Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 4 из 5
отзывов: 1175
рекомендуют: 831 чел
не рекомендуют: 344 чел
ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Петро (Винница)
14 апр 2022 21:10
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
44.69 Мбит/c
Upload:
21.21 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не задоволений, був кращої думки, закривав очі що лагає інтернет, швидкість падає, але коли вони нарахували не існуючий борг!!!? Взагалі в шоці! Поясніть, як може появитися борг в компанії яка працює по попередоплаті? Тобто, ти платиш на початку місяця за послуги і на протязі тогож користуєшся! То де *лять може взятись борг за місяць???? Нікому не рекомендую!!!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день! Петре. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу. Оперативно реагуємо на всі звернення нашіх абонентів. Загалом проблем в мережі немає. Але дійсно є локальні фактори, які можуть вплинути на якість послуг. Для встановлення причини даної ситуації пропонуємо нашим абонентам прийняти нашу ремонтну бригаду. Для нас важливо, щоб наші абоненти отримували якісні послуги та сервіс. З приводу послуги кабельного телебачення, за березень 2022року Ви абонплату не проплатили, але послугу відключили тільки 23.03.22. Ви внесли оплату 135 грн. 29.03.22 та послугу відновили 30.03.22, тобто абонплата за березень списалась в розмірі 96 грн. Таким чином на квітень залишок склав 38,70грн. Як Ви відмітили, що працюємо по передплаті, то потрібно було доплатити за квітень 96 грн., про що Вам приходило СМС повідомлення неодноразово.Та 14.04.22 Вам відключили послугу КТБ(чекали оплату), за цей період була нарахована абонплата 59грн. Таким чином на даний момент у Вас борг за послугу КТБ складає 20,30 грн.Тому, будь ласка, звертайтесь для ремонтної бригади та заявки на повторне підключення, на цілодобову лінію підтримки: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07. Мирного неба нам усім.
Анонимно (Винница)
12 апр 2022 22:31
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто позорище, а не провайдер. Когда только появились, были лучшими, а сейчас даже говорить не о чем!!! Сайт не работает, личный кабинет не работает и много других минусов которые если описывать, не хватит и десятка отзывов.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олексію. Ми не бачимо, щоб Ви зверталися стосовно питання особистого кабінету на цілодобову лінію підтримки. Сайт статистики stat.everest.vn.ua працює, перебоїв немає. В цілях захисту персональних даних зайти на сайт статистики можна лише з мережі "Еверест". Якщо виникають запитання звертайтесь, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07. Мирного неба нам усім.
Андрей (Винница)
08 апр 2022 19:47
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Отключают телевизор без предупреждения. Был в командировке не смог заплатить - отключили. Позвонил девушка хамло ещё начала угрожать.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Андрію. Наш багаторічний досвід роботи передбачає не нараховувати борги абонентам. Зараз, як ніколи, вважаємо це доречним, так як багато мешканців міста тимчасово залишили його і не користуються послугами. Саме тому ми розсилаємо смс з нагадуванням про необхідність оплати. У випадку, якщо абонент не звернувся з поясненням об"єктивних причин неможливості внесення оплати, ми розуміємо, що даної людини немає в місті, і наші послуги на сьогодні є недоречні. Тому ми вважаємо за потрібне у такому випадку відключити послуги. По поверненню в місто абоненти зможуть без проблем відновити користування послугами, при цьому не сплачуючи, як у інших компаній, оплату за той період, коли вони не користувалися. Стосовно спілкування, ми завжди намагаємося бути ввічливими при діалозі. На жаль, Ви не вказали абонентський номер, щоб ми мали можливість прослухати розмову, і зробити об"єктивні висновки. Якщо будуть запитання звертайтесь, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07. Мирного неба нам усім.
Аноним (Винница)
29 март 2022 14:50
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Запрещено оставлять комментарии о вашей работе? Интернет вообще пропал, нет даже 10 Мбит. Вот так за неделю после подключения я ненавижу директора данного предприятия. Мало того что я заплатил им деньги за услугу которой не было, потерял деньги (из-за неработающего интернета) которые мог заработать. Не рекомендую подключать данного провайдера.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Вікторе. У відповідь на всі Ваші відгуки (5 відгуків) Вам вчора і сьогодні неодноразово телефонували спеціалісти з технічного відділу для того, щоб надати детальну консультацію. Загалом проблем в мережі немає. Але хочемо звернути Вашу увагу, що деякі моделі роутерів Xiaomi потребують додаткових налаштувань. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для вирішення Вашого питання: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Винница)
28 март 2022 19:45
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жаль не могу фотку прикрепить, 10 Мбит/с интернет и постоянно рвется связь. За что деньги платить то? Объясните.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Для отримання достовірних показників радимо робити заміри, підключивши кабель безпосередньо до ПК ( а не по Wi-Fi). Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Винница)
28 март 2022 15:51
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже глючить, якесь слайд шоу(( Незадоволений. Нема вибору((( Напевне тому вони цим користуються!!!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Анатолію. Перевірили по діагностиці - проблем в мережі немає. Востаннє Ви зверталися до нас щодо якості послуги інтернет декілька років тому. Якщо у Вас, як у абонента, є зауваження з даного приводу, будь ласка, зателефонуйте нам у зручний для Вас час: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 для виклику наших спеціалістів. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Аноним (Винница)
28 март 2022 12:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Каждый день проблем в сети нет говорят, хотя интернет раз в 12 часов падает минут 10 точно. Буду подключать Волю, хоть и не ethernet но лучше этих однозначно.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Вікторе. Ви вже втретє залишаєте відгуки. Наш спеціаліст технічної підтримки Вам сьогодні телефонував, щоб надати детальну консультацію, але Ви, на жаль, не відповідаєте. Будь ласка, зателефонуйте нам у зручний для Вас час: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Виктор (Винница)
27 март 2022 14:14
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Купил второй роутер, этот гавно провайдер и на нем не заработал, использую роутер Xiaomi 4C, второй XIAOMI AC1800. Директор, напиши хоть инструкцию. Попробовал 3 прошивки на каждом: оригинальную, openwrt, padavan. Не на одном не заработал! Меняйте провайдера, берут деньги не за что.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Вікторе. Проблем в мережі немає. По діагностиці бачимо, що все працює добре. Ваше запитання ми передали в технічний відділ. Вам зателефонують. Гарного дня.
Виктор (Винница)
25 март 2022 18:02
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Директору можно дать по голове за такие услуги, за что деньги берет этот мудак(чка)? Аптайм никакой, тарифы лимитные, оператор объясняет это тем чтобы не перепродавали интернет соседям, что? Вайфай роутер новый не работает с их оборудованием, говорят покупать тплинк, что? Нахера вы меня обманули? Потратил время , деньги и нервы, если бы не война дал бы п**** вашему директору. Вообще не рекомендую эту шарашкину контору.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день! Компанія Еверест завжди намагається будувати чесні та прозорі відносини з абонентами. Для нас важливо, щоб абоненти отримували якісні послуги і найкраще сервісне обслуговування. В переліку тарифних пакетів є тарифи на безлімітний інтернет по трафіку, але з обмеженням по швидкості, тому абоненти можуть вибирати різні тарифні пакети. Зміна тарифного пакета безкоштовна. А стосовно WiFi роутера, вони працюють, але дуже багато скарг було від абонентів на роботу саме цієї марки WiFi роутерів, тому ми і радимо марки TP-link, ASUS. Для консультації, будь ласка, телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552 552, 067 829 59 49, 093 170 07 07 або пишіть нам в соціальних мережах Facebook, Instagram. Дякуємо.
Оля (Каменское)
09 март 2022 22:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чому в такі тяжкі часи, як воєний стан навіть комунальні послуги не вимагають, а в ваша смс звучить як погроза (не заплатиш, відключим). На даний час я дивлюся лише один канал (1+1) де показують новини про війну. Я то заплатила, але важаю, що дивлячись один канал, ще й національний, воно того не стоє! Де ваша лояльність?
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Сьогодні отримання своєчасної інформації є дуже важливим для кожного з нас. Усі наші відділи працюють цілодобово. Ми маємо підтримувати економіку країни. Надавати автоматично усім абонентам послуги в борг є неправильним, так як багато абонентів не користуються послугами, а знаходяться за межами міста. Навіщо їм оплачувати потім нарахування за послуги. Якщо виникають проблеми з оплатою чи є об'єктивні причини, чому немає змоги внести кошти в потрібний момент, абонент може звернутися на гарячу цілодобову лінію для вирішення питання. Хочемо зауважити, що ми завжди йдемо назустріч нашим абонентам та розглядаємо ситуації в індивідуальному порядку. Мирного неба нам усім.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Александр (Винница)
23 янв 2022 21:04
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Это больше похоже на корейский интернет. "Не удается получить доступ к сайту" это стандартно! Причем Volia открывает сайты нормально.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олександре! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Для отримання достовірних показників радимо робити заміри, підключивши кабель безпосередньо до ПК ( а не по Wi-Fi). Бачимо, що Ви жодного разу не зверталися на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей. Будь ласка, зателефонуйте нам у зручний для Вас час: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо.
Аноним (Винница)
28 дек 2021 16:48
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.43 Мбит/c
Upload:
1.38 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
По вечерам постоянные просадки интернета, постоянно тарифы растут без предупреждения, самому нужно каждый месяц следить не подняли ли тариф что бы не отключили интернет.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олександре! Оптимізація тарифів на 12-15% з 01.10.2021р. обумовлена зростанням цін на обладнання і витратні матеріали, оренду оптичних каналів зв"язку та опор ліній електропередач, підвищенням тарифів на комунальні послуги та електроносії. Також з 01.10.2021 р. було збільшено об'єм трафіку у всіх тарифних планах на 25%. Але будь-які зміни вартості послуг відбуваються не частіше, ніж 1 раз на рік. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Для отримання достовірних показників радимо робити заміри, підключивши кабель безпосередньо до ПК ( а не по Wi-Fi). Бачимо, що Ви жодного разу не зверталися на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей. Будь ласка, зателефонуйте нам у зручний для Вас час: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо.
Анонім (Хмельницкий)
03 дек 2021 11:38
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.69 Мбит/c
Upload:
2.38 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет поганий, служба підтримки тільки радить перезавантажити роутер. Працюю в ІТ(DevOps) і добре знайомий з усім, а ваша підтримка навіть основ не знає, це звісно сумно, але хоч стараються щось розумне сказати, це вже смішно) Норма швидкості при тарифі 100Мбіт/с = 85МБіт/с на завантаження і навпаки. Вирішуйте проблеми, бо Воля і Х-сіті мають кращу ситуацію по всіх аспектах, не думаю що ви прагнете втратити клієнтів. Розвивайтеся шановні! І наперед швидкість комп’ютера з роутером гігабіт.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Наталю! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення нгаших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Для отримання достовірних показників радимо робити заміри, підключивши кабель безпосередньо до ПК ( а не по Wi-Fi). Бачимо, що Ви зверталися на цілодобову лінію підтримки 01.12.2021р., але, на жаль, Ви не оформили виклик ремонтної бригади для діагностичних цілей. Будь ласка, зателефонуйте нам у зручний для Вас час: 700-701; (067) 9 700 709; (093) 1 700 701. Дякуємо.
Андрей (Винница)
02 дек 2021 23:04
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ужасная скорость загрузки интернета, битрейт проседает постоянно. Скорость скачивания 93 Мбит/с, а выгрузки 17 Мбит/с. Ужасссс. Спрашивал у поддержки как можно поменять тариф чтобы ускорить хоть немного интернет, и мне ответили что Эверест не способен ни на что более сервизное чем максимум зайти в КС ГО чтобы не было пинга. Меня этот провайдер уже полностью не устраивает. 21 век, а интернет у Эверест как-будто его только изобрели.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Андрію! Абонентам надається вихідна швидкість (upload speed) – до 15-20 Мбіт/с. Це оптимальний показник для комфортної роботи в мережі Інтернет. Обмеження по вихідній швидкості (до 15-20 Мбіт/с) існує для запобігання перевантаженню абонентської мережі, забезпечення якісного надання послуг і підтримки стабільної вхідної та вихідної швидкостей. Для домашнього користування послугою Інтернет важлива саме швидкість download, а не upload. І ми надаємо download до 100 Мбіт/с. Хочемо зауважити, що тисячі наших абонентів користуються послугою Інтернет від нашої компанії, не відчуваючи жодного обмеження. Якщо у Вас все ж залишилися запитання з даного приводу, напишіть нам, будь ласка, в соціальних мережах Facebook, Іnstagram (щодня з 09.00-21.00) або телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Гарного Вам дня!
Олена (Винница)
27 нояб 2021 13:36
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За добу зроблено оплату на повторне підключення телебачення. А підключають в 21:00, кошти взяли як за добу, а фактично телевізор працює три години. Зовсім не порядно. 27.11.2021 зателефонувавши оператору, дівчина двох слів не може зв'язати і нуль компетентності, тільки відповідає "я не знаю" ,"я не можу на це відповісти".
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олено. Бачимо, що Ви зверталися 26.11.2021 р. на цілодобову лінію підтримки і залишили заявку на повторне підключення послуги кабельного телебачення на 27.11.2021 р. Так, майстри працюють щодня з 09.00 до 21.00 за географічним принципом. Стосовно ситуації спілкування з операторами, хочемо зауважити, що ми завжди намагаємось бути ввічливими при спілкуванні з абонентами/клієнтами компанії і усі наші працівники є висококваліфікованими спеціалістами своєї справи. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів. Саме тому, ми обов"язково прослухаємо Вашу розмову з оператором від 27.11.2021 року, щоб об"єктивно дати оцінку даній ситуації. Якщо у Вас все ж залишилися запитання з даного приводу, напишіть нам, будь ласка, в соціальних мережах Facebook, Іnstagram (щодня з 09.00-21.00) або телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Гарного Вам дня!
Олег (Хмельницкий)
07 нояб 2021 11:08
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
1008848
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користувався Еверест більше року. Практично наш весь будинок перейшов до них. Нещодавно нам підняли тарифи в три рази. Ми масово переходимо до іншого провайдера. Але найгірше те що на рахунку є ще гроші і це десятки гривень а Еверест відключив інтерет вже вкравши ті гроші. Оператор повідомив або я оплачую нову дорогезну ціну або гуляю і гроші що є на рахунку списуються. Не раджу ні в якому випадку. Ціни не ринкові і дуже високі зробили. Пишу з мобільного київ Стар бо Еверест відключив інтерет хоч на рахунку ще 25грн. Жах.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олег! Так, Ви користувалися акційною пропозицією на послуги кабельне телебачення та інтернет по 30 грн в місяць за кожну послугу на 1 рік. З 07.11.2021р. акційна пропозиція по інтернету закінчилася. Після акції абонент має можливість обрати будь-який тарифний пакет по інтернету, який оптимально підходить по використанню від 70 грн до 120 грн. По кабельному телебаченню акційна пропозиція закінчується 30.11.2021р. Без акції кабельне телебачення коштує 80 грн в місяць. Вже 3 роки поспіль ціни на послуги не змінюються. Стосовно коштів на рахунку, у Вас справді є по інтернету 25 грн, ці кошти не списуються програмою, і компанія їх собі не бере. Ви можете їх використати, обравши зручний тарифний пакет по інтернету. Нам шкода, що Ви вирішили не користуватися послугами від компанії Еверест, так як не бачимо, щоб Ви зверталися стосовно якості послуг, тобто по якості Вас все влаштовувало, питання лише в ціні. Хотіли проінформувати, що для абонентів компанії Еверест вже розроблена та стартує найближчим часом цікава програма лояльності, яка включає в себе Бонусну програма та картку Еверкард на знижки від партнерів. Таким чином абоненти зможуть компенсувати витрати, користуючись даною програмою. Будемо раді, якщо Ви переглянете Ваше рішення стосовно користування. Ми завжди відкриті до діалогу. Будь ласка, звертайтесь. Гарного дня!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Винница)
04 нояб 2021 18:04
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тарифні плани збільшуються. Якість надання послуг погіршується. Оплату здійснили, але відключили. Підключення через добу буде проведена.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий вечір, Марино! Оптимізація тарифів на 12-15% з 01.10.2021р. обумовлена зростанням цін на обладнання і витратні матеріали, оренду оптичних каналів зв"язку та опор ліній електропередач, підвищенням тарифів на комунальні послуги та електроносії. Також з 01.10.2021 р. було збільшено об'єм трафіку у всіх тарифних планах на 25%. Але будь-які зміни вартості послуг відбуваються не частіше, ніж 1 раз на рік. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені, як послугами, так і сервісним обслуговуванням, саме тому ми надсилаємо тричі смс-нагадування про оплату за послугу кабельне телебачення. Бачимо, що 04.11.2021 року близько 18.00 години Ви звернулися на цілодобову лінію підтримки для повторного підключення послуги кабельного телебачення. Ваша заявка залишена на 05.11.2021р., у зв"язку з тим, що набір заявок на поточний день здійснюється лише до 17.00. Завтра 05.11.2021р. Вам підключать послугу протягом дня. Але, якщо у Вас все ж залишилися запитання з даного приводу, пишіть нам, будь ласка, в соціальних мережах Facebook, Іnstagram (щодня з 09.00-21.00) або телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Гарного Вам вечора!
Анонім (Винница)
02 нояб 2021 23:17
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рагулі тупі, змінюють тарифний план без попередження, інтернет працює повільно та з перебоями і тут справа не у роутері. Завжди якісь проблеми. Гамно-сервіс. Не рекомендую.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день! Оптимізація тарифів на 12-15% з 01.10.2021р. обумовлена зростанням цін на обладнання і витратні матеріали, оренду оптичних каналів зв"язку та опор ліній електропередач, підвищенням тарифів на комунальні послуги та електроносії. Також з 01.10.2021 р. було збільшено об'єм трафіку у всіх тарифних планах на 25%. Але будь-які зміни вартості послуг відбуваються не частіше, ніж 1 раз на рік. Про зміну абонплати надсилали СМС повідомлення. На жаль, Ви не вказали абонентський номер, щоб ми могли розібратись в ситуації. Хочемо зауважити, що загалом на даний момент проблем в мережі немає, в тому числі модернізація пройшла успішно. Але дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Для виклику ремонтної бригади, будь ласка, телефонуйте: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701 або пишіть нам, будь ласка, в соціальних мережах Facebook, Іnstagram (щодня з 09.00-21.00)Гарного дня.
Аноним (Хмельницкий)
02 нояб 2021 21:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
К сожалению очень низкий уровень сервиса. Технически все работает таким образом, что решить вопрос по сервису, по оплате и другие вопросы практически равно нулю. Зайти в личный кабинет если закончились средства на счете, нет, даже при помощи другого интернета (провайдера) зайти в кабинет невозможно! Это абсурдно. Закинуть средства ошибочно на другой пакет или номер система позволяют, а вот вернуть их или перекинуть на нужный счёт, это уже нет, процесс очень усложнен для клиента. Слишком все работает не в удобство клиента. Много опыта от разных провайдеров услуг использования, но эверест самый проблемный. Очень трудно решить какую либо ситуацию в пользу клиента. Ответственности нет, ответ- я лишь. Оператор колл центра.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. На жаль, Ви не вказали абонентський номер, щоб ми могли розібратись в ситуації, яка виникла з оплатою. Компанія Еверест завжди намагається будувати ввічливі та партнерські стосунки з абонентами. Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу наших консультантів. Можливість входу в особистий кабінет лише з мережі "Еверест" створено виключно з ціллю безпеки даних наших абонентів. Наші спеціалісти на даний момент розробляють новий особистий кабінет з розширеним функціоналом, який буде зручним у користуванні. Отримати консультацію Ви можете не лише зателефонувавши на цілодобову лінію підтримки, а й написавши нам в соціальних мережах Facebook, Instagram.
Аноним (Винница)
30 окт 2021 15:37
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Та капец, сидел на линии 20 мин, трубку не брали, взяли трубку только от мамы, мама решила вопрос. Но все равно не подключили говорят только завтра ждите! Отакой то еверест.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олександре! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені, як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Бачимо, що 30.10.2021 року після 15.00 години Ви зверталися на цілодобову лінію підтримки для повторного підключення послуги кабельного телебачення. Ваша заявка залишена на 31.10.2021р., так як вчора вже були на той час зачинені бригади. Сьогодні 31.10.2021р. Вам підключать послугу протягом дня. Але, якщо у Вас все ж залишилися запитання з даного приводу, пишіть нам, будь ласка, в соціальних мережах Facebook, Іnstagram (щодня з 09.00-21.00) або телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Гарного Вам дня!
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг