Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 936
рекомендуют: 230 чел
не рекомендуют: 706 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Yura Ohonovskiy (Верин)
11 окт 2022 20:20
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
189458
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До недавна був підключений пакет на 100 Мбит/с. Після сплати 130 грн 24 числа, 4 числа відключили інтернет. Подзвонив, запитав чому так. Відповіли про збільшення ціни на 50 грн. Я сплатив ще 50 грн. Після цього дуже помітно пропала швидкість але я не перевіряв. Після перевірки виявилось що у мене тепер підключений пакет на 50 Мбит/с... Тобто було 130 грн за 100 Мбит/с, а після збільшення ціни на 50 грн швидкість впала у 2 рази.... коштувало 1.3 грн/мбіт а тепер 3.6 грн/мбіт. Ціна виросла на 270%? Ви знущаєтесь??
Юрій (Ровно)
09 окт 2020 10:39
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
17089
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рівень обслуговування просто жахливий. Два тижні майже не було інтернету, останні 5 днів немає взагалі. В технічну підтримку не додзвонився ні разу!!! Навіщо вона тоді взагалі. Коли нарешті за кілька десятим разом додзвонився в офіс, сказали, що заборгованість, що влітку я взагалі не платив. Переслав в бухгалтерію копії квитанцій за літо, сплатив частину боргу, щоб включили інтернет, реакції нуль. Телефоную, щоб знати результат, не беруть слухавку, навіть більше, скидають мій номер. Я в шоці від такого сервісу.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі відновлено роботу Особистого кабінету http://stat.dan.net.ua/.Параметри доступу в особистий кабінет Вам було надіслано на номер телефону вказаний в угоді.У Особистому кабінеті в розділі "фінансова інформація" Ви можете контролювати надходження коштів самостійно.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, тому додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемося.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сивки)
22 июнь 2022 15:37
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Служба техподдержки
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
22400
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Привіт! В цей складний час/обставини, хотів змінити швидкість з 50 на 20 Мбит/с, в особистому кабінеті "прибрали" цей тариф, хоча більшість в населеному і далі обслуговуються на тарифі "20", при дзвінку в техпідтримку (описавши ситуацію) - пані "брехло" заявило що найменший тариф в моєму нас. пункті 50 Мбит/с, на що запронував декілька угод з існуючим тарифом (є скріни особистих кабінетів), знову отримав відповідь що у них 50 Мбит/с, коли насправді 20 Мбит/с! Підлість зашкалює!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Роман (Борислав)
03 июль 2019 23:03
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
8.9 Мбит/c
Upload:
14.4 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Нічого доброго, на жаль, про Ваші послуги, написати не можу! Починаючи з того, що оперативно вирішити питання не має з ким, оператор виконує функцію попугайчика, або щоб вислухати і на тому все! На питання як налагодити зв’язок з керівництвом, відповідь, це секретна інформація. Виклик майстра 150 грн. і це так стабільно 1-2 рази на місяць потрібно звертатись, просто виманюють гроші. За останні місяці це взагалі ЖАХ інтернету більше немає ніж він є. 4G краще працює, ніж всіма хвалений інтернет від Уарнету.
Аноним (Львов)
20 нояб 2017 00:24
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Майже кожного вечора швидкість інтернету падає до 10 Кбіт/с. Технічна підтримка абсолютно некомпетентна, а ще й настільки хамовита, що взагалі дивуюсь, де вони таких людей беруть. Постійно брешуть, що проблеми у вас, тільки не у них. Хоча я підключав різне обладнання, різні комп'ютери - одна і та ж проблема. Кажу, що все обладнання нове, заміняв аналогами - брешуть, що сайт 2ip.ua не правильно швидкість визначає. Кажу, що жоден сайт не відкривається - все одно, це ваші проблеми, мол в уарнет все працює.
Аноним (Сарны)
22 фев 2022 16:09
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не інтернет, а повна зал..а. Монополія з смарт тіві та програмою для перегляду телебаченя, завжди ремонти раз в тиждень стабільно нема інтернету, а дозвонитися вкрай рідко можливо, майже завжди переадресація на номерах. Завжди проводяця роботи незрозуміло які, до цього користувався другим провайдером, але після я так зрозумів продажу провайдера в користь уарговноінтернета вся картина в край змінилася миттєво! Тому раджу якщо у вашому місті є вибір провайдера то краще цей гівноУарнет пройдіть стороною.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Львов)
25 апр 2016 20:40
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
7.99 Мбит/c
Upload:
10.04 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Трафік Інтернету не є стабільним, постійні падіння швидкості у вечірній час, часто немає іне-ту взагалі. Номер техпідтримки не відповідає. Після дзвінка туди без відповіді приходить смс "ваш дзвінок зареєстровано, вам передзвонять" і все. Звичайно, що ні хто не дзвонить. В Городку послугу надає їх дочка ІНТС. А не заплатив до 10 числа послугу зразу вимикають. Гроші беруть, а клієнта мають в ду... Користуються майже монопольним положенням, бо крім Укртелекому і них тут послуг ніхто не надає.
Анонім (Ровно)
12 дек 2020 13:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
110609
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет повний відстій за підключення, роутер заплатили 4 тисячі, швидкість інтернету 500 Кбит/с звонили в підтримку відповіли через півгодини, сказали що у вас низька швидкість через якийсь торрент, хоча така швидкість була одразу з того дня коли ми тільки підключили інтернет, провайдер відстій ніколи нікому не пораджу краще вже укртелеком за 1 грн ніж це за 4. Так і ще останні 4 дні інтернет дуже глючить швидкість скачування 30 Кбит/с пінг скаче від 100 до 500 мс, доводиться сидіти від мобільного
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться оператор технічного відділу.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Валентин (Оженин)
23 апр 2020 08:32
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Звертався в техпідтримку мені на рахунок не стабільного інтернету (швидкість скаже, пінг в іграх) на що мені відповіли що у них все добре, проблема в мене (тобто мій роутер напевно я так зрозумів). Але дивно чому інтрнет в день мягко кажучи жахливий, а в вечері нормальний (без значних скачків і пінгу). Логічно дійти висновку що проблеми у вас, а не у мене... Плачу 180 грн щомісячно за 50 Мбит/с, а інтернет вибачте такий що фільм на 480р тормозить! Прошу зверніть увагу на моє звернення угода 38124.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за Ваш відгук.На цю мить до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Просимо Вас звернутися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема буде проявлятися знову, для проведення спільної діагностики. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Анонім (Александрия)
05 авг 2020 19:27
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
11553
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це просто жахливо , якщо ви з такою швидкістю будете обслуговувати ваших клієнтів то у вас їх не буде і не по тій причині що ви дуже добре обслуговуєте а навпаки , жахливо .Цілий день сьогодні дзвоню на вашу тех-підтримку і відповіді немає у вас що з другого боку провода обрізані що до вас додзвонитися це як просити гору перевернутись? Раджу вам подумати над вашим обслуговуванням бо з таким успіхом ви позбавити всіх клієнтів , а нема клієнтів ,то немає роботи, а нема роботи, то і грошей тоже нема.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.Ми працюємо над покращенням якості обслуговування наших абонентів.Тому додатковим способом зв'язку є листування.Надсилайте свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500-50-57. Також можна написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].Ми обов'язково з Вами сконтактуємо, та допоможемо розібратися з причиною виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Аноним (Новый Роздол)
22 авг 2013 22:19
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Очень даже фиговый провайдер! Неверное не было ни одного месяца, чтобы что-нибудь у них не сломалось. То свитч глючит, то перебои с электричеством. Техподдержка кошмар: звонишь с проблемой — обещают исправить, проходит пару часов, звонишь узнать как продвигается ремонт оказывается у них уже ничего не ломалось, это у меня компьютер с вирусами. В результате поломку на их стороне всё-таки устраняют, извиняются, а через пару дней всё снова ломается и не работает. Оценка провайдера — 1.
Аноним (Подгородцы)
26 авг 2015 17:48
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не підключайте цей геморой, проблеми постоянні в цьому інтернеті. То швидкість замість 5 Мбіт/с становить тільки 0,5 Мбіт/с. Постійні обриви пакетних даних. Говорячи звичайною мовою в онлайн гру, наприклад, грати неможливо із-за цих обривів. А коли телефоную до них, то вони кажуть що не бачать жодних проблем і стараються спихнути на ігрові сервера. Хоча при іншому інтернеті все супер. Це шарашкіна контора. Не підключайтесь! Якості нема, а коштує підключення певно найдорожче любого інтернету!!!
Гудзій Мар'яна (Львов)
26 янв 2021 22:32
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Пишу сюди відгук бо до гарячих ліній уарнету все одно не додзвонитись! На стільки жахливого інтернету я ще не бачила. З'єднання зникає КОЖНОГО дня!! Неможливо нічого робити, лінії постійно зайняті, а якщо додзвонююсь то там "розводять руками". Вже не перший рік від цього страждаю, на жаль, не можу змінити провайдера, бо це єдиний можливий у моему гуртожитку. 26.02.2021 - п'ять годин без інтернету, і я бачу шо це ше не межа. Бажаю всім працівникам уарнету жити з їхнім власним вайфаєм.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
02 июнь 2019 10:23
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це не провайдер, а просто ****ц. Немає інтернету вже 2 день. Додзвонитись не реально, хоча я настирна людина. Оф. сайт не грузить, кабінет не відкривається, статистика аналогічно. Нічого не можна побачити і дізнатись. Ніколи такого не бачив. Відношення до клієнтів просто паршиве. Ще до даної ситуації просив, щоб підвищили швидкість (поміняли тариф), так вони сказали, щоб я їхав хто зна куди, брав паспорт і код, писав заяву і тільки тоді змінять тариф. Це перший провайдер, який не хоче грошей.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Погyлянка)
27 дек 2022 21:39
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
6.18 Мбит/c
Upload:
6.27 Мбит/c
Договор:
18477*
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жалюгідний інтернет провайдер. Лінійка тарифних планів - це кошмар. Якість інтеренетy така, що не можy поговорити при важливій розмові по телеграмy. Слyжба підтримки - та легше певно до Байдена додзвонитись. Очікyвання - 7 хвилин і нічого. Погоджyюсь з висновком, що вони монополісти і їм начхати на якість. Якщо y мене бyде вибір - інтернет від УАРНЕТ або договір з дияволом, я виберy пyнкт 2-й. В пеклі певно краща якість інтернетy. При першій же можливості необхідно замінити провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Тарифні плани у нас залишаються на середньо-мінімальному рівні в порівнянні з тарифами інших операторів та провайдерів, які працюють у Рівненській області. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом. Ваше звернення передано у тех. відділ. Також ви можете самостійно звернутися на технічну підтримку : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Анонім (Ровно)
05 март 2021 19:03
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
36915
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Юрий (Львов)
16 март 2018 19:59
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Служба техподдержки
Download:
74.99 Мбит/c
Upload:
52.94 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь данным провайдером в Зимней Воде с 2017 года. За всё время был 1 тех сбой, устранили за 24 часа как и положено. Работает стабильно, пинг хороший, нет прыжков по скорости по периодичности времени. Очень сильно раздражает служба поддержки. До них либо не дозвонится либо получаешь невнятную консультацию. Тарифы дороговатые (хотя как для оптики с Jumpa) в ПГТ очень даже нормально. Желаю данному провайдеру развиваться в дальнейшем и улучшать сервис по обслуживанию клиентов!
Аноним (Ровно)
02 апр 2021 13:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
130841
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому. Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Ковель)
24 окт 2021 23:41
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
98.4 Мбит/c
Upload:
87.75 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Раніше швидкість була 15-30 Мбит/с, особливо нереально було ввечері користуватись, платили за 100 Мбит/с. За порадою служби підтримки замінили галімий роутер НЕТІС із трьома йобїх мать антенами на Mікроток AC2 за 1600 грн який взагалі без антен, і ви неповірите!!! Швидкість стала 100 Мбит/с через вайФай, який без антен ловить краще ніж той що з антенами!!! Як то кажуть вєк живи і вєк учись, краще відразу поставити добрий роутер, аніж дзвонити на підтримку і жалітися.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук!
Аноним (Камень-Каширский)
31 июль 2022 02:06
Преимущества:
Качество услуги, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
191391
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер просто нет слов, чтобы подключить нужно искать по знакомым номер потом ждать пока ответит и будет кормить тебя обещаниями или что он забыл и т.д. Интернет не очень быстрый ещё и тарифов нормальных нету и цена завышена до предела за 50 Мбит/с я плачу 170 грн. В то время в других областях цена прежняя и за 100 Мбит/с со статическим айпи цена всего 150 грн/мес. Мой сосед с другими провайдером платит 200 грн/мес, но за 300 Мбит/с, думаю может сменить провайдера.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг