Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 4 из 5
отзывов: 1175
рекомендуют: 831 чел
не рекомендуют: 344 чел
ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Анонім (Винница)
18 фев 2020 22:32
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.09 Мбит/c
Upload:
6.97 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Здравствуйте. Пользуюсь услугами Эвереста около 5 лет. До начала 2020 никаких претензий не было ни к тарифам, ни к скоростям, ни к ценам. Но после нового года скорость стала стремительно падать, сегодня вообще дошла до 1 Мбит/с вместо обещанных 100 Мбит/с! Каналы смарт тв не грузятся (не от Эверест), сериалы с качеством средней паршивости тоже. Сколько можно проводить свои ремонтные работы? Это просто невыносимо! Когда такое было, что аплоад больше,чем скорость загрузки? Читала в отзывах ниже, что они обещались закончиться до 8.02.20. Сегодня уже 18.02. На горячую линию по всем трем номерам невозможно дозвониться ни днем, ни ночью, хотя они позиционируют себя как круглосуточный сервис. Пишу сюда, тк не знаю, как к ним достучаться. Наверное, нужно идти на офис... Скажите пожалуйста, Эверест, когда ждать от вас нормальных и качественных интернет услуг за 100 грн в месяц??
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. На даний момент модернізаційні роботи продовжуються, але хочемо зауважити, що ми вживаємо заходів, щоб під час проведення планової модернізації наші абоненти могли комфортно користуватись послугою. Отримати інформацію Ви можете за телефонами цілодобової лінії підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07, а також через форму зворотнього зв'язку на офіційному сайті: everest24.com.ua/ та на сторінці в Facebook: www.facebook.com/clubeverestvn/. Дякуємо за розуміння.
Анонім (Винница)
16 фев 2020 19:34
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
7.02 Мбит/c
Upload:
16.01 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Заявлена швидкість не відповідає реаліям. Бригада була, просили 6 днів і все буде добре. Абсолютно теж саме. Я розчарований, буду думати про зміну провайдера. Не подобається, не рекомендую.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте за тимчасові незручності. У лютому розпочався черговий етап модернізації мережі: для збільшення потужності проводилась заміна головних серверів. Крім того, всеукраїнські провайдери виконують планову модернізацію магістральних мереж. У зв'язку з цим можливе незначне зниження швидкості Інтернету. Бачимо, що на 19.02.20 оформлено виклик ремонтної бригади, яка проведе необхідні заміри та вирішить проблему у разі її наявності.
Yura (Винница)
08 фев 2020 20:55
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не зрозуміло, що трапилося з провайдером, але якість послуг дуже зіпсувалася. Швидкість нестабільна, по декілька разів на день з'єднання взагалі пропадає. Банальне відео 720p дивитися без зависань нереально.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. Наразі проводиться модернізація мережі (заміна головних серверів), що може вплинути на швидкість доступу послуги Інтернет. По закінченню терміну модернізації послуга Інтернет почне працювати знову стабільно. Дякуємо за розуміння.
Аноним (Винница)
08 фев 2020 12:41
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
С вчерашнего вечера нет интернета. Роутер перезагружали 25 раз. К оператору дозвонится невозможно. Видимо люди так "удовлетворены" работой данной услуги ,что линии вечно заняты.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Наразі бачимо, що послуга Інтернет працює, а також зафіксоване Ваше звернення на цілодобову лінію підтримки. Вероніко, якщо у Вас дійсно є проблема з послугою Інтернет, будь ласка, залиште заявку на виклик ремонтної бригади, зателефонуававши на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Аноним (Винница)
07 фев 2020 20:39
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Скорость отвратительна, работники не умеют устранить неполадки, приехали, пообсуждали сериалы, ничего не сделали и уехали... Обслуживание отвратительное... Цена на услуги завышена, с учётом скорости.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. Наразі компанія проводить модернізацію мережі, замінює основні сервери, саме з цим скоріш за все і пов'язана ситуація з незначним зменшенням швидкості. Якщо після закінчення модернізації (після 10.02.20) проблема залишиться, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 для виклику нашої ремонтної бригади. Дякуємо за розуміння.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Дима (Винница)
06 фев 2020 10:58
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
5.98 Мбит/c
Upload:
3.99 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тут случай, когда мобильный интернет быстрее чем провайдер дома за 200 гривен в месяц. А вечером я вообще молчу. Видео 720р фиг посмотрите. Завлекаловка за 100 гривен, через несколько месяцев уже 200. А интернет лучше не становится. Но персонал отличный.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Дмитро. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. На даний момент ми проводимо модернізацію мережі: замінюємо головні сервери. Плануємо 07.02.20 закінчити роботи. Якщо після закінчення модернізації мережі Ваше питання не вирішиться, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо за розуміння.
Богдан (Винница)
05 фев 2020 08:54
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користувався рік послугами даного провайдера. Все було дуже навіть чудово. Але з початку 2020 року спостерігаються до 20% втрати пакетів при онлайн геймінгу. Грати просто нереально. Ping Plotter відображає втрати і стрибки пінгу від 5 до 500 на вузлах enet.vn.ua. Підтримка говорить, що у них все нормально, це я не у ті ігри граю... Шукатиму іншого провайдера, тому що платити 200 грн в місяць за інтернет із дикими втратами пакетів не маю бажання.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Богдане. Ми завжди реагуємо на звернення наших абонентів, але, на жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер для зв'язку. Для отримання якісних послуг компанія проводить модернізацію мережі: замінює головні сервери. Термін модернізації- з 04 по 07 лютого 2020р. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. Якщо після закінчення модернізації мережі Ваше питання не вирішиться, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо за розуміння.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Фирма "Радио"
Анонім (Винница)
04 фев 2020 20:10
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
5.42 Мбит/c
Upload:
14.56 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рік користувався, все супер. Mi роутер на 2 канала. 2,4 від 50 Мбит/с, 5.0 від 75 Мбит/с. Останній місяць з 18:00 до 23:40 завантаження 10-20 Мбит/с. По кабелю 25-30 Мбит/с. Я в ауті.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Федоре Григоровичу, вибачте, будь ласка, за незручності. Наразі відбувається планова модернізація мережі - заміна головних серверів. Термін - з 4 по 7 лютого. На 8 лютого Ви оформили виклик ремонтної бригади, тобто Ваше питання обов'язково буде вирішено. Дякуємо за розуміння. P.S.Будь ласка, залиште Ваш діючий номер телефона, зателефонувавши на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Дарья (Хмельницкий)
03 фев 2020 16:16
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
После оплаты ждешь час, чтобы подключиться к интернету. Операторы обещают в течении 10, потом 15 минут что все скоро заработает. В итоге сидишь и ждёшь уйму времени.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за незручності. Дійсно є технічний нюанс: після оплати послуги Інтернет активація тарифу відбувається протягом 15 хв (якщо користуєтесь wi-fi роутером, потрібно його перезавантажити) . Для запобігання подібної ситуації рекомендуємо завчасно сплачувати за послугу. Звертайте, будь ласка, увагу на sms-інформування про оплату.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Игорь Андреевич Ясинский (Хмельницкий)
03 фев 2020 15:44
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сегодня подключился к данному провайдеру. Пока по качеству особо сказать нечего, за исключением того, что в первые же минуты после подключения оказалось несколько малоприятных моментов: 1. Заявлен безлимитный интернет, но на самом деле трафик лимитирован 2мя терабайтами в месяц, также не понятно это лишь на даунлоад или вместе с аплоадом? 2. Заявленная скорость также не совсем соответствует реальности: пинги довольно таки высокие; скорость скачивания на 10-15% ниже заявленной; скорость загрузки на 80-85% ниже заявленной. 3. В цифровом тв разочаровал факт отсутствие тв-гида практически на всех каналах (на Воле тв-гид присутствовал на большинстве каналах). Также из минусов хочу отметить отсутствие возможности подключения 200\500\1000 Мбит/с тарифных планов и статического ip адреса. :(
В общем первые впечатления пока не позволяют мне рекомендовать данного оператора т.к. наши "отношения" начались со лжи...
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня, Ігоре Андрійовичу. Ми завжди готові до конструктивного діалогу з абонентами. Давайте розберемо більш детально Ваші зауваження. 1. За статистичними даними м. Вінниці та м. Хмельницького середнє використання трафіку серед наших абонентів становить 200 Гбайт (загальний об’єм переданої та прийнятої інформації з мережі Інтернет). Тобто об’єм 2 Тбайта (а це в 10 раз більший трафік за середньостатистичний) дійсно можна вважати безлімітом, адже при користуванні даним тарифом жоден з наших абонентів у м. Хмельницькому не відчув обмежень в користуванні доступом до мережі Інтернет. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що в офіційних документах, на офіційному сайті та всіх рекламних носіях зазначений трафік 2 Тбайта. 2. Компанія надає тарифи на швидкості download до 100 Мбіт/с, upload до 30 Мбіт/с (спеціально обмежується компанією для технічного захисту мережі). Ми вживаємо усіх заходів, щоб у зоні нашої відповідальності забезпечити максимальну швидкість та низький ping. Стосовно конкретно Вашої ситуації: нашій бригаді Ви не надали доступу до Вашого обладнання (ПК), не дали можливості зробити монтаж та обжим витої пари, як наслідок – показати Вам реальну швидкість доступу послуги Інтернет. В даному випадку ми відправимо до Вас ремонтну бригаду, яка зробить необхідну діагностику та заміри швидкості доступу. З цією ціллю Вам зателефонує наш представник. 3. Функція Телегід працює не на всіх 120 телеканалах, так як цифрове телебачення ретранслюється в промо перегляді (без додаткової оплати та використання тюнерів, CAM-модулів, карточок авторизації). 4. Наявність нової потужної мережі та використання лише сучасного обладнання надають нам технічну змогу надавати швидкість і до 1 Гбіт/с. Тому при виникненні можливості абонентів прийняти таку швидкість на своєму ПК, можливості Інтернет ресурсів підтримати таку швидкість та наявності попиту на таку швидкість, ми звичайно будемо надавати абонентам тарифи зі швидкістю більше 100Мбіт\с в майбутньому. 5. Ми надаємо абонентам реальну динамічну ір-адресу, яка змінюється вкрай рідко. Статичну ір-адресу та синхронну швидкість абонент може отримати при замовленні послуги виділеного каналу, але і вартість такої послуги буде відповідна (тарифи на користування та вартість підключення обговорюються індивідуально). Ігоре Андрійовичу, Ви, як абонент нашої компанії «Еверест», при підключенні на акцію «Все про100» (100 грн/міс за 2 послуги терміном на 10 міс) отримали цікаві рейтингові телеканали груп TV1000, Sony, Discovery, Viasat etc без додаткового обладнання (тюнерів, CAM-модулів, карточок авторизації), без додаткової оплати за додаткові телевізори (у Вас 3 ТВ); стабільний високошвидкісний Інтернет; цілодобову технічну та сервісну підтримки. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що цілодобова лінія підтримки працює за телефонами: 700 -701, (067) 9 700 709, (093) 1 700 701, та оперативно реагує на всі звернення наших абонентів. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від нашого представника.
Юрій (Винница)
21 янв 2020 12:16
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
На сходовій клітці вандали вирізали 4 метра кабеля. Подав заявку. В КЦ повідомили, що заміна кабеля оплачується 50х50. Прийшли "майстри", вставили на "скрутки з ізолентою"(!!!) вирізаний кабель, здерли з сина (проживає він) повну(!) вартість і (с умным видом) пішли. Мені не шкода грошей (це дрібязок), але коли почув про "скрутки", відношення до Евереста кардинально змінилося. Згадав Укртелеком і його долю...((
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня. 21.01.19 наші працівники за згодою Вашого сина відновили абонентський ввід шляхом з'єднання "скотч-лок", при цьому взявши оплату 50/50. Сьогодні за Вашим проханням ми переробимо роботу, виконавши повну заміну кабеля з оплатою 50/50. Вибачте за непорозуміння.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "АкадемНэт"
Анонім (Винница)
09 янв 2020 23:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Интернет-гавно, при заявленных 100 Мбит/с выдает не выше 20 Мбит/с, в основном это около 3-7 Мбит/с. Вы мне скажите что проблема в устаревшем роутере, но нет, купил роутер Tplink c50 и что??? Ничего так и не изменилось. Не рекомендую,просто параша галимая этот Эверест. :(
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня. Хочемо зауважити, що проблем в мережі немає. Але дійсно можуть бути локальні фактори, які вливають на швидкість доступа послуги Інтернет. В такому випадку варто звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. За 6 років користування нашими послугами Ви неодноразово звертались по Бонусній програмі (оформляли знижки на послуги, замовляли сертифікати...), але жодного разу не поскаржились на якість послуг. Очікуйте, будь ласка, для вирішення Вашого питання Вам зателефонує наш представник.
Богдан (Винница)
06 янв 2020 22:07
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахлива швидкість інтернету, постійні тайм аути, сторінки приходиться перезавантажувати багато разів, таке враження наче постійно йде перепідключення до ІР. Якщо ваша система не витримує навантаження то досить робити монополію. Перезавантаження роутера недає абсолютно нічого. Комп підключений через кабель.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня! Богдане, хочемо зазначити, що загалом проблем в мережі немає. Локальні фактори, які можуть впливати на швидкість доступа до послуги Інтернет, оперативно діагностуються нашою технічною підтримкою або ремонтною бригадою: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Очікуйте, будь ласка, Вам сьогодні зателефонує представник нашої компанії.
Анонім (Винница)
05 янв 2020 00:06
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
17.96 Мбит/c
Upload:
8.54 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не відповідає дійсності, мала скорость де ваших 100 Мбит/с? Останній місяць вашими послугами користуюся.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня. Загалом проблем в мережі немає. Можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступа послуги Інтернет. Для виявлення цих факторів достатньо звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Для вирішення даного питання Вам зателефонує наш представник.
Володимир (Винница)
28 дек 2019 19:18
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
8.39 Мбит/c
Upload:
12.63 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає заявленій ціні. Після приїзду техпідтримки швидкість знизилися у два рази.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня, Володимире! Виклик наших майстрів, який відбувався 25.12.19, показав, що проблем зі швидкістю на момент перевірки немає: швидкість через роутер була 80 Мбіт/с. Якщо Ви стверджуєте, що проблема є, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки для повторного виклика наших майстрів: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Анонім (Винница)
15 дек 2019 22:17
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Га*но інтернет. Звоню на гарячу лінію - все рішення проблеми, відповідають - перезавантажте роутер, підключіть гапряму, запитайте який роутер в сосіда. Була б альтернатива, давно б підключився. Ціна просто космос.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня! Під час звернення абонента зі скаргою на швидкість доступа послуги Інтернет представник компанії намагається в телефонному режимі виявити джерело проблеми. Адже є багато локальних факторів, що можуть вплливати на швидкість доступа. Якщо в телефонному режимі технічна підтримка не може вирішити питання, до абонента відправляється сервісна служба. На жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер, щоб ми мали змогу зв'язатись з Вами та вирішити дане питання. Зателефонуйте, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Вишнёвое)
12 дек 2019 21:23
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гамно, а не интернет. Никому не рекомендую это просто бесполезная трата денег ничего не грузит цены выросли.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня! Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. 12.12.19 було пошкоджено телекомунікаційні лінії магістральних європейських провайдерів на ділянці м. Київ − м. Фастів. Як наслідок – були наявні перебої в доступі до мережі Інтернет у різних куточках України (частина сайтів тимчасово була недоступна або повільно завантажувалась). На даний момент з'єднання відновлено.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Винница)
28 окт 2019 23:08
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За полгода заметил что чем ближе число оплаты тем чаще пропадает ненадолго интернет (играть в онлайн игры невозможно) после проплаты все ок. Я так понимаю что компания так напоминает про оплату.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня! В жодному разі якість послуги не залежить від числа оплати. При виникненні подібних ситуацій варто одразу ж телефонувати на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Загалом проблем в мережі немає, але є багато локальних факторів, які можуть впливати на якість послуги. Для вирішення даного питання з Вами сьогодні ж зв'яжеться наш представник.
Андрей (Винница)
27 окт 2019 21:52
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
45.75 Мбит/c
Upload:
15.63 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ужасное обращение техподдержки с абонентом. На вопрос "почему такая маленькая скорость" мне ответили "чтоб вам вирусов не загрузить"! Спасибо за беспокойство, но это перебор. Предложили вызвать мастера и я согласился ибо меня эта ситуация уже достала. Через 10 минут звонят и говорят "Забыла сказать вызов мастера вам обойдётся в 50 грн ибо нет причины вызова" и тут я просто упал. Я вам просто так что-ли звоню и говорю, что меня явно обделили скоростью? Бред полнейший. И наберите уже наконец-то компетентных сотрудников в техподдержку ибо когда задаёшь вопрос, а оператор спрашивает у других сотрудников "что мне ответить?" - это уже не смешно. Скорость ниже положенного. Мне нужна стабильная и хорошая скорость upload, но я получаю 10-15 прыгающих Мбит/с. За такую цену, 192 грн/месяц, постыдились бы. Это не говоря уже об 40-50 Мбит/с при заявленных 100 Мбит/с. 53189.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня! Ми обов'язково прослухаємо розмову для встановлення/ спростування факту некомпетентної консультації та приймемо необхідні міри у разі встановлення такого факту. Тариф "Нове безмежжя" передбачає download до 100 Мбіт/с та upload до 20 Мбіт/с. В будь-якому випадку наша ремонтна бригада завжди готова виїхати за зверненням наших абонентів та перевірити швидкість доступа нашої послуги Інтернет. Виклик безкоштовний. Дякуємо за Ваше звернення - ми обов'язково з Вами зв'яжемось.
Анонім (Винница)
27 окт 2019 13:40
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
84.92 Мбит/c
Upload:
22.92 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую. Для усунення проблеми роботи інтернету, абонент сам повинен довести техпідтримці про наявність у них проблеми. ШОК.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Доброго дня! На жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер для швидкого реагування на Ваше звернення. Після ідентифікації Вас, як абонента, ми обов'язково прослухаємо розмову з нашою технічною підтримкою для встановлення факту некоректної консультації. На даний момент хочемо відмітити гарні показники: download 85 Мбіт/с та upload 23 Мбіт/с при заявлених до 100Мбіт/с та до 20 Мбіт/с відповідно. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що при роботі через роутер може спостерігатись погіршення показників швидкості доступа. Це варто враховувати при перевірці швидкості. Дякуємо за Ваше звернення, ми обов'язково з Вами зв'яжемось.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг