Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Аноним (Львов)
13 июнь 2021 19:08
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.61 Мбит/c
Upload:
1.74 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
122795
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Двічі звертався по телефону в офіс щоб збільшити швидкість трафіку до 50 Мбит/с, але до цих пір результат нульовий. І менеджери і техпідтримка працюють жахливо. За швидкість взагалі мовчу - черепаха.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Був лише запит на кол центр стосовно зміни тарифного плану. Перепрошуємо за незручність, яка виникла в очікуванні на організацію технічної можливості збільшення тарифного плану до 100 Мбіт/с. Сьогодні наш менеджер зв'язався за вказаним номером телефону в угоді та надав декілька пропозицій по зміні абонплати. Будь ласка, перетелефонуйте на гарячу лінію 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 у зручний, для Вас час та повідомте остаточне рішення стосовно зміни тарифного плану.
Володимир Воронцов (Ровно)
09 июнь 2021 18:34
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108114
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто жахливий інтернет провайдер, якість обслуговування в колцентрі м. РІВНЕ дорівнює нулю. Дуже часто пропадає інтарнет, ніхто не може дати зрозумілої відаовіді коли буде віднлвлено надання послуги.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.На базовій станції вийшло з ладу обладнання.Ми просимо вибачення за дані незручності, які у Вас виникли з доступом до мережі Інтернет.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновили послугу не пізніше терміну визначеного у договорі п. 6.2.1.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Львов)
09 июнь 2021 12:01
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.06 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Уарнет - найстабільніший інтернет в Україні. Протягом 6 років користування - стабільно гівно, яке нічого не грузить. Я таку швидкість інтернету в 2005 році мав через 2g. Можу привітати провайдера з підкоренням нових вершин і з досягненням такої якості! Так тримайте і надалі.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Анонім (Львов)
08 июнь 2021 22:39
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
11.51 Мбит/c
Upload:
10.59 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Компанія яка знаходиться в глибокій стагнації і не збирається нічого робити для того щоб з неї вийти швидкість згідно договору має бути 20 Мбит/с, а маєм....
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Володимир (Сарны)
07 июнь 2021 18:07
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чекаємо 3 дні поки з нами зв'яжеться менеджер! Супер шкидка комунікація! Молодці! Простіше за цей час перейти до іншого провайдера!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимир. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Будь ласка, залиште повідомлення з запитанням та контактним номером телефону на електронну скриньку менеджерів: [email protected]. Ми обов`язково розглянемо Ваш запит та зв`яжемося з Вами в найкоротший термін.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Владимирец)
06 июнь 2021 18:18
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
46313
Рекомендую этого интернет-провайдера
Дякую що ви є! 200 Мбит/с в селі, навіть у снах таке не снилось!) Швидкість просто вогонь!) 2 роки на радіо, вже рік на оптиці, жодних проблем!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дуже Вам вдячні за такий приємний відгук!
Анонім (Гоща)
06 июнь 2021 17:14
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.38 Мбит/c
Upload:
0.85 Мбит/c
Договор:
40003
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернету просто нема, навіть коментувати нічого. Вірніше, він буває часом, коли не треба. У всіх знайомих в окрузі теж саме. Підключайся хоч Wi-Fi, хоч кабелем, хоч стальним тросом, хоч гумовим шлангом. Платиш за 50 Мбит/с, а маєш нуль цілих хрен десятих. Техпідтримка розказує байки, а на ділі нічого не міняється.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анатолій (Клесов)
04 июнь 2021 16:28
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Аферисти за чотири дні інтернету який забули відключити забрали повну місячну абонплату. Бажаю Вам як найшвидше позбавитись ліцензії. 27023.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Анатолій.Призупинити послугу можна самостійно в "Особистому кабінеті" користувача, для цього необхідно зайти в особистий кабінет за посиланням http://stat.dan.net.ua та в розділі "Призупинення угоди" слідувати підказкам. Умови призупинення угоди: Призупиненням угоди через веб-сторінку можуть скористатись тільки приватні особи. Юридичним особам необхідно звернутись у представництво у Вашому регіоні і оформити письмову заяву. Призупинення угоди здійснюється до 1-го числа місяця, в якому вже не будуть надаватись послуги. Мінімальний термін призупинення угоди складає один календарний місяць (з 1-го числа по останній день місяця). На декілька днів угоду призупинити неможливо. Максимальний термін призупинення угоди не може перевищувати три календарні місяці, по закінченню вказаного максимального терміну угода поновлюється автоматично. Призупиненням угоди можна скористатися не частіше, ніж один раз на календарний місяць. Призупинивши угоду, при нагальній потребі Ви також можете її відновити у термін до 1-ого числа місяця, в якому планувалось призупинення угоди. Під час призупинення дії угоди всі послуги передбачені в угоді не будуть надаватись. Абонентна плата за період призупинення не нараховується. Послуга призупинення угоди надається безкоштовно. Якщо виникли додаткові запитання зверніться на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Львов)
03 июнь 2021 12:31
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня, обіцяли підключення інтернету на протязі двох тижнів, вже пройшов місяць, так ніхто і не зв'язався. Уточняла, чи прийняте замовлення, сказали що прийняте. ЧЕКАЙТЕ.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер заявки, для вияснення причин виникнення даної обставини.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПО "Городские информационные системы"
Анонім (Львов)
31 мая 2021 17:42
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший провайдер на ринку. За своїх клієнтів не хвилюються від слова ВЗАГАЛІ. НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Просимо вас повідомити номер угоди.
Анонім (Львов)
09 мая 2021 15:29
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.45 Мбит/c
Upload:
0.99 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чому постійно нестабільність швидкості. Платимо за 4 по факту 1 і менше мбіт. Особливо ввечері та по вихідних.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за звернення. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно обраного тарифного плану.Просимо , звернутися у відділ технічної підтримки, коли проблема проявить себе знову (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).
Анонім (Львов)
07 мая 2021 22:26
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
0.27 Мбит/c
Upload:
0.55 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Відсутність інтернету. Швидкість не стабільна. Особливо по вечорам. Чому пропадає швидкість???
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово)
Діма (Оженин)
06 мая 2021 22:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В квітні місяці подав заявку на підключення інтернету. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. По якій причині мені не підключають інтернет?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Дмитро.Дякуємо за відгук.Будь ласка, напишіть лист на електронну скриньку [email protected] з номером заявки, яку залишали на підключення Інтернету.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Лілія (Ровно)
26 апр 2021 19:02
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
12093
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Киев)
09 апр 2021 20:30
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мабуть самий жахливий провайдер інтернету, з захмарними тарифними планами. Сам оплачуєш кабель, сам платиш, а на службі тех. підтримки вислуховуєш хамовитого оператора, котра хамить, та розвінчаю міфи, розмови тепер може записувати не лише оператор, а й користувач! Тому маю чудовий запис розмови і підтвердження хамовитого відношення до користувачів. Ніяких проблем ви не вирішуєте, крім того що їх створюєте!!! Коли зникає ваш інтернет, то це ніхто не компенсує, а коли кошти сплачені на укр.пошті, то доки не зарахують кошти послуги не надамо, Але! є чек з оплатою та датою!!! Якби можна було поставити нуль вашій "роботі" то я б так і зробив. Коли ви просите номер договору для вирішення проблеми, то краще б налагодили роботу вашої тех. підтримки, бо вона на разі не підтримка, а так, сидять і нічого вирішити не можуть, в чому заключається їх робота?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера НПО "Информационные технологии"
Угода № 158251 (Львов)
03 апр 2021 13:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
18.4 Мбит/c
Upload:
41.77 Мбит/c
Договор:
158251
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже низька швидкість інтернету. Завжди оператор говорить, що проблема у мене. Прошу покращити якість надання послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! На даний момент проблеми з включенням по Вашій угоді не фіксуємо. Для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі. +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90
Аноним (Ровно)
02 апр 2021 13:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
130841
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
24 март 2021 21:31
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
177739
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Шановний провайдер чому ви не рішаете проблеми з Request timed out? В день працює норм в ночі ідеально а перідо з 17 по 22 год неможливо сидіти((( Вирішуйте проблему.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Загальної проблеми не спостерігаємо, просимо вас здійснити первірку до ресурсів, де виникає проблема та до інших сайтів, для порівняння. Наприклад, до адрес 8.8.8.8, 194.44.214.214 та i.ua. Рекомендуємо провести перевірку утилітою MTR (WinMTR) чи аналогом та надіслати результати тесту на скриньку [email protected].
Сергій (Сварицевичи)
21 март 2021 19:47
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
21299
Рекомендую этого интернет-провайдера
В загальному претензій ніяких немає. Раніше просідала швидкість але на даний час все добре. Однак є ложка дьогтю в бочці межа - інколи інтернет зникає від декількох годин, до дня, що звичайно не завжди зручно. Особливо в період карантину, коли навчання відбувається дистанційно. Хотілося би щоб про подібні відключення в зв'язку з ремонтом чи що там у вас. На даний час інтернет відсутній і хотілось би дізнатись причину.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.21.03.21 р. проводилися короткочасні технічні роботи, які тривали протягом 10 хв. Інформацію стосовно чи надається доступ до мережі Інтернет можете дізнатися за контактними номерами телефонів Рівненського обласного представництва : тел. 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Aleks (Шацк)
20 март 2021 21:19
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.88 Мбит/c
Upload:
4.98 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
175409
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вельми Шановний провайдер!!! Швидкість вашого інтернету така ж сама як і ваш загальний рейтинг. Чому Ви в наглу намахуєте своїх же абонентів. Чому читаючи відгуки Ви не робите висновки. Оці 183 людини що рекомендують Вас це можливо років 5 назад вони писали. Актуальний ваш рейтинг не 2 із 5, а 0,25 із 5. Про які заміри швидкості на пряму через мережевий кабель Ви розказуєте. В даному випадку ніяких замірів робити не треба, результат якто кажуть "на лиці" і він плачевний. Для прикладу: Луцьк, 2011 рік. Провайдер "Білайн" він же "Киівстар". Швидкість за договором 8 Мбит/с. В квартирі 3 (три) ноути які практично одночасно підключені через Wi-Fi. ІНТЕРНЕТ ПРАЦЮВАВ БЕЗ НАРІКАНЬ. Доречі краще ніж зараз. Шацьк, 2021 рік. Провайдер "БіТ" він же "Уарнет". Швидкість за договором 50 Мбит/с. В будинку 1 ноут 1 планшет і 1 телефон підключені практично завжди одночасно. ШВИДКІСТЬ РІВНА ВАШОМУ РЕЙТИНГУ ТОБТО 0,25 Мбит/с. Про iptv і не хочу згадувати бо в телевізора може бути стрес. Робіть висновки ШАНОВНІ.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Дякуємо, що вказали номер угоди! Проблем на лінії не спостерігаємо. Ваша угода діє з 2017-ого року, по гарфіках завантажень бачимо, що заявленна швидкість (до 50 мб/с) досягається. Рекомендуємо Вам перезавантажити роутер і здійснити повторні заміри швидкості. Для коректної перевірки необхідно підключитись напряму кабелем (без роутера), інтернет-провайдер на має впливу на роботу Wi-Fi. Якщо повторний тест не буде відповідати заявленій в угоді швидкості, просимо Вас звернутися в технічну підтримку за номерами телефонів: +38 (067) 67-3-80-90 +38 (067) 37-37-8-47
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг