Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 4 из 5
отзывов: 1175
рекомендуют: 831 чел
не рекомендуют: 344 чел
ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Аноним (Винница)
16 янв 2023 22:56
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
21.67 Мбит/c
Upload:
29.13 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Деньги оплачиваю регулярно, однако из-за перебоев с электропитанием интернета часто нет. С огромным трудом запитали шкаф в подъезде от ИБП. Но его хватает только на 20 минут. Логично бы было снизить тариф пропорционально времени, когда интернета нет.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Інно. Наші абоненти можуть вибрати зручний тарифний пакет по використанню. Перевірили статистику за розрахунковий місяць з 05.12.22 по 05.01.23 Ви використали 663ГБ трафіку, тому тариф, яким Ви користуєтесь"Нове Безмежжя 1500ГБ" є оптимальним. Якщо у абонента є світло в будинку, то послуги завжди надаються. Одне з ключових завдань, яке стоїть сьогодні перед нашими технічними спеціалістами – це модернізація мережі з метою забезпечення надання послуги Інтернет під час довготривалого відключення світла (тобто, щоб інтернет працював навіть коли в будинку абонента немає світла). Наші бригади активно працюють, але на реалізацію даного проекту потрібен час. Тому просимо зачекати та з розумінням поставитись до ситуації. Також хотіли нагадати, що всі абоненти є учасникми Бонусної програми та можуть економити, користуючись карткою Еверкард на знижки від партнерів. Будь ласка, звертайтесь. Мирного неба і гарного дня.
Аноним (Винница)
14 янв 2023 22:55
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
47.17 Мбит/c
Upload:
26.61 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Оплату отримують 100%, а послуги надають менше 40%! Не надаються послуги під час відключення світла. Відсутні послуги майже цілими днями.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Людмило. Якщо у абонента є світло в будинку, то послуги завжди надаються. Одне з ключових завдань, яке стоїть сьогодні перед нашими технічними спеціалістами – це модернізація мережі з метою забезпечення надання послуги Інтернет під час довготривалого відключення світла (тобто, щоб інтернет працював навіть коли в будинку абонента немає світла). Наші бригади активно працюють, але на реалізацію даного проекту потрібен час. Тому просимо зачекати та з розумінням поставитись до ситуації. Також хотіли нагадати, що всі абоненти є учасникми Бонусної програми та можуть економити, користуючись карткою Еверкард на знижки від партнерів. Будь ласка, звертайтесь. Мирного неба і гарного дня.
Юрій (Винница)
02 янв 2023 20:46
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На жаль компанію повністю захопили маркетологи, які тільки й зайняті продумуванням лінійки тарифів та інших штук, щоб заставити споживача заплатити більше. Таке враження, що на технічну сторону взагалі забили, швидкість 100 Мбит/с має бути десь приблизно біля 100 Мбит/с, а не 20-30 Мбит/с.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Юрія! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Бачимо, що Ви не зверталися стосовно швидкості послуги інтернет та не залишали виклик нашої ремонтної бригади. Тому пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 або написавши нам в соціальні мережі facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Алла (Хмельницкий)
22 дек 2022 21:37
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий вечір! Виникло запитання (у зв’язку із ситуацією, яка склалася зі світлом в країні), чому коли з’являється світло, інтернет зовсім не працює. От уже 2 години як світло є в квартирі, а WiFi не працює. В чому проблема відсутності інтернету? І як вирішити цю проблему? Дякую!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Алла! На жаль, Ви не вказали абонентський номер для перевірки ситуації. Компанія Еверест має найсучаснішу оптичну мережу. Вона побудована нашими спеціалістами згідно усіх норм та з метою запезпечення стабільної роботи послуг для кожного абонента мережі незалежно від району міста та періоду доби. Ситуація, яка склалась останнім часом, є виключно наслідком ракетних ударів ворога по критичній інфраструктурі. Що стосується джерел безпребійного живлення, то вони завжди у нас були розміщенні у кожному під`їзді. В умовах планових та аварійних відключень світла в мирний час, вони забезпечували подачу послуги інтернет абонентам від 1,5 до 2 годин. У зв`язку з частими і довгостроковими відключеннями електроенергії останніми тижнями дані УПС(и) не встигають заряджатись. Тим не менш, спеціалісти компанії працюють увесь цей час в екстремальних умовах та роблять все можливе, щоб мінімізувати періоди, коли послуги інтернету та телебачення не надаються не по нашій вині. Та вже знайшли рішення, як забезпечити надання послуг під час довготриволої відсутності елекроенергії, але на його реалізацію потрібно більше часу. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Дякуємо за розуміння. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Звертайтесь, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07 або написавши нам в соц.мережі Facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Дегтяри)
05 дек 2022 20:20
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Нет интернета после включения света, операторы горячей линии не могут предоставить точной информации, ответ один - ожидайте.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. У зв"язку з частими плановими та аварійними відключеннями електропостачання автоматично вимикається обладнання у будинках, тому тимчасово можуть бути відсутні послуги інтернету та кабельного телебачення. Ключове обладнання може знаходитися в іншому будинку, де у цей момент немає електропостачання. Наші майстри працюють цілодобово. Просимо поставитись з розумінням до складної для всіх ситуації та дати час на відновлення послуг. Компанія робить все можливе та неможливе, тому у найближчий час ситуація стабілізується. Нагадуємо, що для наших абонентів діє Бонусна програма де можна отримати знижки від партнерів та на наші послуги. На жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер, щоб ми перевірили інформацію за адресою. Будемо вдячні за розуміння. Мирного неба нам усім.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
oleg (Винница)
01 дек 2022 00:15
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
124788
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Стосовно мого попереднього коментаря від 15 листопада. Оцінка 0 за максимальну не компетентність співробітників провайдера. Вам було надано усі дані, усі скриншоти, вказано на проблему! Тільки після маси переписок з вами ви визнали що проблема на вашій стороні і пообіцяли виправити на протязі декількох тижнів. Через декілька тижні проблему не усунули, через що повторне звернення - повторний відгук, де ви знову береться за старе і починаєте шаблонно відповідати про проблему пошкодження інфраструктури, яка на той час була не актуальною і продовжувати говорити що у вас все хорошо! Я вказав конкретно де у вас проблема, але ж ні, потрібно продовжувати падати лицем в багнюку чим визнати проблему на своїй стороні! Максимально не рекомендую провайдера, якщо є інші варіанти - скористайтесь ними. Компетентності від них не дочекатися. P.S. проблема зникла після того як почали відключати живлення по місту - і це підтвердження того що по вечорам у вас було перевантаження, яке ви не усували і тільки вигадували причини!!!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий вечір! Дякуємо за Вашу активну позицію. Питання вирішується, так як нами було прийнято ряд заходів, які почали діяти лише зараз. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу з абонентами. Мирного неба і гарного вечора.
Аноним (Винница)
25 нояб 2022 21:12
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не забезпечують подачу сигналу, світло є але нічого не працює. Обманюють що постійно бригада іде з генераторами, брехння! Немає в них не генераторів, не акумуляторів. Найгірший провайдер, послуги нема а гроші плати! Світло включили, а тв не працює інтернет швидкість 3 Мбит/с. Кинули вони нас. Рекомендую змінити провайдера, краще не буде. Не платіт кошти їм, ті кошти не підіть на покращення, Вас дурять.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Анатолію Сергійовичу. У зв"язку з частими плановими та аварійними відключеннями електропостачання автоматично вимикається обладнання у будинках, тому тимчасово можуть бути відсутні послуги інтернету та кабельного телебачення. Ключове обладнання може знаходитися в іншому будинку, де у цей момент немає електропостачання. Наші майстри працюють цілодобово. Просимо поставитись з розумінням до складної для всіх ситуації та дати час на відновлення послуг. Компанія робить все можливе та неможливе, тому у найближчий час ситуація стабілізується. Шкода, що Ви зробили саме такий висновок. Адже, ми сподіваємося на толерантність абонентів. Також усі абоненти є учасниками Бонусної програми та можуть економити користуючись карткою Еверкард на знижки від парнерів. Будь ласка, звертайтесь на цілодобову лінію підтримки: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07 або пишіть нам в соціальні мережі Facebook та Instagram. Мирного неба та гарного дня.
Дарина (Винница)
18 нояб 2022 17:59
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
47073
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Обслуговування за останній рік стало просто жах. Якість інтернету не відповідає. Остання капля стало, те що уже 3 дні немає ні інтернету, ні кабельного телебачення, через те як Ви кажете, бо обстріли і пошкодженні лінії, але як так по місту майже у всіх є і працює,а тільки в деяких квартал немає.Так само у інших провайдерів все добре,а у Вас ні. Як ціни на послуги під час війни піднімати можна, а якість обслуговування і вирішення проблем ні(((
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Дарино. У зв"язку з частими плановими та аварійними відключеннями електропостачання автоматично вимикається обладнання у будинках, тому тимчасово можуть бути відсутні послуги інтернету та кабельного телебачення. Ключове обладнання може знаходитися в іншому будинку, де у цей момент немає електропостачання. Наші майстри працюють цілодобово. Просимо поставитись з розумінням до складної для всіх ситуації та дати час на відновлення послуг. Що стосується актуалізації цін, то зміни відбуваються не частіше, ніж 1 раз в рік, одночасно ми завжди збільшуємо кількість трафіку в тарифних пакетах на 25%. Також усі абоненти є учасниками Бонусної програми та можуть економити користуючись карткою Еверкард на знижки від парнерів. Будь ласка, звертайтесь на цілодобову лінію підтримки: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07 або пишіть нам в соціальні мережі Facebook та Instagram. Мирного неба та гарного дня.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
oleg (Винница)
15 нояб 2022 16:18
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
124788
Не рекомендую этого интернет-провайдера
І так, майже місяць пройшов після останнього відгуку що по вечерам проблема з Українськими ресурсами. Обіцяли виправити на протязі декількох тижнів, завтра уже буде місяць, все на місці, проблема присутня. Ще тут напишу, а не в особисті, у вас проблема між Вінниця - Київ, гляньте блін уже туди! Я надавав вам mtr тести, там усе видно!!!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий вечір. Війна в Україні триває і ворогом постійно атакуються об"єкти критичної інфраструктури і оптичні лінії зв"язку магістральних провайдерів. Ми чітко розуміємо, що мережа компанії Еверест працює безперебійно. Усі поодинокі проблеми знаходяться безпосередньо за межами зони нашого впливу. Для покращення ситуації ми розширили вхідні канали та додали додаткові точки доступу в інших містах. Для більшості абонентів це допомогло вирішити проблему. Вплинути ж на маршрутизацію трафіка по всій всесвітній мережі від Вашого ПК, на жаль, ми не можемо. Тим не менш ми продовжуємо шукати шляхи вирішення проблеми конкретно у Вашому випадку. Розраховуємо на Ваше розуміння і терпіння. Мирного неба і гарного вечора.
Павло (Винница)
14 нояб 2022 22:53
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
91.23 Мбит/c
Upload:
405.38 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Взагалі в Вінниці доволі давно користуюсь цим провайдером, але останні 2 місяці почались капітальні проблеми по вечорам. Вечером (9-11 годин) починається велика втрата пакетів (приблизно 20%), неможливо ні пограти, ні подивитись кіно, нічого. Один раз приїхала бригада, попінгували google.com і поїхали, нічого не змінилось.
Аноним (Винница)
08 нояб 2022 00:09
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ніколи в житті не писав відгуки, але тут не пошкодую часу. Через провайдера втрачаю нерви та гроші, так як працюю з дому. Втрати пакетів у вечірній час вже декілька місяців. На сосідній вулиці проживає товариш, теж на жаль клієнт евересту, там аналогічна проблема ввечері, спеціально ходив та перевіряв. Тут 2 варіанти, або ж компанія дала вказівку спеціалістам ігнорувати та замовчувати проблему з інтернетом у вечірній час, або в службі підтримки з технічних питань сидять люди які як і мій дід не розберуться навіть у вайбері. Доволі смішно читати відповіді "представника компанії ", який намагається гасити пожежу склянкою води.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Дмитре. Для нас важливо, щоб абоненти отримували якісні послуги і були задовлені обслуговуванням. Врахувавши ситуацію, що питання в швидкості і втраті пакетів вечером, залишили виклик нашої ремонтної бригади на 09.11.2022р. на вечір. Очікуйте, будь ласка, наших спеціалістів. Дякуємо. Мирного неба і гарного дня.
Андрій (Винница)
02 нояб 2022 21:04
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
3.95 Мбит/c
Upload:
9.03 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При заявленій швидкості 100 Мбит/с. Видає всього 4 Мбит/с. Це просто не повага до клієнтів. Раніше було 85-90 Мбит/с, а останні дні просто жах.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Андрію. Все вирішили з Вами в телефонному режимі. На даний момент послуга працює добре. У зв'язку з аварійним відключенням електроенергії у місті тимчасово можуть не працювати послуги Інтернету. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб відновлювати надання послуг в найкоротший проміжок часу. Тому, якщо виникає така ситуація Звертайтесь, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 або написавши нам в соціальні мережі Facebook та Instagram. Дякуємо за розуміння та мирного дня.
Наталія (Винница)
27 окт 2022 12:06
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
30.14 Мбит/c
Upload:
38.06 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не полінувалась і зареєструвалась для відгуку! Інтернет-провайдер просто ЖАХ! Підключались дійсно до "кращого провайдера в місті" ще років з десять тому. Що змінилось за цей час? жахливо погіршилась якість і швидкість і захмарно злетіла ціна. ДОРЕЧІ про зміни у ціні ніхто не попереджає! Ти такий собі платиш стандартну ціну і бах, інтернету нема... дзвониш до техпідтримки і тебе "радують" А ваша ціна зросла, це вказано на сайті.Ну так звичайний користувач щодня заходить на сайт провайдера, щоб перевірити оновлення.... Дуже круто! Але смс про те що скоро платити вони не забувають надіслати... ще і двічі! Бо ж як це так... Наступне: швидкість. Мій тариф передбачає БЕЗЛІМІТНУ швидкість при обмеженому трафіку. Я працюю вдома - а це означає що мені потрібно мати ПОСТІЙНЕ стабільне підключення! Але, вибачте, часом мій телефон роздає якісніший інтернет ніж Еверест. Щодня після 16-ї години стабільно падає швидкість до такого стану що мені доводиться сторінку по 100 разів оновлювати. Я вже мовчу про те, що фільми дивишся як в 2005 році. Чекаєш 20 хвилин, щоб подивитись 30 секунд... це ЖАХ! А на питання чому ціна росте, а якість ні, вони розказують казочки про те що закуповують супернове обладнання і є лідером на ринку... ну-ну... ЖАХ. Мабуть, та сама воля вже давно з дна піднялась! А ви туди спускаєтесь поступово. І ви лиш користуєтесь тим що ви є монополістом в Вінниці і людям просто іноді доводиться платити за ці недо-послуги. П.С. Я не очікую відповіді і пояснень від провайдера, просто чекаю коли з'явиться більш вигідний і якісний провайдер в моєму районі.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Наталія! Для нас, як для найкращого інтернет-провайдера за рейтингом 2ір.ua важливо, щоб абоненти були задоволені якістю послуг і сервісним обслуговуванням. Стосовно актуалізації цін, хочемо нагадати, що це відбувається не частіше, ніж 1 раз в рік, у зв"язку з багатьма чинниками. Про цю новину ми проінформували наших абонентів ще 22 серпня 2022р. (як зазначено в Публічному Договорі п.4.4.10), також 30.08.2022р Вам особисто телефонував наш спеціаліст, який хотів проінформувати про це. Але, на жаль, вказаний номер телефону (міський) був недійсний. У Вашому тарифному пакеті надається швидкість до 100 Мбіт/с. Бачимо, що 21.09.2022р. Ви звернулися до нас з тим, що у Вас не працював інтернет, наш спеціаліст Вам зателефонував на номер телефону, але Ви відповіли, що вже все працює, просто потрібно було доплатити кошти для активації послуги. Даний номер телефону ми вже внесли в програму, тому Вам надходять смс-повідомлення про нагадування оплати, щоб послуга інтернет працювала безперебійно. На жаль, протягом останніх днів по всьому місту спостерігаються різкі перепади напруги та аварійне відключення електропостачання. Для подальшого надання послуги доступу до мережі Інтернет ми вимушені частково переводити наше ключове обладнання в під’їздах будинків на автономні генератори. Для їх повноцінної роботи потребується постійне фізичне втручання спеціалістів. Сподіваємося на розуміння. Мирного неба і гарного дня.
oleg (Винница)
16 окт 2022 17:19
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Служба техподдержки
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Останній розгорнутий відгук. Нарешті отримав зворотній зв'язок, проблему не вирішили, але повідомили що займаються. Технічна підтримка продовжує шкутильгати. Поки тут не залишив відгук ніхто зворотнього зв'язку не надавав. З першого звернення в телефонному режимі пройшло більше 3-х тижнів (при цьому ще були повідомлення в підтримку на електронний адрес, інстаграм). Для розуміння як це зараз працює. На закордонні ресурси проблем немає, на українські ресурси в вечірній час значні втрати. Обідом все норм. Маршрут до закордонних ресурсів іде через провайдера Евротранстелеком, до українських - в основному через точки обміну у Києві. Поки очікую рішення на протязі 2-3 тижнів як вказали. Якщо виправлять - ОК, ні - будемо прощатися. Поки що потрібні українські ресурси завернув в Польський ВПН (дякую одному відомому ресурсу що жителям України надали рік безкоштовного доступу). І прохання до співробітників Еверест, не пишіть тут що проблема з з оптичними магістралями. Подивіться на https://bgp.he.net/AS49223 , https://bgp.he.net/AS24945 там явно видно що у Вінтелепорт і у вас одні ж і ті ж "верхні" провайдери, при цьому у Вінтелепорт таких проблем немає. Поки не рекомендую, особливо тим хто не зможе налаштувати впн певним чином. Якщо проблему виправите, відгук буде норм. Все, більше немає бажання тратити час на відгуки.
oleg (Винница)
15 окт 2022 16:59
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Нічого не змінилося. Як у вас "оптоволоконні лінії магістральних провайдерів пошкоджено", а у інших провайдерів у Вінниці все працює стабільно? Одні відмовки і реклама супер провайдера, а насправді "пшик". І підтримка нижче 0, зворотного звязку 0.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Ми надали Вам усю вичерпну інформацію на даний час. Сподіваємося на Ваше розуміння. Мирного неба.
oleg (Винница)
14 окт 2022 09:30
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
124788
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Продовжу, обмеження по довжині тексту. На закордонні ресурси з стабільністю все норм, а от на ресурси всередині країни все дуже погано. Погано що тут картинки прикріпити не можна для наглядності.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що оптоволоконні лінії магістральних провайдерів пошкоджено, тому послуги можуть працювати з пониженням швидкості. Будемо вдячні за розуміння.
oleg (Винница)
13 окт 2022 21:34
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
124788
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Хуже не може бути. Якщо вам потрібні постійні проблеми по вечорам, то даний провайдер вам підходить. Техпідтримка на телефоні проблему вирішити не може, порадили звертатися на [email protected]. Там просто ігнорують, як і в інстаграм.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олегу. У нинішніх умовах деякі мережі магістральних провайдерів серйозно пошкоджено, велика частина працює з перенавантаженням. Тому просимо поставитися з розумінням до тимчасових точкових перебоїв зв"язку. Наші спеціалісти уже знайшли варіанти яким чином ми зможемо обійти ті проблемні місця. Але для переналаштування маршрутизації зовнішнього трафіку та часткової модернізації нашого обладнання потрібно декілька тижнів. Просимо з розумінням віднестись до даної ситуації. Також хотіли проінформувати про унікальну Бонусну програму якою користуються усі абоненти компанії Еверест, а також картку Еверкард на знижки від партнерів. Будь ласка, користуйтесь. Мирного неба і гарного дня.
Дмитро (Винница)
12 окт 2022 22:08
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ціна на інтернет зависока, підвищують не попередивши. Навіть в столиці дешевше і якість краща. З телебаченням можна теж не все добре, періодично скаче зображення.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Дмитро! На жаль, Ви не вказали абонентський номер, щоб ми мали можливість Вас ідентифікувати, як абонента компанії "Еверест" для кращого розуміння ситуції. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Актуалізація цін відбувається не більше, ніж 1 раз в рік (при зміні оплати ми також збільшили кількість трафіку в усіх тарифних пакетах) та обов`язково про повідомляємо, як в СМС повідомленнях так і на офіційному сайті компанії. Також наші абоненти є учасниками Бонусної програми та користуються карткою Еверкард на знижки від партнерів. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги кабельного телебачення пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 або написавши нам в соціальні мережі Facebook та Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Олександр (Винница)
07 окт 2022 20:52
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Договор:
126086
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Останнім часом, швидкість інтернету бажає кращого! Тарифи ви піднімаєте бистро, а якість нікудишня!!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Олександре! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Бачимо, що Ви не зверталися стосовно швидкості послуги інтернет та не залишали виклик нашої ремонтної бригади. Тому пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 або написавши нам в соц.мережі. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Анонім (Винница)
07 окт 2022 11:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший інтернет провайдер, який я тільки бачила??? Інтернет увечері зникає, швидкість погана і треба користуватися мобільним. Дякую.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день! На жаль, Ви не вказали абонентський номер, щоб ми мали можливість Вас ідентифікувати, як абонента компанії "Еверест" для кращого розуміння ситуції. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Тому пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 або написавши нам в соціальні мережі Facebook та Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг