива робота операторів кол-центру та чатів. Вони не володіють жодною інформацією на рахунок неполадок в роботі інтернету по договору, чому вони виникли та коли будуть усунені. На всі питання одна відповідь: « заявка розглядається 3 дні, ви отримаєте смс». Завершують розмову коли собі вважають за потрібне... Некомпетентна робота майстрів, які прийшли до нас, щоб усунути проблеми і зробили це рівно на 2 години, сказавши що там в кабелях якісь проблеми і потрібні інженери. Проблему у нас вирішували 6 днів, нічого не зробили, і відправили повідомлення що заявка виконана. Знову дзвонила в кол-центр, сказали що можуть створити нову заявку, яку знов ж таки будуть розглядати 3 дні... В результаті змінюю провайдера, так як не вистачає нервів видзвонювати, виписувати до їх операторів... Жахливий сервіс. Ніколи нікому не порекомендую підключатись до даного провайдера, та буду відмовляти, якби хтось з знайомих хотів підключитись..
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Сергій (Львов)
05 фев 2023 17:29
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
91.93 Мбит/c
Upload:
90.78 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
833649
Рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь вже багато років. Якістю інтернету задоволений цілком. Якихось особливих проблем не пригадую, а якщо і були, то короткочасні. Хто вирішить підключитись, можете отримати за акцією місяці безкоштовного Інтернету! Ваш персональний код: 5218308. Як це працює? 1. Ти передаєш код сусіду. 2. Сусід підключає Vega та вводить код при активації в Особистому кабінеті. 3. Кожен із вас отримує місяці безкоштовного Інтернету! На жаль не працює інтернет коли немає електрики, а GPON в мому будинку за словами провайдера немає. Доведеться шукати альтернативний варіант для підключення, тому, що доводиться працювати з дому, а без інтернету ніяк. Не хотілось би прощатись з Vega, і можливо деякий час буду користуватись двома провайдерами, коли підключаюсь до енергонезалежного провайдера. Щоправда довго оплачувати послуги двох провайдерів навряд буду. Якщо новий провайдер не розчарує, то доведеться прощатись. Vega, думайте :)
Ответ представителя Телекоммуникационная группа "Vega":
Сергію, вітаємо! Ми вже думаємо і активно займаємось цим питанням :) Дякуємо вам, що поділились враженнями від користування, для нас цінно отримувати зворотний зв'язок від клієнтів, які разом з нами багато років.
Анонім (Львов)
24 сен 2017 19:25
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Три місяці намагався підключити Інтернет і не підключили. Раджу одразу йти до іншого провайдера у Львові, якщо хочете Інтернет. Подав заявку в середині червня на підключення у моїй квартирі. Повідомили, що зі мною зв'яжуться, щоб уточнити час, коли прийде майстер по підключенню. Так і не зв'язались. Передзвонював у офіс кожні кілька днів та перепитував чи будуть підключати. Запевняли, що сьогодні-завтра зв'яжуться. Через деякий час подзвонив оператор та запитав мене "чому я відмінив заявку на підключення?". На що я відповів, що чекаю досі майстра і не відміняв заявки. Виявляється, вони самі відмінили заявку без мого відома. Далі ще з десяток разів дзвонив їм протягом трьох місяців та неодноразово ходив у офіс у м. Львові по вул. Сахарова. Обслуговування клієнтів у офісі у м. Львів - мені не допомогли і почали перші мені хамити. В результаті - втрата клієнта. Дуже розгніваний на Vega. НЕ РАДЖУ!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Телерадиокомпания "Дискавери"
Виталий (Львов)
01 апр 2020 03:31
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
91.74 Мбит/c
Upload:
92.16 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Отличный провайдер (услуги на 9 из 10: подключение/отключение - вообще без проблем, служба техподдержки - нет номера киевстара, хотя раньше был + что-то намудрили с автоответчиком - нужно долго выбирать 1,2,3, иногда несколько раз, потому что бывает не соединяет с оператором никак, но если дозвонились до оператора, то проблему всегда помогут решить. На ADSL конечно интернет (скорость, пинг) совсем средненькие, особенно если АТС далеко, но вот оптоволокно + акции на год и 2 года за 700 и 1000 гривен (100 Мбит/с) = лучшее предложение по всей Украине. Есть небольшой минус - это ограничение в 1 Тб в месяц (для FullHD фильмов и без раздачи торрентов хватает без проблем, но кто захочет 2-4К + постоянно раздавать - будет мало). Чего не хватает Веге: ещё 1-2 акционных тарифа немного дороже (напр. 1000 на год и 1500 гривен на 2 года), но БЕЗ лимита трафика, ведь 2020 год на дворе!!!
Анонім (Львов)
13 июнь 2016 00:38
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.27 Мбит/c
Upload:
0.7 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюся цим провайдером п"ятий рік, і якість їхнього обслуговування впевнено падає вниз. Постійно пропадає Інтернет, а про можливість додзвонитися на гарячу лінію краще взагалі не згадувати. Періодично піднімають ціни, а нещодавно вони поміняли й систему оплати, при чому ніякого повідомлення про це ніде не було. В зв"язку з цим Інтернет зник на 2 дні, дзвонила зі всіх телефонів годинами, проте безрезультатно. На наступний день таки змогла вийти з ними на зв"язок і виявилося, що просто-напросто потрібно "поцикати" декілька кнопок в особистому кабінеті (а написати десь інструкцію слабо, люди мають думати-гадати, що ж трапилося), і Інтернет зв"явився. Але це сталося аж на 2-й день і після годинних "висінь на дроті". Сьогодні інет пропав на 10 хв, дзвоню-дзвоню — ніц! На щастя, з"явився. Але таке відбувається систематично.
Анонім (Львов)
05 июль 2018 12:24
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет можливо найгірший у місті Львів нікому не раджу підключатись реальна максимальна швидкість при завантаженні з UTorenта 1,5-1,7 Мбит/с при заявленій швидкості тарифного плану ДО 24 Мбит/с. На сайті speedtest швидкість досягає 13 Мбит/с відео у youtube часто не грузиться у якості 720p нещодавно були на протязі одного дня обриви зв'язку на 5 хв. після цього появылася на 15 хв і знову пропадав. Раніше реальна швидкість інтернету була до 1 Мбит/с, а на сайті Speedtest 8 Мбит/с. Після дзвінка у гарячу лінію стала 1,7 Мбит/с і на сайті speedtest як було сказано вище швидкість стала 13 Мбит/с. Ще часто буває при підключенні до Wi-Fi з телефона або інших пристроїв підтримуючих функцію підключення до Wi-Fi що пише отримання ip-адреси і так може бути цілий день. У такі дні мене рятує мобільний інтернет.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Анна (Львов)
23 мая 2016 08:18
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мені цікаво чи провайдер бачить відгуки про свої послуги, тут немає хороших відгуків загалом... А тепер у Веги нова послуга, "відключи інтернет вечором у п'ятницю та включи його у понеділок ранком", лохи заплатять. А при заявці на відрахування коштів за не надані послуги ми спишемо на масові поломки, які у нас оплачують клієнти. Також придумаємо спосіб, щоб клієнти нам не телефонували, переключимо їх на платний номер колл центру. Договір 1024813, скільки раз в цьому місяці було звернень про відсутність послуги? А про те, що оператори забувають повідомити, хоча так активно перепитують як вам зручніше, бла, бла, бла... Якщо ви не зробите висновків з цієї ситуації, ми їх самі зробимо. Не ті часи тепер, щоб я платила за те, чого немає, вибір є завжди. Конкуренти теж читають відгуки...
Аноним (Львов)
19 окт 2016 20:01
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це просто жесть!!! Іноді необхідно працювати з дому, а не з офісу, моя робота напряму залежить від якості Інтернету. Через кожен розрив зв"язку доводиться починати роботу наново, а траплялось в мене це щопівгодини (вже декілька місяців кожен день такий Інет). Намагалась додзвонитись декілька разів, хвилин за 10 не витримувала. Цей раз прочекала біля 30 хвилин і повний НУЛЬ. В адресу менеджерів/керівництва компанії: яким потрібно бути обнаглівшим щоб змушувати людей чекати по 30 хвилин на лінії безрезультатно (нещасні не мають грошей на додатковий персонал або не вважають це резонним), та ще й контакт-центр зробити на стаціонарних телефонах(???). Таким компаніям взагалі не місце на ринку, жаль що в наших умовах такий лоу-сервіс ще й жирує.
Олена (Львов)
18 апр 2018 10:31
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий інтернет провайдер, швидкість була ніяка, тарифи підвищували за власним бажання, ще й якась абонплата, яка нараховується незалежно від того чи користуєшся інтернетом. Питання якості послуг ніхто вирішити не хоче і не може, перейшли на нового провайдера. Так компанія нараховує собі дальше якусь абонплату за послуги, які по суті не надає. Договір треба їхати з паспортом в їхній офіс і розривати. Чому не можна це зробити через кабінет онлайн, а тому що їм вигідно, бо в людей не завжди є час вистоювати в чергах в офісах в 21 ст., і вони собі таким чином накопичують борги клієнтів, а потім грозяться судовим позовом!!! Дивно, що при такій конкуренції такі компанії ще досі на ринку інтернет послуг.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЧП "КОМіТЕХ"
Тарас (Львов)
03 авг 2017 18:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ні в якому разі не рекомендую цього провайдера, хотів поміняти існуючого провайдера Волю на Вегу, по причині що в них ніби дешевше, в кінцевому результаті залишився при Волі. Поху***стичність даного провайдера просто вражає, я ніколи не бачив такого ставлення до клієнта. Від моменту подачи заяви на підключення пройшло майже 2 тижні і нічого б не мінялось, ні дзвінків коли прийдемо, ні дзвінків коли підключемо чи на якому етапі заявка ніхто не повідомляе. Коли їм дзвонив відмазка була крута вам передзвонять протягом доби, ні одного разу не передзвонювали протягом 12 днів, пішов написав відмову і кінець, ще дивують оператори, чому ви відмовились, одним словом прикро що так ставлять до нових клієнтів.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Анонім (Львов)
03 нояб 2017 14:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливішого інтернету бути й не може. Обіцяли та й в договорі написана сума НА ПОСТІЙНІЙ ОСНОВІ, а як прийшлось через пів року до оплати, то сума все збільшувалась і збільшувалась, в самому кінці сума перевищила обіцяну В 3 РАЗИ!!!! Досить того швидкість інтернету дуже погана (хоча оплачувала вчасно), на гарячу лінію додзвонитись не реально (бо її просто не існує), стаціонарний телефон на Сахарова ніхто собі й не дозволить підняти. Після того як відключали сказали, що одного місяця не доплатила 1 грн, хоча ніяких смс не приходило. А після відключення на наступні місяці приходить смс," що в вас переплата 26 грн". Це нормально? ЖАХ!!!! НІКОЛИ І НІКОМУ НЕ ПОРЕКОМЕНДУЮ ЦЬОГО ПРОВАЙДЕРА.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Львов)
19 авг 2016 18:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Обслуговування жахливе, на рівні совку. Спочатку зняли гроші за підключення, обіцяли впродовж 3 днів підключити, завершився 5 день, а результату немає. Зобов'язань не дотримують взагалі. Телефонуєш до них тупо розповідають якісь нісенітниці, типу свято (при тому що звичайний робочий день - пятниця), телефонуєш в кол-центр розповідають, що типу до вас телефонували, однак ніхто не піднімав телефон. Після 18:00 тупо блокунули мій номер телефони, що б типу не турбував. До того ж не очікував такого від них... Відверто кажучи не розумію до сих пір, як дана компанія існує ще на плаву. За наявності альтернативи, рекомендую звертатись до інших провайдерів!!!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Коля (Львов)
14 мая 2020 22:05
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гірше напевно тільки УкрТелеком. Напевно всі хороші відгуки вони собі самі пишуть). Важко описати всі ті кола пекла через які вам доведеться пройти якщо у вас виникне хоч якесь питання яке потрібно з ними вирішити. Сервіс і компанія ніколи не була і не буде повернута обличчям до користувача, ви завжди для них заручник ситуації а не клієнт. Виживають тільки за рахунок того, що мають абонентів там де немає альтернативи, як тільки альтернатива з'явиться тікайте і не озирайтесь. І це ще не все!!! Щоб відключитись вам доведеться пройти квест з відвідуванням офісу. Можете звичайно не повірити і підключитись але потім звинувачуйте тільки себе.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Іван (Львов)
26 янв 2023 07:09
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
1219936
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Моя історія по "обслугованню" (найжахливіше обслуговування). Після 20 хв очікування, мене тикають тим, що технік має 72 години на вирішення проблеми (а то шо проблеми наробив інший технік їм до лампочки) то прийшовши на ДРУГИЙ день він покрутився і ТИХО втік. То я дурний - в нього ще не вичерпалося 72 години і шоб я дзвонив тільки після цього терміну. А взагалі то він мене потім проінформує. А за день проблему вирішувати через- прийшов покрутився пішов (10хвилин) - то норма! Їм до лампочки що у людини то може бути робота.. що ви 3 дні просто вкладаєте в мене, по ВАШІЙ ЖЕ ВИНІ!!! Зверхньо, цінічно, як до мерзоти що домахалася.
Ответ представителя Телекоммуникационная группа "Vega":
Іване, добрий день! ДЯкуємо, що поділилися. Ми щиро засмучені такою ситуацією. Обов'язково розберемось і надамо вам відповідь. Дякуємо, що одразу вказали особовий номер.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Николай (Львов)
16 апр 2019 00:22
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.7 Мбит/c
Upload:
6.98 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
По тарифу скорость полагается до 100 Устиновка, я конечно понимаю что ДО 100 Устиновка означает именно ДО 100 Устиновка. Но по-моему если скорость стабильно колеблется от 0,04 до 10 Мбит/с - это уже просто хамство. 20 Мбит/с бывает ну крайне редко, единорога можно чаще встретить. Про пинг вообще отдельный разговор - то 17, то 12000 мс. Контакт центр работает вообще круто - заполнили заявку, почти неделя прошла, а толку ноль. Такое впечатление что только и могут что заполнять заявки непонятные и что-то обещать и не более того. КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ. За что плачу деньги - не понятно. Лучше уже вообще ничего не подключать, чем ЭТО.
Андрій (Львов)
06 дек 2018 23:01
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.58 Мбит/c
Upload:
0.17 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Та що тут коментувати? Заявлена швидкість, згідно тарифного плану була тільки перших 2 місяці. Потім почалися "обриви" і майстер техпідтримки кілька раз приїзджав, поохав, поспівчував мені, сказав, що то нормально, що то "вітер на даху дротики рухає, от інтернет і пропадає". Але останнім часом взагалі тенденція така, що по пів дня в мене така швидкість, що навіть фільм неможливо подивитися. Тариф: Безліміт до 10 Мбит/с швидкість. Внизу скрін, яка реальна швидкість - 0,58 Мбит/с.... Що тут скажеш.... і за таку швидкість, при якій поштова скринька пів години відкривається, я плачу 150 грн в міс!!!
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг