Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 938
рекомендуют: 233 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Городище)
04 дек 2021 20:29
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
39249
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість зовсім ніяка, зв'язатися з підтримкою неможливо, відразу як підключили цей інтернет почалися проблеми! Не рекомендую підключати інтернет!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Иван (Городище)
22 сен 2021 02:23
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
39254
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Никому не советую. Пропал интернет - дозвониться херушки, ночью отключают телефон, нет ни вызова, ни чего. Стучи по батарее. Они ночью спят а деньги получают за какой. И за какой я плачу если он периодически пропадает а если дозвонишься то как всегда авария в с. Городище. Какая нафиг авария если у нас даже распределителя в селе нету а в с. Удрицьк. Скорее бы сменить долбаный Уарнет.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Дійсно за вашим напрямком 10.09.2021 р. фіксувалося тимчасове зникнення зв`язку, яке було усунуто в найкоротші терміни. Телефони технічної підтримки працюють цілодобово: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 . Також є адреса електронної скриньки, на яку можна писати в будь-який зручний для вас час: [email protected] — технічна підтримка. Нам важливо знати за яким номером телефону Ви зверталися?Прохання написати повідомлення на електронну адресу [email protected]
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Городище)
20 март 2020 22:39
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
39254, Скорость заказана - 50 Мбит/с, получаем 10-12 Мбит/с. Платим за месяц, получаем максимум неделю интернета. В договоре написано бесперебойный интернет. А в итоге интернета 0. Никому не советую этого провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано в технічний відділ. Ви можете звернутися самостійно , коли Вам буде зручно та провести спільну діагностику швидкості . Контакти Рівненського обласного представництва: Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Скажіть оператору, що Ви стосовно відгуку на сайті 2ip.com.ua. Очікуємо на дзвінок.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг