Добавить отзыв
			 Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
		
Анонім (Острог)
						
					04 июнь 2023 10:30
					Преимущества:
					Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
				Недостатки:
					Нет
				Технология:
					FTTx/GEPON/Ethernet
				Рекомендую этого интернет-провайдера
				Переключився від фрінет на Уарнет (Rivne ISP) тепер насолоджуюсь якісним швидкісним постійним інтернетом.
				Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
						Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук!Нам дуже приємно почути теплі слова в нашу адресу. Сподіваємось на довгу співпрацю.
					Ірина (Острог)
						
					12 июнь 2022 13:51
					Преимущества:
					Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
				Недостатки:
					Нет
				Технология:
					FTTx/GEPON/Ethernet
				Рекомендую этого интернет-провайдера
				Доже Швидко підключили все акуратно робота відмінна рекомендую. По району і в місті Острог. Порівнянно із попреднім провайдером небо і земля.
				Аноним (Острог)
						
					07 авг 2020 09:28
					Преимущества:
					Нет
				Недостатки:
					Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
				Технология:
					Radio/Wi-Fi (outdoor)
				Договор:
					39399
				Не рекомендую этого интернет-провайдера
				Не змогла дати відповідь на попередню скаргу. Отже пишу знову. В травні місяці подала заявку на підключення інтернету. Три місяці в свій адрес чую лише хамство і відмову. По якій причині мені не підключають інтернет?? Ви його підключаєте безкоштовно, що дозволяєте собі таке ставлення??? Чому таке жахливе відношення до клієнтів?? Чи можливо хамство ваших працівників треба записувати і розголошувати в соц. сєтях?? Вже купу нервів потратила і нічого не змінилося. 39399 номер угоди в травні. Висновок мене послали і сказали що треба було раніше підключати. 38272 22.07. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. Що мені робити???
				Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
						Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми передали Ваше звернення у відділ менеджерів по підключенню Інтернету , чекайте на дзвінок  наш менеджер зв'яжеться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
					Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
					Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг