Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Вова (Шацк)
10 окт 2019 10:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
64.11 Мбит/c
Upload:
63.14 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Чудовий провайдер, за місяць що користуюсь інтернет ні разу не пропадав, швидкість в угоді 50 Мбит/с, а реально є 60 Мбит/с.
Раніше був на укртелекомі, то якщо порівнювати уарнет і укртелеком, то укртелеком - жигулі, а уарнет - мерседес. :)
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за позитивний відгук, порівняння нас дуже потішило ;-)
Аноним (Львов)
10 окт 2019 00:38
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
98.42 Мбит/c
Upload:
88.72 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Підключений оптикою. Швидкість відповідає договору, іноді навіть трішки більше. Єдине що бісить - тарифи. Але з цим у всіх провайдерів проблема, донесіть наступну ідею до керівників уарнету. Мені (і мабуть не тільки мені) були б зручні диференційовані тарифи, як це зараз у операторів мобільного зв'язку. Підключення має бути 1 Гбит/с, з щоденним обмеженням трафіку і зниженням швидкості. Наприклад, потрібно швидко скачати фільм в 4к якості, гру, чи ще якийсь об'ємний файл. Провайдер мав би давати 50 гб в день на швидкості 1 Гбит/с, і якщо цей ліміт перевищено, тоді автоматичне зниження до 50 Мбит/с. Опівночі лічильник трафіку має скидатись і знову вмикатись 1 Гбит/с. Бо оці тарифи 20-30-50-100 Мбит/с це трошки брєд, все одно середньостатистичне завантаження каналу юзера що з тарифом 20 мб, що 100 мб , складає всього 5-10 Мбит/с, тобто ніхто не використовує надану швидкість повністю, а гроші платимо за весь канал.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо Вам за цікаву пропозицію, обговоримо її з дирекцією.
Володимир Романович (Львов)
09 окт 2019 11:06
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий день! Мене звати Володимир. Я телефонував вам на номер +38 (067) 37-37-847 ще 27 серпня з проханням підключити в мене вдома ваш інтернет 80 мегабіт/с за 180 грн/міс! Домовився я з вашим оператором про підключення інтернету (оптика) в смт. Куликів (Львівська обл., Жовківський район). Додатково я пояснив, що я є вдома лише зранку приблизно до 11:00, або ідеально з 08:00 і до 10:00 ранку. Після цього мені лише 1 раз передзвонили (аж 25 ВЕРЕСНЯ в 12:15!!!) і сказали, що можуть підключити інтернет (в 12:15!)... Я повторив знову, що ми домовились на ранок будь-якого дня поточного тижня і що зараз (в 12:15) я є у Львові і підключити інтернет сьогодні вже не вдасться. Сьогодні вже 09.10.2019 і я щойно дзвонив до вас вкотре, щоб дізнатись, чому ж за 42 ДНІ?! Ваші інсталятори (йдучи до мене, мабуть, пішки з Лапладії?!) так і не можуть прийти і підключити мені інтернет?! Мені сказали, що в Куликові підключає до UARNET якась інша "компанія" і дзвоніть до них і питайте, чому вони до вас ще не прийшли, або пишіть скаргу на ось цю електронну адресу. Коротко це називається: "наша хата з краю"... Я не буду дзвонити вам 100 разів, просити підключити мені інтернет, підлаштовуватись під ваших інсталяторів і чекати їх цілий рік! Це ви повинні підлаштувати свій графік підключень під зручний для клієнта час (тим паче, що ми домовились на будь-який день тижня, а пройшло 42 дні!!!) і надати такий сервіс, щоб клієнт був задоволений вашим сервісом і радив друзям вашу компанію, а не навпаки! Тому що зараз у ваших дармоїдів бажання щось зробити і надати якісний сервіс клієнту дорівнює нулю! На щастя для мене і на превеликий жаль для вас, я є місцевим експертом досить високого рівня у компанії GOOGLE і мій відгук побачить дуже багато людей в інтернеті! Я залишу як відгук ось цього листа про ваш сервіс і дуже багато людей, хто буде шукати ваші контакти - будуть бачити цей відгук про ваш сервіс до нових клієнтів і подумають чи варто мати з вами справу і чекати вас місяцями! Гарного вам дня! P.S. Рекомендую вам подумати над тим, чи варто через кількох старих дармоїдів у даній ієрархії вашої компанії отримувати настільки конструктивні, негативні і поширені в інтернеті відгуки про вашу компанію і тим самим прогрвати конкурентам чи краще взяти молодих, активних, з великим бажанням працювати на вас, на хороший результат і на забезпечення найкращого сервісу для клієнтів за мінімальну заробітну плату (бо люди молоді), а не просто просиджувати день-за-днем і "забивати" не клієнтів... Володимир Романович.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире! Не зважаючи на непорозуміння, які виникли у процесі, на даний момент Ви є підключені до інтернету. Підкажіть, будь ласка, чи задоволені Ви наданими послугами і чи працює інтернет у відповідності до умов вказаних у договорі?
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Ситниця)
01 окт 2019 05:27
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Устранение неисправностей
Рекомендую этого интернет-провайдера
Вчора пропав інтернет. с. Ситниця Волинська область. Пише, що немає підключення. Був сильний вітер. Номер угоди 181886.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Вдячні Вам за позитивний відгук і бажання конструктивно вирішити проблему! Наші представники у Вашому регіоні вже працюють над цією проблемою.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Наташа (Ровно)
30 сен 2019 11:10
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто жах. :) Поповнили 25 числа інтернет, сьогодні вже потрібно знову! З 7 по 25 не користувалися ним. :) Але гроші забрали. І кажуть що неможливий перерахунок.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Підкажіть, будь ласка, номер угоди.Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Анонім (Львов)
22 сен 2019 10:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.46 Мбит/c
Upload:
0.51 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість з 8 Мбит/с немає навіть одного мегабита, а платити треба як за 8 Мбит/с. 21 століття на дворі коли буде якісне обслуговування.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, номер угоди, щоб ми вивчили Вашу проблему.
Анонім (Украинка)
01 сен 2019 09:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий провайдер. Днями потрібно сидіти без інтернету, тому що в них якісь пошкодження, ніхто не намагається швидко їх усунути.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львов)
27 авг 2019 22:20
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Устранение неисправностей
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Примерно с 21:00 полный ад, потеря пакетов жуткая. Проводил проверку командой "tracert".
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди для аналізу та вирішення описаної Вами проблеми.
Анонім (Сколе)
26 авг 2019 15:51
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
А швидкість працівників просто ужас 3 неділю їдуть. Бо не мають часу а пити мають на все час. Дуже зайняті.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Надайте, будь ласка, Ваш номер угоди чи контактний телефон, впевнені, що це непорозуміння вирішиться.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Іван (Ровно)
25 авг 2019 12:40
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
2.76 Мбит/c
Upload:
2.85 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Угода 101609. Швидкість не в "ДУГУ". Ця швидкість майже завжди. Збільшується швидкість до договірної (20 Мбіт/с) після неодноразових звернень.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Микола (Дубровица)
15 авг 2019 13:32
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
24.61 Мбит/c
Upload:
25.85 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Останніх півтора року провайдер надає послугу дуже якісно, зауважень не маю. Рекомендую УАРНЕТ.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали надійний та якісний Інтернет зв'язок.
Павло Дячуе (Ровно)
14 авг 2019 16:57
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мені провайдер надає швидкість 50 Мбит/с але в мене швидкiсть чогось 35-30 Мбит/с. Чого?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її. Ви можете звернутися на цілодобову технічну підтримку за номерами : Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Також можна звернутися листом на Технічну підтримку за електронною адресою [email protected] , не забудьте вказати номер Вашої угоди та контактний номер телефону. З повагою, Уарнет.
Аноним (Пустомыты)
09 авг 2019 08:18
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
42.55 Мбит/c
Upload:
31.46 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Платиш за одне, а отримуєш зовсім друге. У Львові з нетом проблем не було, а тут одні проблеми... Ставлення до клієнтів таке....не подобається інтернет...не користуйся. Нам все-одно. Немає ніякої відповідальності.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Аноним (Дубровица)
06 авг 2019 20:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
24.8 Мбит/c
Upload:
19.48 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гіршого провайдера не існує, швидкість дуже низька. Таке відчуття, що у техпідтримці працює одна людина і та на пів ставки. Знизу пише, що швидкість 20+ Мбит/с, но перед цим була 7,35 Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, або контактний номер телефону, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Анонім (Ровно)
24 июль 2019 10:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
08.07.19 залишила заявку на підключення інтернету і на тому все, ні передзволи, ні приїхали, щей в службу техпідтримки додзвонитися не можна.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Для вирішення вашого запитання вкажіть, будь ласка, номер Вашої заявки. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЧАО "Датагруп"
Аноним (Луцк)
18 июль 2019 22:36
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Download:
2.26 Мбит/c
Upload:
1.86 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет не завантажує велику кількість сайтів, немає зв'язку із сайтом і так майже кожен сайт не встановлюється steam каже що немає інтернету. Також не завантажується stat.bit.uar.net. Номер угоди 166085.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! У Вас здійснюється підключення по радіо-каналу з тарифним планом до 2 Мбіт/с, тому для надання більшої швидкості, на жаль, не має технічної можливості. Протягом липня Ваш трафік становив 64Гб. Спробуйте підключитись напряму, без роутера та відкривати сайти без паралельних сесій. Надіємось, що проблема з відкриттям сайтів вирішиться, якщо залишаться запитання - зателефонуйте в службу техпідтримки за номером телефону 067 676 08 00.
Васильович (Ровно)
16 июль 2019 17:38
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
0.29 Мбит/c
Upload:
0.55 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже мала швидкість. Не пойму для чого Вам коментар в 100 символів . Повторюю основний недолік ДУЖЕ низька швидкість-меншу 1-го Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Анонім (Львов)
29 июнь 2019 11:18
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.08 Мбит/c
Upload:
0.32 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Десь тижні два тому майстри змінили кабель, головку антени, переключили нас на іншу "вишку". Інтернет був можливим, до вчорашнього дня. Вже два дні інтернет ніякий, неможливо щось ні завантажити, ні подивитися відео, чи просто переглянути facebook. В чому проблема? Робіть щось. Номер договору 11732.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з інтернетом, просимо Вас уточнити номер угоди, бо в нашій базі немає 5-ти значних номерів угод.
Аноним (Заболотье)
22 июнь 2019 18:52
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Номер угоди 30728. Працівник техпідтримки, постарайтесь дати відповідь, яка відрізняється від "інтернет працює, це тільки у вас щось там". Провели оптоволокно, не знав що якась компанія, крім вашої, може надавати настільки ****ний інтернет. Деруть неймовірні гроші, вже четвертий день сиджу і думаю, чи буде сьогодні інтернет чи ні. Про швидквсть мовчу. Оператори 0, нікчема на нікчемі, 2 слова звязати не можуть, дозвонитись нереально, автовідповідач в 99 відсотків випадків. Гаряча лінія завязана на номері Київстар, ви серйозно??? Може ваш офіс в підвалі в баби Гулі? ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ ЧОМУ НЕ ПОСТАЧАЄТЕ ІНТЕРНЕТ ВЖЕ 4 ДЕНЬ, А НІ ТО ЇДЬТЕ Й ЗАБИРАЙТЕ ЙОГО. Не підключайте цей інтернет, краще на модемах сидіть, аби знав що це таке сміття, то сидів би на Інтелекомі і надалі. Уявіть собі, оптоволокно від УАРНЕТ гірше ніж модем, робіть висновки самі.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня!На жаль, виникла аварійна ситуація на магістральному обладнанні нашої мережі. Через це існували складнощі з доступом до послуги Інтернет. Станом на 24.06.2019 відновлено роботу обладнання. Для отримання компенсації за ненадані послуги прохання написати заяву на перерахунок, та надіслати на вайбер за номером тел. (096) 161-13-20 або на електронну адресу [email protected]. Про прийняття рішення вас буду повідомлено .Якщо у вас тривалий час спостерігаються перебої в роботі послуги доступу до мережі Інтернет, повідомляйте, будь ласка, особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами сконтактуємо. Або звертайтесь на цілодобову технічну підтримку за номерами : Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Перепрошуємо за тимчасові незручності. З повагою "Уарнет".
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Дмитро (Борислав)
19 июнь 2019 10:40
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
5.26 Мбит/c
Upload:
5.34 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Друга доба без інтернету і так кожні вихідні. Уарнет зовсім знахабнів - постійні відключення на кілька годин або діб стали звичним явищем, швидкість не відповідає обіцяній, постійні зміни і не визначеності працівників, не усвідомлення своїх дій і т.п. Це відверте знущання над абонентами за яке компанія не несе жодної відповідальності. Поза всяким сумнівом, один з найгірших інтернет-провайдерів, абсолютно не здатний надавати послуги за які бере гроші, причому тарифи стабільно збільшуються. Нікому не раджу зв'язуватися з інтернетом цієї контори.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дмитре, повідомте, будь ласка, номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг