Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Аноним (Украинка)
12 окт 2017 03:48
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Рекомендую этого интернет-провайдера
Зважаючи на більш ніж десятирічний досвід підключення та обслуговування абонентів Інтернету скажу, більшості простіше скаржитись і негодувати, аніж самотужки щось зробити чи навчитись нового! Звісно, ідеального поки нема нічого, і в Уарнета бувають проблеми зі швидкістю, але дуже рідко і короткотривалі! А в основному ж швидкість не тільки відповідає тарифу, але як правило на відсотків 10 більша! Наприклад на кінцевих інтерфесах гігабіт-гігабіт при тарифі 100 Мбіт/с неодноразово тест показував 120/115 (прийом/віддача). Якщо ж порівняти 10 Мбіт/с з такими ж від ADSL Укртелекому, то часто навіть візуально веб-сторінки чи Ютуб завантажуються швидше, не кажучи вже про якісь конкретні значення пінгу чи джиттера. Проблема швидкості часто полягає в ПК, де наставлено все можливе та неможливе, типу Аміго браузера, MediaGet, всяких прискорювачів і т.д... Після блокування Яндексу, ВК і т.д. часто ставлять ПЗ для VPN, ганяючи увесь трафік через півпланети. Компоненти антивірусу, що наприклад моніторять в реальному часі web-трафік часто впливають на швидкість відеозображення сторінок. З WI-FI теж питання гостре. Якщо, уточню, вести мову про Волоконно-оптичні лінії (PON) то старенький, або новий але недорогий роутер вже не справиться зі 100 Мбіт/с так як з 5, 10, 20 Мбіт/с! Заявлена виробником швидкість WI-FI слід розуміти як максимально можливу, але на практиці загалом треба ділити чи не на половину, реалії такі, плюс враховувати кількість стін, міжповерхових перекриттів, їх товщину та матеріал з якого вони зроблені. І навіть якщо роутер потужний, потрібно ще ж зважати на кінцевий пристрій. Нерідко стикався, що відносно не старі ноутбуки по WI-FI більше 20 Мбіт/с не витягують. Такий адаптер вставив виробник, що ж поробиш, хоч і написана більша швидкість. І досить хороші брендові смартфони та планшети нерідко за 50 Мбіт/с не перевалюють Але й цього переважно більш, ніж достатньо. І врешті-решт, буває користувач вподобає повільні веб-ресурси, чи такі що з часом стають повільними, або банально не розуміє базових понять торентів, завантажуючи роздачу з одного-двох повільних пірів. Тобто, підсумовуючи, не все так просто навіть в плані базового використання Інтернету. Ясна справа, не всім легко все освоїти і зрозуміти, та перш ніж грішити на провайдера варто спробувати пошукати причини проблем у своєму обладнанні, порадитись зі знайомими. Часто банальне перезавантаження обладнання ті ж проблеми і вирішує. Сподіваюсь хоч комусь стане у нагоді мій коментар. :)
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за інформативний відгук.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг