Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Львов)
02 окт 2020 22:17
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.76 Мбит/c
Upload:
3.95 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гімно, а не інтернет, швидкість 100 Мбит/с, а в реальному фільм годі подивитися.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть номер своєї угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Володимир (Ровно)
01 окт 2020 15:39
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
17.32 Мбит/c
Upload:
36.65 Мбит/c
Договор:
11419, 11420
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Наталія (Яриновка)
28 сен 2020 17:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
20.33 Мбит/c
Upload:
18.03 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
42317
Рекомендую этого интернет-провайдера
Взагалі не погано, але останнім часом інтернет не відповідає тарифному плану, ми платимо 180 грн в місяць/100 Мбит/с, але дотягує тільки на 20 Мбит/с. Можете сказати в чому проблема?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Леся (Сарны)
25 сен 2020 18:41
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Download:
32.42 Мбит/c
Upload:
19.3 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Сьогодні не стабільний інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, тобто тій яку оплачуємо. Прошу перевірити.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Лесю.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Лілія (Львов)
19 сен 2020 12:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
БРЕШУТЬ!!! НЕ виконують своїх зобов'язань належно. Куди і до кого звернутися за завдані мені збитки?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Галина (Стрый)
12 сен 2020 17:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
43.45 Мбит/c
Upload:
34.24 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня! Швидкість інтернету не відповідає умові договору.Інтернет часто зависає.якщо так буде далі ,то відмовлюся від послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Філюк Віктор (Плоское)
04 сен 2020 15:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
42774
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сам інтернет в принципі не поганий. обслуговування, це просто жах!!! Наведу приклад. Їхав автомобіль, та порвав кабель, через який підключений інтернет до мого будинку. Кабель був розірваний, на ДОРОЗІ І НЕ ПО МОЇЙ ВИНІ!!! Я подзвонив на гарячу лінію. Мені відразу передзвонив майстер, і сказав, що ремонт буде коштувати 1300 гривень!!! ЗА ЩО!!!! Потім, правда, зрозумів, що трішки перегнув палку із ціною, сказав нову ціну 400 гривень. Я готовий заплатити, як що мені її обоснують!!! Може хтось платить в газову компанію, як що на полі трактор прорве трубу??? Чи може коли вітер обриває кабель, яки несе електрику до будинку, платить??? Дзвонив на гарячу лінію 10 раз!!! Відповідь одна. Зараз із Вами зв'яжуться....І все!!! Справа не в грошах, справа в принципі!!! До Уарнету у мене був Укртелеком. Там тоже не все в порядку. Але, такого свинського відношення до клієнтів у них не має...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Віктор. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі.Пошкоджено було Абонентську лінію, згідно з договором ремонт останньої милі здійснює Абонент власним коштом.Договір п 5.10 “Оператор не несе жодної відповідальності за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходиться поза межею відповідальності Оператора.Межа відповідальності Оператора закінчується на обладнанні Оператора (розподільча коробка у відповідному будинку, до якого підключено Абонента), від якого проводиться кабель до приміщення Абонента.Межа відповідальності Абонента починається від обладнання Оператора та закінчується обладнанням Абонента включно.”Стосовно вартості робіт.Перед виїздом Вам називають попередню вартість виклику, що не є остаточною вартістю.Остаточна вартість робіт формується за результатами огляду на місці.Дякуємо за відгук.
Таня (Сарны)
02 сен 2020 22:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Три дні телефоную в техпідтримку, обіцяють приїхати з дня на день і так уже 3 дні. Не відповідально відносяться до своїх абонентів?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Тетяно.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Анастасия (Ровно)
30 авг 2020 02:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Раз в два тижні відключають інтернет, аргументуючи це тим що обрив на лінії постійно, або обрив або аварія, оператори в кол центрі хами не виховані люди коли їм телефонують вони вислуховують все і запитують ви все сказали??? Пояснити толком нічого не можуть...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Анастасія.Дякуємо за відгук. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково передамо звернення в абонентський відділ, для уточнення ситуації.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Юра (Ровно)
20 авг 2020 10:57
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Другий раз за тиждень пропадає інтернет в офісному центрі, ми втрачаємо гроші і через це я нікому не рекомендую цей інтернет!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Ми будемо дуже вдячні за наданий номер угоди.
Анонім (Ровно)
18 авг 2020 10:13
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
38365
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Часто зникає інтернет. В техпідтримку або не додзвонитися, або відповідь завжди одна - аварія на лінії, коли вирішимо - не знаємо. І так можна залишитися без інтернету на кілька годин, а то й днів.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за вказаний номер угоди.Проблема з доступом до мережі Інтернет була вирішена ще 18.08.2020, о 15:14.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Повідомте, будь ласка, чи Ви задоволені якістю надання послуг на електронну скриньку: [email protected].
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Петро (Сарны)
11 авг 2020 20:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
29383
Не рекомендую этого интернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Наташа (Свитязь)
10 авг 2020 23:34
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.31 Мбит/c
Upload:
0.28 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Люди, не ведіться, не підключайте даного оператора!!!! Дурдом!!! Постійно пропадає, додзвонитись неможливо, а якщо вийде додзвонитись, то відповідь одна - 'обриви на лінії, по дорозі.' А чому при заявленій швидкості 75 Мбит/с, отримую лише 1-3 Мбит/с!???? Це викачка грошей? То робіть скидку, чи 1 місяць безкоштовно. Скільки можна вам скаржитись, а ви не реагуєте?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Повторно просимо Вас надати номер угоди, без цієї інформації не можемо діагностувати проблему.
Віталій (Самбор)
10 авг 2020 22:33
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тільки приходить вечер і інтернету немає!!! За що ми платим гроші!!! Треба міняти провайдера! Якщо і завтра буде таке саме то платити за цей місяць я НЕ БУДУ!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Тарас (Смольное)
08 авг 2020 15:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
116.91 Мбит/c
Upload:
128.94 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
116145
Рекомендую этого интернет-провайдера
Після 12 років із одним "відомим" провайдером, який ледве давав 5-10 Мбит/с, вирішив змінити лінію ADSL на оптоволокно. Працює тиждень, ціна та якість супер, швидкість чудова, нарешті можна подивитись фільм у хорошому зображені, дякую!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для вас ;-)
Святослав (Свитязь)
08 авг 2020 14:34
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
55.69 Мбит/c
Upload:
63.66 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
І ми перейшли від укртелекому! Уарнет - ракєта. Попри велику кількість людей швидкість зовсім не просідає, навіть більша ніж написана в угоді. Платимо за 50, а є 55-60 Мбит/с. Дрібниця, але приємно!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо Вам! Користуйтесь з задоволенням!
Аноним (Острог)
07 авг 2020 09:28
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
39399
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не змогла дати відповідь на попередню скаргу. Отже пишу знову. В травні місяці подала заявку на підключення інтернету. Три місяці в свій адрес чую лише хамство і відмову. По якій причині мені не підключають інтернет?? Ви його підключаєте безкоштовно, що дозволяєте собі таке ставлення??? Чому таке жахливе відношення до клієнтів?? Чи можливо хамство ваших працівників треба записувати і розголошувати в соц. сєтях?? Вже купу нервів потратила і нічого не змінилося. 39399 номер угоди в травні. Висновок мене послали і сказали що треба було раніше підключати. 38272 22.07. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. Що мені робити???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми передали Ваше звернення у відділ менеджерів по підключенню Інтернету , чекайте на дзвінок наш менеджер зв'яжеться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонимус (Шацк)
07 авг 2020 00:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
90.16 Мбит/c
Upload:
92.39 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Ваше мега пушка інтернет, РЕКОМЕНДУЮ!!! Не розраховував що буде такая швидкість) Раніше стояв ГАВНОТЕЛЕКОМ, який був м'яко кажучи "говном", кароче якщо виникає бажання НОРМАЛЬНОГО інтернету, беріть УАРНЕТ, не пошкодуєте, відгуки які "негативні", це просто люди не правильно тестують швидкість і не розуміють що в них "Радіо Інтернет".
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за розуміння і теплі слова!)
Анонім (Александрия)
05 авг 2020 19:27
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
11553
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це просто жахливо , якщо ви з такою швидкістю будете обслуговувати ваших клієнтів то у вас їх не буде і не по тій причині що ви дуже добре обслуговуєте а навпаки , жахливо .Цілий день сьогодні дзвоню на вашу тех-підтримку і відповіді немає у вас що з другого боку провода обрізані що до вас додзвонитися це як просити гору перевернутись? Раджу вам подумати над вашим обслуговуванням бо з таким успіхом ви позбавити всіх клієнтів , а нема клієнтів ,то немає роботи, а нема роботи, то і грошей тоже нема.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.Ми працюємо над покращенням якості обслуговування наших абонентів.Тому додатковим способом зв'язку є листування.Надсилайте свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500-50-57. Також можна написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].Ми обов'язково з Вами сконтактуємо, та допоможемо розібратися з причиною виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Петро (Сарны)
05 авг 2020 19:13
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
29383
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня! Ну зв'язалися зі мною о 9 ранку, уявляєте, а я на роботі, обладнання вимкнене. Мені подякували за звернення і сказали телефонувати на номер техпідтримки коли буду вдома і з увімкненим устаткуванням, і Ви знаєте, пройшов оце о 19/00 додому і пробую, як дурник телефонувати (очевидно ж трубку ніхто не піднімає). Ну, і як будемо виходити із положення?! До кінця тижня залишаю увімкненим обладнання, вирішуйте проблему (не думаю, що моя присутність як "супер спеціаліста з IP технологій " чимось зарадить) очевидно, що проблема з Вашої сторони, вирішуйте, за повітря гроші я платити не збираюся, дістала вже вся ця ситуація. P.S Пишу у відгуках бо по іншому до Вас не достукатись.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Петре, доброго дня.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Для детальнішого дослідження виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет необхідно звернутися до нас у зручний для вас час, коли Ви будете на місці біля обладнання. Будь ласка, напишіть нам Смс — повідомлення з номером договору на номер (097) 500-50-57 або ж Ви можете написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected]., і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг