Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Пища)
15 окт 2020 19:56
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
28 Мбит/c
Upload:
15 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
212881
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера. Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді. Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Саша (Пища)
13 нояб 2018 13:51
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет взагалі фигня. Фото (про відео навіть не говорю), загружаться довше ніж на мобільному інтернеті (за що ми платим).
Люди, не підключайте це фуфло, ні в якому разі.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг