Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 4 из 5
отзывов: 1175
рекомендуют: 831 чел
не рекомендуют: 344 чел
ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Лісевич Віктор (Винница)
07 мая 2020 18:02
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Карантин. Розділилась сім"я. Оплатив та попросив відновити КТ, щоб якось не так було сумно вечорами. Зняли 50 грн. за повторне підключення (не повідомивши). Плюс до того 2!!! дні їхала бригада підключати КТ. Самий жахливий провайдер. Не рекомендую!!! Плюс хамовите відношення до клієнтів. Один обман.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Вікторе, Ви звернулись до нас з питанням повторного підключення 21.04.20 о 18:31. Наш представник оформив заявку на 22.04.20, тобто протягом доби з моменту Вашого звернення послугу Вам підключили. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що 16.04.20 Вам телефонував менеджер по роботі з клієнтами та рекомендував зателефонувати на цілодобову лінію підтримки для отримання інформації по повторному підключенню до послуги. 21.04.20 Ви оплатили суму 100 грн. З цієї суми списалось 50 грн за повторне підключення та 53 грн, як абонентська плата за квітень місяць. В кінці квітня на Ваш номер телефона було відправлено смс з нагадуванням про оплату за травень місяць. На жаль, кошти не надійшли на рахунок і 06.05.20 було відключено послугу. Ми розуміємо, що в умовах карантину абоненти можуть не проживати за своїми адресами, тому вважаємо відключення послуг логічним. Сподіваємось на позитивне вирішення даного питання. Будь ласка, телефонуйте: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Тищук Дмитро (Винница)
06 мая 2020 13:43
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Навчіть будь ласка ваших дівчат ввічливо спілкуватись з клієнтами по телефону, а то на роботу набрали не ввічливих якщо перевірте дівчина представилась Юля начебто і почала хамити, кричати. Я задав питання могла просто спокійно говорити не глухі. Якщо перевірте звонив 13:40 звати Тищук Дмитро чекаю на відповідь від вас. І питання за що я Вам такі гроші плачу якщо у вас не компетентні люди працюють тому, що за такі гроші я чекаю норм обслуговування. Це все. Дякую.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Дмитро, ми завжди за те, щоб абоненти отримували якісні і послуги, і сервіс. Розмова з нашим представником була прослухана, приносимо вибачення за різкість у спілкуванні. Ми Вам телефонували для обговорення даного питання. Прикро, що Ви відмовились від діалогу з нашим представником. Ще раз вибачте, будь ласка, за непорозуміння. Гарного Вам дня.
Аноним (Винница)
25 апр 2020 10:50
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.22 Мбит/c
Upload:
2.87 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ребята ну серьезно, прошу, настройте или замените маршутиризатор, уже сил нет, то нормальная скорость то вообще нет. Спасибо!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Ірино, загалом проблем в мережі немає. Для виявлення локальних факторів, що можуть впливати на швидкість доступа послуги Інтернет, варто оформити виклик нашої ремонтної бригади. Попреднього разу через карантин Ви відмовились прийняти нашу ремонтну бригаду. Для оформлення заявки на перевірку швидкості доступа зателефонуйте, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Аноним (Хмельницкий)
24 апр 2020 00:02
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет взагалі ніякий,швидкість коливається від 10 до 15 Мбит/с при замовленій 100 Мбит/с, 4G на Київстарі краще працює. Уже змінила провайдер і дуже задоволена.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Загалом проблем в мережі немає. Для виявлення локальних факторів, які можуть впливати на якість послуг, достатньо зателефонувати на цілодобову лінію підтримки: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701. Ми завжди оперативно реагуємо на всі звернення наших абонентів.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Магиком"
Аноним (Хмельницкий)
23 апр 2020 23:41
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не справляються з трафіком на інтернет на карантині. Вул. Прибузька висить постійно 12-15 Мбит/с швидкість. Друзі в центрі також жаліються. Кабельне +, інтернет працює як в 2005 році. НЕ РЕКОМЕНДУЮ. Уже змінив провайдер.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Загалом проблем в мережі немає. Для виявлення локальних факторів, які можуть впливати на якість послуг, достатньо зателефонувати на цілодобову лінію підтримки: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701. Ми завжди оперативно реагуємо на всі звернення наших абонентів, більшість питань вирішуються в телефонному режимі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Володимир (Винница)
21 апр 2020 17:52
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Минуло 3 місяці з останньої моєї скарги. І от знову проблеми зі швидкістю інтернету. Що там у вас сталося??! Таке враження що ви швидкість заявлену у тарифному плані збільшує лише після скарги. Вам що щодня скарги писати???
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Володимире, ми завжди надаємо якісні послуги. Якщо у Вас виникають будь-які зауваження до якості послуг, будь ласка, телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07, ми завжди оперативно реагуємо на всі звернення наших абонентів. Завтра з 18:00 до 21:00 очікуйте нашу ремонтну бригаду.
Аноним (Винница)
21 апр 2020 01:26
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.35 Мбит/c
Upload:
0.81 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вот такая скорость. Обидно. Перезагружать роутер, не предлагать, уже перезагружал. Тех. поддержка, кроме перезагрузить роутер, ничем помочь не может.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Ірино, очікуємо на дзвінок від Вас для оформлення ремонтної заявки. Під час карантину, коли Ви не можете прийняти нашу ремонтну бригаду, рекомендуємо при користуванні послугою підключати кабель безпосередньо до Вашого ПК. Звертайтесь: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07, завжди раді допомогти.
Анонім (Винница)
19 апр 2020 11:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійна лажа з інтернетом, то він є то його немає, гаряча лінія все що може порадити - це перевірте наявність коштів на рахунку, перевірте з'єднання, перезавантажте роутер - а що ж його перезавантажувати як інтернет живе своїм життям 5 хв. є з'єднання 20 хв з'єднання немає (турецький барабан - пів часа настраюеш, п‘ять минут грає) і нащо я буду постійно біля роутера кукувати як діспетчер включи... виключи... включи... виключи... Що вже говорити якщо тест швидкості показує пінг 22 і 9.2 Мбит/с на завантаження, тоді коли київстар 4g пінг 20 швидкість завантаження 26 Мбит/с. Короче підключив тариф від київстара безлім інтернет і телебачення і роздаю з телефону інтернет - все працює космос. Причому лажа з еверестом почалась десь рік-два назад, до цього все було чотко. Еверест - робіть висновки якщо у вас перевантажена мережа - то хоч по знімайте білборди із рекламою не дуріть людей.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. На жаль, Ви не залишили контактних даних для оперативного зв'язку з Вами. Хочемо зауважити, що загалом проблем в мережі немає. Якщо в телефонному режимі встановити локальні джерела, що впливають на швидкість доступа послуги Інтернет, немає можливості, ми відправляємо нашу ремонтну бригаду для вирішення даного питання. Радимо зателефонувати на цілодобову лінію підтримки: 552 552, 067 829 59 49, 093 170 07 07 та оформити виклик ремонтної бригади.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Винница)
13 апр 2020 18:20
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При перегляді фільмів, будьте готові зіпсувати собі настрій, низькою швидкістю завантаження фільму.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Загалом проблем в мережі немає. Для діагностики локальних факторів, які можуть впливати на швидкість доступа послуги Інтернет, варто звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. На даний момент радимо Вам перезавантажити роутер. Якщо після перезавантаження роутера ситуація не зміниться, ми оформимо виклик нашої ремонтної бригади. P.S. Оскільки перезавантаження роутера допомогло вирішити Ваше питання, радимо періодично робити подібні дії. Приємного користування послугою.
Ross (Винница)
11 апр 2020 13:14
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Той випадок, коли твій мобільний інтернет працює краще та в рази швидше, ніж цей помийний оператор. На call-центрі працюють тупі люди, але вони думають що це ви тупі. Коли ти кажеш що при зміні роутерів та при під'єднанні напряму швидкості нема і постійно відвалюється інтернет до роутера - тобі кажуть що це роутер поганий. І от виникає питання, навіщо платити вам 200 за пакет неПослуг кожен місяць?
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Ростиславе, Ваша розмова з нашим працівником була прослухана. Повторно радимо Вам зробити заміри швидкості доступа, підключивши кабель безпосередньо до ПК (без роутера). У відповідь на Ваше звернення наш працівник Вам зателефонував для оформлення виклику нашої ремонтної бригади для діагностики та вирішення даного питання, але, на жаль, Ви відмовились спілкуватись. Будь ласка, для оформлення виклику наших майстрів зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Євгеній (Винница)
10 апр 2020 19:31
Преимущества:
Качество услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В нелёгкое время для людей, не надейтесь даже на минимальную лояльность от этой компании, тем более если вы ВМЕСТЕ много лет (новичков они балуют конфетами). Трое детей, работу заморозили, не было возможности внести плату за ТВ (дети без мультиков с ума сходят) и инет. Отрезали от всего, даже не поинтересовались. Но к этому исходу нет претензий, за услуги нужно платить. Но факт того, что за повторное подключение, в это тяжёлое время для людей, не сделать даже 5 грн. Скидки - это жлобский момент.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. На жаль, Ви не вказали свій абонентський номер, щоб ми мали змогу більш детальніше розглянути Вашу ситуацію. Всі наші абоненти отримують sms-нагадування про оплату за послуги. Компанія завжди йде назустріч абонентам. У разі відсутності змоги своєчасно внести оплату за кабельне телебачення варто першого числа поточного місяця звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 з проханням про відстрочку платежа. В такому випадку компанія очікує надходження коштів до узгодженої з абонентом дати оплати. Також зверніть увагу на можливість оформлення знижок на послуги в рамках Бонусної програми. Під час карантину всі питання абонент може вирішити в телефонному режимі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Винница)
08 апр 2020 19:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую! Якщо є альтернатива то навіть не думайте! Додзвонитись щоб подати заявку довелось декілька днів! Швидкість Інтернету від 1 до 20 Мбит/с! Обіцяли під 100 Мбит/с!!! Співробітники написали 2 різних номери абонента і кошти пішли не туди при проплаті! Подзвонив на гарячу лінію, мені сказали що це мої особисті проблеми і вони нічого мені не включать! Краще з такою компанією діла не мати!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Олександре, ми дбаємо про те, щоб всі наші абоненти отримували якісні послуги та сервіс. Загалом проблем в мережі немає. Для діагностики локальних факторів, які можуть впливати на швидкість доступа, та вирішення загалом всіх питань варто звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Харьков)
06 апр 2020 17:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Ужасный провайдер, ужасное качество соединения, полнейшее отсутствие стабильности работы интернета, постоянные просадки скорости на протяжении всего дня. Хоть в 9 вечера, хоть в 5 утра да до такой степени, что бывает с 40 Мбит/с падает до 5 Мбит/с. Про игры можете забыть напрочь, пинг там поднимается как ему вздумается.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Хочемо зауважити, що загалом проблем в мережі немає. Всі локальні фактори, які можуть впливати на якість послуги, можливо діагностувати, звернувшись на нашу цілодобову лінію підтримки: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701. Завтра (07.04.20) з 15:00 до 17:00 наші майстри будуть у Вас.
Аноним (Винница)
25 март 2020 23:37
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер дно полное. Пользуюсь два месяца. И каждый день хуже и хуже. Вырубили инет когда хотят. Несколько раз в день. Каждый божий день. Дозвониться и наорать нереально. Просто пиздец. Пишу отзыв с телефона потому что инета нету. Мне тоже сказали что эверест не работает с роутером тенда. Что это такое. Как это не работает? Какая разница какой роутер. Что это за фигня. Итог. Ежедневные выключения, ноль обслуживания абонентов, пригающий когда вздумается пинг. И это все за 200 грн в месяц. И это даже не безлимит если что. Это блеать шутка а не компания. Дно полное.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. На даний момент проблем з мережею немає. Але можуть бути локальні фактори, що впливають на швидкість доступа послуги Інтернет. В будь-якому випадку для вирішення даного питання варто звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Також звернення можна залишити на нашому офіційному сайті або через сторінку в соціальних мережах Facebook, Instagram. Ми завжди оперативно реагуємо на звернення наших абонентів. На жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер чи електронну пошту для оперативного реагування на Вашу скаргу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Руслан (Винница)
06 март 2020 23:25
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В последнее время не интернет, а ужас какой-то, скорость с 40 Мбит/с, падает до 1-2 Мбит/с. Позвонил оператору и как всегда "у вас проблемы с роутером" ну да, год проблем не было, а вот пару дней начались проблемы у меня, вообщем техподдержка на уровне 0, ну а представитель компании сейчас будет писать о улучшение качества оборудования, хотя когда звонил в техподдержку там ни слова не говорилось о каких-то тех работах. Посмотрим как дальше будет, если история будет повторяться, поменяю провайдер.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. На даний момент дійсно проводиться планова модернізація мережі, в зв'язку з чим можливе тимчасове зниження швидкості Інтернету, особливо у вечірній час. Основні роботи ми намагаємося виконувати в період найменшої завантаженості мережі, щоб мінімізувати незручності для абонентів. Наш представник для уточнення інформації зателефонував за вказаним в договорі номером телефона. На жаль, даний номер телефона є недійсним. Будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки для оформлення заявки на перевірку швидкості доступа: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо.
Олег (Винница)
05 март 2020 01:13
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый ужасный интернет которым я когда, либо пользовался. Постоянно пропадает интернет, пинг ужасный и скорость не соответствует заявленной. Если нужно поработать или посмотреть фильм, то переключаюсь на мобильный интернет чтобы не портить себе нервы.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. На даний момент проводиться модернізація мережі, у зв'язку з чим можливе тимчасове зниження швидкості Інтернету, особливо у вечірній час. Основні роботи ми намагаємося виконувати в період найменшої завантаженості мережі, щоб мінімізувати незручності для абонентів. При виникненні питань і проблем з доступом до Інтернету просимо зв'язатися з нашими фахівцями. Це дозволить нам оперативно усунути неполадки і відновити зв'язок. Оператори приймають дзвінки цілодобово: (0432) 552 552, (067) 829 59 49, (093) 170 07 07. Дякуємо за розуміння.
Аноним (Винница)
04 март 2020 23:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Раніше провайдер еверест був топ серед інтернет-провайдерів, але останнім часом стає все гірше, ціна на послуги росте, а якість навпаки - погіршується, швидкість інтернету замість обіцяних 100 Мбит/с не більше 10 Мбит/с (особливо у вечірній час, коли мережа завантажена, і провайдер мав би спрямувати сили на покращення якості та безперебійності інтернет-з'єднання, виходить навпаки, ще гірше), перебої зв'язку, відключення. Вечорами буває так, що мобільний інтернет від лайфселл працює краще за дротовий інтернет, що звісно ж доставляє незручності, тим паче що дивлячись на загальну ситуацію на ринку провайдерів, ціна у "Еверест" вище середнього, я б сказав що за те що зараз отримую навіть висока. Все ж надіюсь що роботи щодо покращення зв'язку виконуються, а відповіді і обіцянки не залишаться просто словами.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. На даний момент проходить черговий етап модернізації мережі, на якому проводиться заміна кореневого обладнання на зразки останнього покоління. Основні роботи ми намагаємося виконувати в період найменшої завантаженості мережі, щоб мінімізувати незручності для абонентів. При виникненні питань і проблем з доступом до Інтернету просимо зв'язатися з нашими фахівцями: (0432) 552 552, (067) 829 59 49, (093) 170 07 07. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Олександр (Хмельницкий)
26 фев 2020 11:10
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
91.14 Мбит/c
Upload:
24.49 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
После устранения неисправности, всё отлично! Спасибо за качественный сервис!!! Ремонтникам отдельное спасибо!
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку роботи наших працівників.
Олександр (Хмельницкий)
24 фев 2020 16:09
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Разочарован полностью на 100%, вот с чем я столкнулся: -"Обрыв соединения", "ДНС сервера может быть не доступен", проблема решается только перезагрузкой роутера, при общении с операторами, "отмазка" всегда одна, это у вас проблемы с роутером!!! Куплен новый роутер!!! НО проблема осталась! Звонки операторам, напрасная трата времени. Больше пользоваться услугами этой "конторы" не буду и другим не советую... Отстой полный... Меняю провайдера 100.
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день. 24.02.20 був оформлений виклик нашої ремонтної бригади (час візиту 19:00-21:00) для діагностики та вирішення даного питання, з чим бригада успішно справилась. Дякуємо за Ваш наступний позитивний відгук. Приємного користування послугою.
Галина (Винница)
23 фев 2020 21:26
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Завжди була задоволена послугами від Еверест і рекомендувала Всім знайомим. Але останнім часом просто закінчуються пристойні слова, щоб описати якість послуг, за які платяться гроші. Щойно заміряла - даунлоад -7,2 Мбит/с, аплоад - 17,6 Мбит/с. Смарт ТВ дивитися неможливо - хочеться розбити екран. В Світ ТВ підтверджують, що є серйозна втрата пакетів мій ними і Еверест, але дівчинка - оператор у Еверест мені щоразу розповідає, що або у мене щось з роутером або ще щось з боку сусідів, на когось була хакерська атака і вся Вишенька лежала, тощо. Скаржилася багато разів - нічого не міняється, а стає все гірше і гірше. Їх позиція - у мене поганий роутер, передача через вай-фай вони гарантують через шнурок. тощо і якщо я замовлю перевірку і вони приїдуть і заміряють швидкість і вона буде пристойною, я заплачу за такий хибний виклик. А як щодо заміряти саме в той момент, коли все просто лежить намертво? П.С. - купили новий роутер, заплатили їм за те, що протягнули шнурок до телевізора - а швидкість все гірша і гірша....
Ответ представителя ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ":
Добрий день, Галино. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. У лютому стартував черговий етап модернізації мережі, на якому проводиться заміна кореневого обладнання на зразки останнього покоління. У зв'язку з плановою модернізацією можливе тимчасове зниження швидкості Інтернету, особливо у вечірній час. Основні роботи ми намагаємося виконувати в період найменшої завантаженості мережі, щоб мінімізувати незручності для абонентів. При виникненні питань і проблем з доступом до Інтернету просимо зв'язатися з нашими фахівцями. Це дозволить нам оперативно усунути неполадки і відновити зв'язок. Оператори приймають дзвінки цілодобово: (0432) 552 552, (067) 829 59 49, (093) 170 07 07. Дякуємо за розуміння.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг