Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 3 из 5
отзывов: 259
рекомендуют: 116 чел
не рекомендуют: 143 чел
ООО "Лангейт"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 20 июня 2023
Шановні абоненти! Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін). Інакше нам важко Вас ідентифікувати за загальними даними. Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами. Також додатково для наших клієнтів ми пропонуємо цифрове телебачення від відомих брендів: Megogo, власне цифрове телебачення LANGATE.TV та кабельне телебачення. Більш детально з нашими пропозиціями можна ознайомитись на сайті: https://langate.ua/. Акційні пропозиції за посиланням: https://langate.ua/services/internet/shares. Способи зв'язку по технічним та іншим питанням: Телефон: 0503740674 (Вайбер) - багатоканальний, Facebook: https://www.facebook.com/LangateIsp/, чат бот на сайті langate.ua
С уважением, ООО "Лангейт"
Mark (Хотин)
12 апр 2019 02:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Худший интернет, хуже не придумать! Всегда пропадает интернет в самый не подходящий момент! Качество интернета говно, не подключайте себе этот интернет!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Ми готові вам допомогти, поясніть будь ласка з чим конкретно труднощі ? Також прохання надати на емейл [email protected] ваші ідентифікаційні дані: логін, або адресу, або на кого зареєстрований інтернет. Очікуємо на вашу відповідь. 15.04.2019 Нажаль відповідь від вас ми так і неотримали.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Телекоммуникационная Компания МАРОСНЕТ"
Анонім (Черновцы)
28 март 2019 14:23
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Як раз, "шановний бот" є клієнтом ООО "Лангейт". По-перше до вас і дзвонив і заходив, стосоно тих питань, які не були вирішені. Виникає питання для чого тоді мої контакти. Що зміниться? По-друге відгуки від 26 та 27 березня відповідають дійсності.І мені, і не тільки мені думаю, не потрібні ваші коментарі, а треба позитивне вирішення питання і покращення швидкості інтернету, вчасне інформування клієнтів про зміну тарифів та справедливе ставлення до клієнтів. Я ще думаю, можна відмінити місячну оплату за послугу "Аванс", а саме оплата за 5 днів користування. Тобто надається пакет на цілий місяць, клієнт платить. Не надається інтернет на цілий міс., знімається оплата за час користування. Бо якщо у вас ремонтні роботи по 2-3 дня, а може і більше, ви клієнтам перерахунок не робете. Рекомендую покращити саму систему надання послуг, а саме інтернету, справедливий підхід до клієнтів, запровадити СМС-інформування про недоліки, зміну тарифів, про проведення робіт, тимчасове відключення інтернету (не тільки СМС-інформування про нестачу коштів на рахунку). Не коментуйте, а оперативно і якісно вирішуйте проблеми, на що ми клієнти і сподіваємося. Ще раз наголошую Ваших коментарів, я не потребую.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за ваші відгуки,які ви залишили. Оскільки вони написані з ІР адреси Укртелекому та ви не надали жодної контаткної інформації, по яким ми можемо ідентифікувати вас як нашого клієнта, нажаль ми не в стані вам надати відповідь або допомогу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Черновцы)
28 март 2019 11:45
Преимущества:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Одразу не раджу цього провайдера! Після проведення ними технічно-ремонтних робіт пропав інтернет, вони кажуть, що в них все добре, проблема в нашому комп"ютері, комп"ютер новий, викликали майстра пару разів, оплачували ремонтні роботи, хоч проблема була саме в них. Кажуть що роутери в них не професійні, і взагалі в них роутерів немає, щоб купували самі, щоб був хороший, за це вони не відповідають. Інтернета так і немає, але оплачувати потрібно, бо у них все добре. Не раджу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Черновцы)
27 март 2019 12:55
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
"Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта" цитата попередньої відповіді представника ООО "Лангейт". Змінюєте, шановні. Змінюєте, навіть без смс-інформування клієнта. А про "вказівки клієнта" взагалі мовчіть. І дурете людей, більше навіть, як банки. Сьогоднішній "Лангейт" не порівняти з тим, що був 5-6 років тому.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Шановний бот ! По перше ви не надали жодної контактної інформації - а отже не є нашим клієнтом, про що свідчить і ваша IP адреса. По друге - не очікуйте на наші коментарі, оскільки ми не коментуємо інформацію, яка не співпадає з дійсністю.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Черновцы)
26 март 2019 14:40
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Є у них цікава послуга аванс, 5 днів користування в кредит. Скористався і я авансом, в середині місяця замовив, послуга по часу було надана, як положено. До того у мене було 40 грн на рахунку, мені було повідомлено на початку березня, що я не зможу при такому балансі користуватися інтернетом, треба оплатити на цілий місяць. Думав хвате на ті 5 днів авансу. А далі саме цікаве. Дивишся баланс з метою заплатити за наступний вже місяць, а там борг 80 грн. Тобто за 5 днів користування, платиш як за цілий місяць. Ще при обіцяній швидкості у 100 Мбит/с, коливається від 13 до 17,21 Мбит/с. Оператори теж ніякі, не консультують фахово та не надають повної інформації. Самостійно можуть тобі поміняти тариф на більш дорожчий, не те що без згоди, а прямо без повідомлення абонента, підпільно. Повна хєрня! На початку, якось інакше надавались послуги. Нікому не рекомендую Лангейт, навіть своїм ворогам.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. З метою надання повної та фахової консультації надайте будь ласка вашу адресу або контактні дані для з'ясування достовірності наданої вами інформації. Що стосується абонплати - то згідно з договору оферти абонплата - це є фіксована плата за місяць, не залежно від терміну використання послуги. І тут є логіка - ми несемо витрати на обслуговування обладнання з якого ви включені щомісячно, незалежно від того чи користуєтесь ви ним чи ні, і порт зарезервований за вами. По друге - тариф 80 грн - на сьогодні це мінімальний тариф серед операторів, і судячи по всьому ми вам його не змінювали досить давно, проте напевно ви цього не помітили. Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта або попереджаємо заздалегідь на сайті якщо мова йде про зміну тарифів у групи клієнтів. Ми завжди допомогаємо своїм клієнтам, і ті клієнти що звертаються до нас отримують і консультації і нашу підтримку.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чудей)
16 март 2019 20:51
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ну и говно конечно. Интернет говно, техподдержка еще большее говно, надо ждать неделями если интернет не работает.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Задля розуміння проблематики повідомте будь ласка коли ви звертались на підтримку, які саме скарги на інтернет, та ваші контактні дані. Дякуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Аноним (Новоселица)
31 янв 2019 18:20
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійні проблеми інтернетом, дуже важко ремонтують поломку. потрібно чекати по 3 дні щоб вони приїхали і усунули проблему, потрібно сидіти без інтернету по декілька днів щоб приїхали техніки, оператори брешуть і говорять що роблять протягом дня, це місто новоселиця (Чернівецька обл).
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Едгар (Новоселица)
08 дек 2018 18:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый ужасный интернет и самая ужасная техподдержка. Стабильно 2-3 раза в неделю около 21:00-22:00 отключается интернет, и "чудом" с утра появляется. Сколько раз делал заявку на ремонт интернета, не приходили ни разу. А когда начал жаловаться просто ответили "Не нравится, переходите на мобильный интернет, мы тебе ничего не должны". "Крутой" ответ, ничего не скажешь. Еще проскакивала фраза " Будешь сильно наглеть, вообще отключим", я так понял им там насрать на людей с высоты птичьего полета. Попросил договор в бумажном виде, сказали что нету О_о. В 2018 году не могут предоставить договор. Пещерные наглые люди там работают.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Василь (Черновцы)
30 нояб 2018 10:55
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.4 Мбит/c
Upload:
8.14 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До поста від 29 листопада 2018, 15:14... Наш логін S-1822. Не анонім!!! Цікаво що у вас є час відписувати коментар про оцінку роботи компанії саме тут, а на офіційний запит на електронну пошту із прикріпленим відео з пінгом у 96 мс, загрузкою 7,65 Мбит/с та вигрузкою 5,51 Мбит/с ви не відповідаєте... Що ще треба нам зробити, щоби отримувати якісний Інтернет від соромно сказати "Вибору країни 2018"... Чекаю відповіді на офіційне звернення, а тим більше чекаю нормальної швидкості інтерент-з'єднання. Щиро, НЕ анонім.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. На ваш лист відповіли, більше того останнє що ми попросили вас зробити -це протестувати швидкість напряму без Мікротіка, через який ви працюєте, для того щоб усунути одну з можливих причин - обладнання. Відповіді від вас не було. І це було в четверг 29.11. 2018 року. Тому ми відписуємо і тут, і по емейлу. Якщо ви хочете оперативної відповіді - необхідно дзвонити на гарячу лінію 0503740674 або писати по цьому номеру на Вайбер. В такому випадку швидкість буде миттєва. На офіційну відповідь згідно ЗУ"Про звернення громадян" надається 1 місяць. Якщо вас цей термін влаштовує - в межах законодавчих норм ми вам відповімо.
Анонім (Черновцы)
29 нояб 2018 15:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
9.05 Мбит/c
Upload:
9.18 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На офіційне звернення про неналежну швидкість інтернет-з'єднання отримано відповідь, що у провайдера все гаразд і проблеми з нашого боку. Лангейт ніколи ні в чому не визнає свою вину, це при тому, що я використовую статичний IP. Замість 100 Мбит/с маємо 9 Мбит/с....
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук ! Нажаль Анонім ми не можемо надати вичерпну відповідь, оскільки ми не знаємо чи ви наш клієнт, чи дійсно у вас тариф 100 Мбіт, чи використовуєте ви роутер чи інше обладнання, скільки років вашому роутеру і т.п. Якщо ваша ціль виправити ситуацію - то очевидно що не потрібно ховатись за анонімами. Якщо у вас інша ціль - то Анонім підходить.
Анонім (Черновцы)
27 окт 2018 11:20
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
63.34 Мбит/c
Upload:
1.48 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
"Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей". Уважно прочитайте мій коментар - "ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с" А по вашому виходить що "вузькі місця" активізуються увечері. На роутер впливають фази місяця а на ПК сутінки? Очевидно що навантаження на вашу апаратуру ввечері зростають і вона не справляється з ним в часи пік. Так поінформуйте будете нарощувати потужність обладнання і коли? Чи мені шукати іншого провайдера. З повагою Микола Кириллов "Kima1998".
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Для того щоб визначити проблему потрібно замовити монтажника. Він вийде до вас на місце, і вияснить в чому може бути проблема. Нажаль на відстані ще жоден провайдер не навчився вирішувати проблеми або виявляти їх. Телефон по якому можна замовити спеціаліста 0503740674, також ви можете по вайберу написати повідомлення. Тільки в такому випадку ви зможете отримати відповідь про причини. Якщо б це була теоретично проблема нашої апаратури - тут ми ми побачили ще з десяток повідомлень про поганий інтернет.
Микола Кириллов (Черновцы)
25 окт 2018 21:58
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.45 Мбит/c
Upload:
0.06 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При тарифному плані 100/100 Мбит/с, маю ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с. Ну і як це зветься, якісною послугою?
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброе утро. Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей. Для этого нужно разбираться с причинами. Подскажите пожалуйста вы звонили на колл центр ? Заявляли о существующей проблеме ? Причин может быть миллион - и это может быть ваш роутер, торенты которые вы скачиваете, вирусы и т.д. Прежде чем писать отзыв необходимо убедиться что это действительно наша недоработка. Перезвоните на наш коллцентр 0503740674, мы вместе с вами разберемся в чем была проблема, а потом честно напишем здесь для наших клиентов что на самом деле произошло.
Аноним (Черновцы)
25 окт 2018 21:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.52 Мбит/c
Upload:
0.03 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую этого провайдера, ОНИ зажрались, заплатишь за 100 Мбит/с, а получаешь до 10 Мбит/с. Дозвониться нереально.
Анонім (Черновцы)
16 окт 2018 21:57
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер поганий, інтернет пропадає по декілька разів на місяць, додзвонитись до них нереально якщо інтернет пропав.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук. Ви його залишили в Google, ми на нього надали відповідь. https://www.google.com/maps/contrib/115623590767192641951/reviews/@48.2783245,25.9351584,14z/data=!3m1!4b1!4m3!8m2!3m1!1e1
Анонім (Черновцы)
07 окт 2018 20:43
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
10.98 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При тарифі 100х100 Мбит/с я сьогодні отримую 11х10 Мбит/с. Фільми неможливо подивитись, з'єднання пропадає І що я повинен постійно їм звонити і жалітись? Для чого мені такий сервіс?
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Причин зниження швидкості може бути безліч, і не всі вони на стороні провайдера. Для того щоб ми могли вам допомогти нам потрібна ваша контактна інформація або принаймні логін. Будь ласка надайте цю інформацію, і ми вам обов'язково допоможемо.
Аноним (Черновцы)
01 окт 2018 15:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.41 Мбит/c
Upload:
0.9 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ось така швидкість при 100/100 Мбит/с, і при сплаті за статичний ІР, при спробі зв'язатися з службою підтримки - всі оператори зайняті, чекайте дзвінка. Скільки того дзвінка чекати? На минулому тижні профілактичні роботи, на цьому ще щось, робота стоїть, а 280 грн. плати!!!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Будь ласка повідомте ваші контактні дані, і ми вам допоможемо. У нас є декілька способів зв'язку - по телефону 503740674, по Вайберу - по цьому ж номеру, у Фейсбук або в Інстаграм. Ми завжди реагуємо на ваші запити. Судячи по всьому у вас офісний тариф - отже у вас має бути і номер відділу по роботі з юридичними особами, проте вчора ніяких запитів до цього відділу не надходило.
Михайло (Заставна)
26 сен 2018 15:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.21 Мбит/c
Upload:
2 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто позор, 21 століття, люди в космос літають, машини з автопілотом, електрокари, прозорі телефони, стрімкий розвиток грошової системи, навколишній світ рухається, а Ваш інтернет - стоїть! Я не знаю чи то у всіх так, чи то я щасливчик але про заявлену тарифом швидкість навіть слова не говорю, її не існує, мало бути 40 Мбит/с, заміряв - 4 Мбит/с в найкращому випадку. Я відео на ютубі завантажити не можу, мучусь по 10 хвилин над одним відео шаманю і молитви читаю, не те що б я задрот і цілодобово користуюсь - ні, але в моменти коли треба - простіше включити мобільний інтернет. Бо Langate - це провал повний!! Раніше відзначались стабільністю, нині - просто наявністю. Просто жах. В контакт центри дзвонити не бачу сенсу. Надіюсь у вас впадуть продажі і прийде час якогось нормального сучасного провайдера, через якого не будуть згорати роутери і мережеві плати. Ні в якому разі не рекомендую підключатись, доки не виправлять (вони не виправлять), шукайте шось інше. Надіюсь Ви мені не відповісте гидкими словами з тим, що Ви працюєте над своїми помилками, щасливо. :)
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за відгук. Нажаль ми не можемо відповісти гидкими словами що працюємо над своїми помилками, тому що нашої помилки, виходячи з вашої інформації ми не бачимо. Провайдер відповідає за швидкість і якість до вашого обладнання. Все що робиться після нашого обладнання - це ваша зона відповідальності. Ми не можемо відповідати за неякісний роутер, віруси на вашому обладнанні, інші технічні проблеми. Проте ви завжди можете до нас звернутись за технічною підтримкою, але виходячи з вашого тексту, ви і це нажаль не бажаєте робити. Ми не в стані допомогти клієнтам які не повідомляють про проблеми які у них існують, тому що не володіємо телепатичними здібностями. Ми готові і хочемо вам допомогти, але для цього потрібно зробити крок на зустріч - для початку зробити заявку через колл центр. До вас прийдуть майстри, визначать проблему і усуніть її, або дадуть свої рекомендації.
Анонім (Черновцы)
06 сен 2018 09:52
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Через декілька днів користування інтернетом, його відключили. Причину не усувають. Заявку на виклик майстра оформили, сказали на одне число, він не прийшов, вони перепутали, я дуже розчарована.
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Дякуємо за ваш відгук. Без конкретних даних ми нажаль не можемо з'ясувати причину. Будь ласка повідомте ваш логін або адресу підключення, ми вам дамо чітку і змістовну відповідь, якщо дійсно мав місце такий факт.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Диновцы)
09 авг 2018 22:59
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Заявленная скорость не соответствует, вместо 48 Мбит/с 18-27 Мбит/с. Пинг 20 мс. За что берёте деньги? Займитесь делом!
Ответ представителя ООО "Лангейт":
Доброго дня. Швидкість залежить від багатьох чинників - від вірусів, від того чи працює торент в цей момент, від роутера і ще від безлічі факторів. Встановити причину можна тільки на місці, для цього потрібно викликати майстра. Також сам роутер який би він не був сучасний - ріже швидкість на 30-40%. Спробуйте підключити напряму і заміряти швидкість.
Аноним (Новоселица)
16 июль 2018 21:49
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Поменяте персонал, а осебенно Майя которая открывает рот на своих же клиентов, 2 месяца ждем техника, как не позвонишь “принимаем заявку” и так каждые 3дня, а если приходишь к ним в офис так они говорят “мы ничем не можем Вам помоч” класно. Бардак.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг