Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Попелы)
06 дек 2020 17:31
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет дуже слабкий не відповідає заявленому інтернету не рекомендую підключати інтернет. Все на ваш розсуд.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Анонім (Попелы)
10 апр 2019 15:10
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня. Якщо б у нас була альтернатива, то не тільки ми а всі наші знайомі перестали б користуватись послугами цієї компанії. Грубість працівників компанії, ніякої ввічливості... Оплативши щомісячну абонплату в понеділок, інтернету в мене не було 2 дня, зі звернень мені пояснили що він є і в мене все ок, хоча його не було. На 3 день після оплати я зателефонувала до них знову і пояснила що зайшовши на свій модем бачу що вони дають мені ір-адрес я з’єднуюсь з їхнім сервером, а от інтернету вони мені не дають - на що була відповідь, ми вам перетелефонуємо. Через 30 хв інтернет з’явився, ніхто так і не перетелефонував. Ви за кого нас маєте, ви думаєте що люди дурні які нічого не розуміють? Не потрібно обманювати! Ну і на кінець, зробіть нормальну систему оплати від числа до числа, а як ні то будьте добрі якщо з Вашої вини в мене не було 3 дня інтернету то компенсуйте нам це!!! І таких історій багато я чую часто!!! Навчіться надавати якісні послуги, ну і будьте ввічливими а не хамлом!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Повідомте, будь ласка, номер своєї угоди, щоб ми мали можливість дослідити і вирішити проблему.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг