Добавить отзыв
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Анонім (Черкассы)
09 апр 2024 17:08
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
10.25 Мбит/c
Upload:
12.32 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий інтернет! Постійно вибиває, дуже довго вантажаться сторінки, заявлена швидкість не відповідає дійсності. А всі проблеми списуються на роботу ноутбука.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Аноним (Черкассы)
14 дек 2023 17:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.07 Мбит/c
Upload:
0.34 Мбит/c
Договор:
1260983
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет через день хоч якийсь є а через день взагалі відсутній! Це так звана швидкість 100 Мбіт/с! Звертатись до техпідтримки щоб вислуховувати їхні "поради" нема бажання бо замість того щоб надавати якісні послуги будуть морочити голову і пропонувати платну послугу виклику майстра для вимірювання швидкості.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету та якість сигналу залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані в системі та передамо відповідальному спеціалісту ваші контакти. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Черкассы)
07 дек 2023 06:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.11 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Интернета практически нет!!! Техподдержка это что-то типа мозго..ства!!! Выдержать общение невозможно!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Черкассы)
29 сен 2023 19:58
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
59.35 Мбит/c
Upload:
35.61 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету 59,3. Це просто жахливо! Працювати практично не можливо! Мене не задовольняє якість. Доведеться міняти провайдера!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Анонім (Черкассы)
22 апр 2023 20:48
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
25.51 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
3498276
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Даний провайдер звик продавати мильну бульбашку, а не послугу інтернет. Сьогодні була аварія зі слів "фахівців" даного провайдера, де варіанти відповідей були : віялові відключення - не пройшло, бо живлення в будинку не відключали, потім - відключення від обленерго - але банально треба було виконати перепідключення обладнання через лічильник, а не так як було до цього - за живлення обладнання провайдера платило ОСББ збираючи за це гроші з усіх мешканців будинку, незалежно від користування послугами. Дуже хамовита підтримка, яка вважає правила компанії вищі за законодавство і треба їх виконувати навіть коли вказуєш на порушення законодавства. Для них правила закону вищі за конституцію, не знаю як їх зомбують, але ведуть працівники даного провайдера себе як обдовбані орки під Бахмутом - ідуть на забій в поний зріст на працюючий кулемет. Швидкість каналу повинна бути 500 Мбіт/с, результат тестування бачите самі. Про проблему із послугою інтернет можна дізнатись тільки через особистий кабінет і більше ніяк. Дуже "клієнтоорієнтований" сервіс , треба бути телепатом з технічною освітою щоб здогадатись причину відсутності послуги, час на відновлення. Технічна підтримка обмежує дозвон, коли ви вимагаєте згідно закону надати відповідь на запит. Старший оператор Костянтин(1001411) взагалі проконсультував - центри обслуговування абонентів у всіх містах працюють цілодобово, коли я перепитав - він тричі підтвердив озвучену ним інформацію, потім я спитався про центр обслуговування абонентів у своєму місті - і сталось диво - завтра , тобто у неділю центр обслуговування абонентів - вихідний. Якщо так навчають старших операторів, тоді не дивно, що неуки працюють на першій лінії підтримки. Кожна така відповідь - це рік оплати послуги за рахунок контакт центру із заробітної плати зміни яка дала таку "якісну" консультацію. Треба мати витримку, альтернативний канал зв'язку щоб дістатись до провайдера, технічну освіту за напрямком, досвід роботи з обладнанням.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Як бачимо, за вашим договором вже зареєстроване відповідне звернення. Відповідальні фахівці перевірять інформацію та нададуть вам інформацію по факту розгляду. Очікуйте, будь ласка.
Аноним (Черкассы)
15 фев 2023 19:23
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Рекомендую этого интернет-провайдера
Хороший провайдер, посмотрим на дальнейшие действия в плане повышения тарифов. Пока что рекомендую, этот провайдер на порядок лучше McLaut по качеству обслуживания, по политике общения с абонентами (имел опыт).
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дкуємо за ваш відгук! Приємно отримувати позитивний відгук!
Лариса (Черкассы)
24 дек 2022 21:53
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
21.99 Мбит/c
Upload:
12.01 Мбит/c
Договор:
6190455
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Лопнуло терпение, интернет постоянно пропадает. Они просто издеваются, дозвониться невозможно. Если нет света, интернета тоже нет, а это почти 2/3 месяца. Значит платить надо 1/3. Но когда появляется свет, интернета тоже практически нет. Дорогая Воля, за что мне вам платить. Да ещё подымают стоимость с 1 января. А с конца прошлого года вроде взялись за ум. Ни в коем случае никому не рекомендую. Сейчас пытаюсь дозвониться и пишу отзыв. 45 мин дозвон.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Лариса.
Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Олег (Черкассы)
05 авг 2022 13:26
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
55.69 Мбит/c
Upload:
43.21 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Змінюють тариф на свій розсуд не зважаючи на підписаний договір на рік, швидкість не відповідає заявленій, пофігістичне відношення до клієнта від сотрудника колцентра.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олег. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу компанії, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Сергей (Черкассы)
02 июль 2022 13:27
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Скорость Интернет соединения
Download:
28.71 Мбит/c
Upload:
20.07 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Здравствуйте, в основном доволен, но последнее время заметил очень низкую скорость интернета. Проверил на разных тестах и браузерах, где обычно была скорость от 80 до 90 Мбіт/с, то сейчас от 30 до 50 Мбіт/с при заявленной 100 Мбіт/с. Также пинг был стабильно 4-7 мс, а сейчас бывает выше 100 мс. Ноут чистый (вирусы и т.д), проверял без антивируса и всяких тяжёлых программ (торрентов и т.д). Подключение через кабель напрямую. Волей пользуюсь давно, но есть и McLaut (Черкассы) и со скоростью всё отлично. Как можно ещё проверить? Спасибо.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергей. Дякуємо за відгук. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анатолій (Черкассы)
09 дек 2021 00:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
164.87 Мбит/c
Upload:
642.5 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
3498276
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Для " дуже розумних" представників провайдера - не пишіть посилання на ваш форум та особистий кабінет, бо вимоги законодавства з мого боку виконані в повному обсязі без відповідних відповідей з вашої сторони. П'ять листів де повинні були викладені відповіді на мої звернення я так і не отримав, а також мене не повідомили причини по яких термін розгляду даних звернень подовжений. Порушення умов надання послуг : канал рідко відповідає заявленим у тарифі, компанія обмежує трафік, якщо ви спробуєте навантажити канал то вас обматюкають, вимагатимуть купити додаткові послуги( виклик майстра, телебачення, продаж застарілого обладнання по завищеним цінам) без яких у вас не буде якісного інтернету, про те що трафік у вас обмежений ви дізнаєтесь тільки після того як вам відключають послугу. Вимоги законодавства для даної компанії ніщо, а саме закон " про телекомунікації ", " про захист прав споживачів" та " про звернення громадян", з 12 вересня 2021 року після написання листів - відповіді немає. Регламент компанії - для працівників компанії вище конституції та чинних законів. Зомбований контакт центр бачить у законі речення яких немає, тому у мене виникає запитання - якими наркотичними речовинами годують працівників, що у них масові галюцинації у яких вони бачать неіснуючі речі або чому людина яка вимагає виконати їх свої зобов'язання - неадекват. Треба мати гарні знання з телекомунікацій, юриспруденції та гарні неври щоб видавити у даного провайдера якісну послугу. Обладнання перевіряв на різних провайдерах - там видає швидкість 1 Гбіт/с , а у даного провайдера рідко буває більше 100 Мбіт/с. Завантаження процесора 4% при навантаженні 500 Мбіт/с( це постійне навантаження на обладнання на протязі тижня без перезавантаження обладнання). Навантажуйте свої канали на всі 100%, це не заборонено, але спонукатиме даного провайдера оновити свою мережу за рахунок юридичного департаменту( регламент який суперечить нормам закону - не вартий паперу на якому він надрукований) та департаменту маркетингу. Пропозиція від провайдера поступала така - ми вас переводимо на гарантований канал зв'язку 500Мбіт/с за 900 грн/міс і ви отримаєте швидкість передбачену вашим тарифом. При цьому обладнання на будинку мінятись не буде - ми припишемо правило по швидкості на порту. Звати представника відділу по роботі з юридичними особами Євгенія, яка забула п.1 ст.6 закону " про телекомунікації" (запис розмови на російській передам регулятору). Також у мене збереглись записи розмов з працівниками компанії, які підтверджують - регламент наше все і він для нас вище закону. Замість того щоб компанія надавала постійно швидкість у тарифі вона у день підключення надає дану швидкість, а потім шукає спосіб напарити нові платні послуги, що заборонено.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Компанія працює в правовому полі. Надання послуг компанії проводиться в рамках чинного Законодавства нашої країни. Ми прагнемо надавати найкращий сервіс та робимо все можливе, щоб абоненти були задоволені. Як бачимо, по даній ситуації вам було надано відповіді на ваші звернення електронною поштою. Після опрацювання вашої скарги, з працівниками колцентру було проведено роботи з питання коректності та уважності при виконанні службових обов'язків. Якщо у вас залишились питання, зверніться, будь ласка, у наш чат для консультації. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00. Зробимо все необхідне для вирішення вашого питання!
Анатолій (Черкассы)
28 нояб 2021 13:08
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
107.03 Мбит/c
Upload:
324.05 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
3498276
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Так як і писав у попередніх відгуках - треба мати гарне психічне здоров'я, витримку, технічну та юридичну освіти. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/cherkasy/product/197/?partner=organic_search&utm_source=google&utm_medium=organic. Результат замірів ви бачите, це один із кращих результатів. Після звернення за допомогою електронної пошти від працівників даного провайдера я дізнався: у мене руки ростуть з неправильного місця, поганий зір - не бачу на сайті верховної ради те що бачать всі підрозділи, регламент компанії вище законодавства, треба купити цю послугу не за 210 грн/міс а за 900 грн/міс. З моменту звернення мені кожні три дні пропонують платні послуги - виклик майстра, телебачення, продаж застарілого обладнання з націнкою даного провайдера. Саме цікаве, що представники даного провайдера вимагають живий підпис незалежно від форми звернення, що не передбачено жодним діючим законом, а є забаганкою "недоюристів" які написали регламент компанії та провели інструктаж для всіх працівників - ми не є юристами і не можемо надавати відповідповіді по законодавству на підставі якого виконуємо свою діяльність. Це я вважаю зразком організації стада на забій бо після оприлюднення записів розмов разом з регулятором буде відкликана не тільки ліцензія на надання телекомунікаційних послуг ,а й відкликати дипломи юристів, а працівникам що виконували вказівки даних юристів спишуть стаж та податки та позбавлять права працювати у сфері телекомунікацій по життєво. Форум провайдера це спроба прибрати негатив з публічного обговорення. Треба не форум вести. а забрати 100% бюджету на 10 років вперед з маркетингу для забезпечення обсягу та якості вже проданих послуг. Так як кількість та якість послуг не відповідають заявленим у тарифах.Наприклад у тарифах є обмеження по трафіку для фізичних осіб, якщо навантажити на 20-30% відсотків канал, то він у вас потухне по налаштуванням політики безпеки на обладнанні провайдера. Так вони прикривають недостатню пропускну здатність свого обладнання, цитата із відповіді провайдера - " обмеживши вам доступ до мережі, ми захищаємо інших абонентів". Навантажуйте порти даного провайдера усім можливими способами, потокове відео, ігри онлайн, сайти з навчання, підписки на стрмінгові сервіси. Це все не заборонено, але провайдер не розраховує що ви будете брати на постійній основі більше ніж 10% від проданого вам трафіку. До тих пір поки компанія за рахунок маркетингу та реклами не забезпечить продані канали якістю - можна вважати даного провайдера лузером ринку та першим претиндентом на те що НКРЗІ почне перевіряти його та компанію яка його викупила на порушення умов ліцензії. Офіційні відповіді провайдер не може надати вже третій місяць, то підпису немає, то адреси немає, то у нас ще місяць. З вересня 2021 року після офіційного листа зобов'язання даний провайдер виконує тільки у праві брати плату, а послуги надає як хоче. При спробі представника дати посилання на особистий кабінет( у якому нічого немає) та форум компанія признається у своїй нездатності працювати у межах чинного законодавства та повній безграмотності відділу по роботі з претензіями. Порушення п.1 ст.6 закону " про телекомунікації " на всіх рівнях роботи компанії, контакт центр, центр обслуговування абонентів, технічний підрозділ, юридичний та відділ про роботі з юридичними абонентами - можу надати записи всіх розмов, що зібрані у законний спосіб та не суперечать чинному законодавству. З такою якістю інтернету не те що грати , а і ютуб на низких налаштуваннях веде себе як на діалапі.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день.
Дякуємо за відгук! Нам дуже прикро, що у Вас склалась така думка. Ми постійно вдосконалюємо послуги та сервіс для своїх абонентів. Компанія працює тільки в межах закону України.
Якщо Ви бажаєте отримати відповідь від керівництва компанії - заповніть та надішліть нам заяву за електронною адресою [email protected]. Бланк заяви розміщений на нашому сайті за посиланням: https://my.volia.com/uploaded/documents/2021_33/Бланк%20заяви%20для%20отримання%20письмової%20відповіді.pdf
Відповідь буде надано у період згідно чинного законодавства України.
Дякуємо.
Анонім (Черкассы)
05 нояб 2021 11:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
129.44 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
3498276
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу "виклик майстра", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу, так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с. За адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь. Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше. Офіційна відповідь на звернення від провайдера: З найкращими побажаннями достатку і добра?
І посилання на регламент, який суперечить чинному законодавству і обов'язковий для виконання тільки працівникам даного оператора. Всім державним органам достатньо інформації яку надав даному оператору, а вони кажуть - друкуй бланк заяви, пиши власноруч і обов'язково підпис ( про відмову від отримання письмової відповіді на звернення), що суперечить закону " про звернення громадян". Представникам провайдера, щоб його не спіймали на брехні треба вивести з ладу всі сайти державних органів, так як на них є повний текст нормативно-правових актів без цензури представників провайдера. Але дані дії підпадають під дію кримінального кодексу. Чим більше людей будуть вимагати від даного оператора виконання його зобов'язань, тим швидше розженуть "кваліфікований" юридичний відділ, а у маркетологів заберуть 90% рекламного бюджету і віддадуть на забезпечення умов тарифів описаних на сайті провайдера.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу, так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с. За адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь. Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше. Офіційна відповідь на звернення від провайдера: З найкращими побажаннями достатку і добра?
І посилання на регламент, який суперечить чинному законодавству і обов'язковий для виконання тільки працівникам даного оператора. Всім державним органам достатньо інформації яку надав даному оператору, а вони кажуть - друкуй бланк заяви, пиши власноруч і обов'язково підпис ( про відмову від отримання письмової відповіді на звернення), що суперечить закону " про звернення громадян". Представникам провайдера, щоб його не спіймали на брехні треба вивести з ладу всі сайти державних органів, так як на них є повний текст нормативно-правових актів без цензури представників провайдера. Але дані дії підпадають під дію кримінального кодексу. Чим більше людей будуть вимагати від даного оператора виконання його зобов'язань, тим швидше розженуть "кваліфікований" юридичний відділ, а у маркетологів заберуть 90% рекламного бюджету і віддадуть на забезпечення умов тарифів описаних на сайті провайдера.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. З приводу даного питання, вам була надана відповідь. Рекомендуємо звернутися до керівництва компанії письмово, вам направлено бланк для офіційного звернення. Також, по даному факту вже є запит, який знаходиться в процесі розгляду. Відповідь вам буде надана по e-mail.
Анонім (Черкассы)
04 нояб 2021 17:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
134.94 Мбит/c
Upload:
256.44 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу " виклик майстра ", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725.
Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги.
Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає.
Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства.
Чати , форуми , гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги.
Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням.
Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера.
Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії.
Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
за адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь .
Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725.
Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги.
Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає.
Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства.
Чати , форуми , гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги.
Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням.
Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера.
Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії.
Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
за адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь .
Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. З приводу даного питання, вам була надана відповідь. Також, по даному факту вже є запит, який знаходиться в процесі розгляду. Відповідь вам буде надана по e-mail.
Анонім (Черкассы)
02 нояб 2021 10:29
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
141.34 Мбит/c
Upload:
300.75 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
3498276
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500" - https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу " виклик майстра ", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ. Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Раніше стосовно вашого питання вам рекомендували звернутися до керівництва компанії письмово. Для цього, будь ласка, заповніть, підпишіть і надішліть заяву у вигляді скан копії або фото на [email protected]
Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам.
Владимир (Черкассы)
26 окт 2021 11:18
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
53.54 Мбит/c
Upload:
71.5 Мбит/c
Договор:
1260983
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Периодически пропадает интернет и кабельное! Скорость не соответствует заявленной! Дозвониться можно, но техподдержки реальной увы нет! Меняют тариф без уведомления!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Владимир. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Підтримка працює в звичайному режимі 24/7. Зателефонувати до компанії ви можете по будь-якому з цих номерів:
(044) 502–22–50
(050) 502–22–50
(093) 502–22–50
З'єднатися з оператором ви можете, уважно слухаючи підказки IVR меню. Інформація як правильно використовувати меню IVR доступна на сайті за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/yak-pravilno-vikoristovuvati-golosove-menyu-ivr
Стосовно зміни тарифного пакету, бачимо, що раніше за вашим договором було підключено акційний пакет. При його підключенні, ви були повідомлені про терміни дії акційних умов та дату переходу на регулярні умови тарифу.
Володимир (Черкассы)
10 авг 2021 06:29
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
7.41 Мбит/c
Upload:
17.44 Мбит/c
Договор:
1260983
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Отвратительно!!! Скорость непостоянная!!! То нормальная! То нет - комп посто не грузится - висит! НЕ МОГУТ НАСТРОИТЬ НОРМАЛЬНУЮ СКОРОСТЬ.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Володимир, добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Черкассы)
31 июль 2021 12:20
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
55.68 Мбит/c
Upload:
59.79 Мбит/c
Договор:
1260983
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Скорость увы не соответствует 100 Мбіт/с. Кабельное то есть то нет. Техподдержка - это что то особенное - лучше бы ее вообще не было - так ездить по мозгам вынуждая мне все дома проверять хоть поломка у ВОЛИ и проверять ВОЛЯ должна у себя. Это уже перешло в систему когда то есть скорость - то нет скорости! То пропадает как сейчас пропало кабельное ТВ - то спустя несколько дней "само " появляется... + предложение очень дорого проверить продиагностировать все что находится именно у меня дома... Хоть все и будет исправно но оплату насчитают!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня.
Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Анонім (Черкассы)
14 июль 2021 20:24
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
36.28 Мбит/c
Upload:
46.13 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Розчаровані провайдером. Невідповідність ціни-якості. Шукаю заміну. Багато років сподівалися, що буде розвиток, зміни на краще. На жаль....обіцяна і оплачена швидкість - 100 Мбіт/с.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня.
Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання.
Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки.
Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Черкассы)
18 апр 2021 17:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.04 Мбит/c
Upload:
14.57 Мбит/c
Договор:
1260983
Не рекомендую этого интернет-провайдера
нет постоянной скорости 100 Мбіт/с. Download: 4.04 Мбит/c, Upload: 14.57 Мбит/c. Стоимость не соответствует качеству. Не рекомендую!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня.
Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, цінуємо кожного нашого абонента. Ви вказали номер вашого договору. Оскільки ви не перший раз залишаєте відгук зі скаргою на швидкість - ваш запит ми передали до спеціального відділу. Будь ласка, очікуйте на дзвінка.
Аноним (Черкассы)
12 апр 2021 06:37
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.03 Мбит/c
Upload:
0.2 Мбит/c
Договор:
1260983
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Отвратительный провайдер. 1) Обман с оплатой - при оплате раз в месяц 12.03.21 и 12.04.21 - явно видно несоответствие стоимости услуг и реально насчитанной суммой - 12.03 21 - оплатил все по нолям!!! 12.04 21 оплатил стоимость 198грн - и еще остался должен! 2) Бывают проблемы особенно с скоростью интернета и перебои с кабельным ТВ. 3) При проблемах еще большая проблема - техподдержка - выслушать и выдержать если попадется оператор вынуждающий проверить все соединения и настройки в квартире самому что бы они поискали проблему у себя что всегда так и случается! И при этом за вызов специалиста нужно платить который просто придет и измеряет скорость.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. В компанії абонентська оплата ділиться на кількість днів у місяці та знімається рівними частинами щоденно. У березні був 31 день в місяці, у квітні 30 днів, тому абонентська оплата за день користування різна. З умовами тарифікації ви можете ознайомитися за посиланням: https://cherkassy.ex.volia.com/user/files/2021/01/cherkasy/bundle-tariffs-01-01-2021-%D0%A1herkasy.pdf Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його без комісії, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок". Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта та готові в найкоротші терміни розібратися і встановити причину проблеми, а їх може бути багато (пошкоджений кабель, "слабкий" роутер та інше.). Питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані по системі та передам інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг