Добавить отзыв
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Іван Ковальчук (Костополь)
29 фев 2024 22:07
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.62 Мбит/c
Upload:
0.97 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
37715
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Платимо за 50 Мбіт/с, а по факту 5 Мбіт/с. Зате тарифи піднімають справно. Не рекомендую цей уарнет залупет...
Анонім (Костополь)
17 июнь 2023 16:23
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
0.01 Мбит/c
Upload:
0.34 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість підключення не відповідає заявленій, працювати не можливо. Дуже не задоволені швидкістю інтернету.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо вас вказати номер угоди, щоб ми мали змогу продіагностувати проблему.
Алекс (Костополь)
01 окт 2022 10:14
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Після подорожчання в такий важкий стан при такій великій кількості поломок осадок залишився надовго. Як так можна взагалі!? Буду переходити до іншого провайдера тим більше там обіцяли знижку на пеоші абонплати.
Аноним (Костополь)
15 сен 2022 20:22
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Після підняття абонплати якість лише погіршилась. Додзвонитися важко, відповідь отримати по пошті ще важче. Рекомендувати тут нема чого, інші провайдери за таку плату в декілька раз кращу швидкість дають. Читаю відгуки нижче, бачу багатьои населеним пунктам абонплату підняли, коли де хто з провайдерів навіть знизив. Будуть ще вони лікті кусати, коли більшість перейде до інших провайдерів.
Аноним (Костополь)
06 сен 2022 09:39
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За той інтернет, який так часто пропадати став, вони ще й абонплату підняли. Перехожу до іншого провайдера. Там дешевше й якість послуг краща.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо вказати номер угоди, щоб ми продіагностували описану вами проблему.
Олександр (Костополь)
23 авг 2022 16:30
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
20352
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Знову подорожчання, це до того ж в умовах воєнного стану, коли більшість провайдерів навпаки роблять знижки, щоб у людей був доступ до новини в цей непростий час. "Зміна тарифів зумовлена збільшенням заробітної плати працівникам" - це взагалі цинізм. Це головна причина, яка змушує написати цей відгук. Іншим працівникам зарплату не піднімають, декому взагалі урізають. З приводу обслуговування мереж - сам беру ножовку й акуратно підрізаю сусідський горішник, коли той практично висить на проводах. І так робить більшість.
Був би хоча б нормальний інтернет. Поломки дуже часті. Дзвоню в рідких випадках. Коли не позвониш, відповідь одна й та же - сталася аварія, або не було світла в Піскові. Таке відчуття, що в тому Піскові через день при свічках сидять. Швидкість, в основному, відповідає заявленій, але буває такий пинг, що з трудом можна щось робити. Бувало таке, що по декілька днів не було інтернету. Відповідь - пишіть в вайбер, ми роглянемо питання . Вайбера нема, по почті нічого не розглядають, й на тому все. Недостатній вибір провайдерів в нашому регіоні поки що змушує й надалі обирати послуги цього провайдера. Надіюсь, що цей коментар прочитають інші провайдери й варіантів вибору стане більше.
Був би хоча б нормальний інтернет. Поломки дуже часті. Дзвоню в рідких випадках. Коли не позвониш, відповідь одна й та же - сталася аварія, або не було світла в Піскові. Таке відчуття, що в тому Піскові через день при свічках сидять. Швидкість, в основному, відповідає заявленій, але буває такий пинг, що з трудом можна щось робити. Бувало таке, що по декілька днів не було інтернету. Відповідь - пишіть в вайбер, ми роглянемо питання . Вайбера нема, по почті нічого не розглядають, й на тому все. Недостатній вибір провайдерів в нашому регіоні поки що змушує й надалі обирати послуги цього провайдера. Надіюсь, що цей коментар прочитають інші провайдери й варіантів вибору стане більше.
Аноним (Костополь)
20 авг 2022 11:36
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
7.2 Мбит/c
Upload:
18.18 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Уважаемый провайдер, желаю всей вашей семье сидеть на этом хуевом интернете до конца ваших дней....!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Roman (Костополь)
15 мая 2022 12:30
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
17.9 Мбит/c
Upload:
40.47 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Писал комментарий где-то пол года назад. Хочу дополнить его) И так: с момента ,как перестала работать SOWa в Сарнах, и клиенты перешли к УарНет (Rivne ISP) , прошел практически 1 год. Что можно сказать в целом: в целом это посредственный провайдер, который, как 90% других кладет огромный болт на все, на что может этот болт положить. В том числе и на клиентов :) Какого то "ВАУ" от пользования нету, НО!, в последнее время и "ФУ" стало меньше. Давайте начнем с позитивных моментов. 1. Обрывов стало меньше, 1-2 раза в месяц ( пол года назад их было 15-20 в день!) 2. Скорость стала выше, но далека от того, что указано в тарифном плане ( должно быть 100мб, по факту до 50 Мбіт/с даже если учесть все предусмотренные законодательством возможные отклонение/погрешности ,скорости провайдер не предоставляет заявленной.), это если верить этому сервису тестирования. Другие сервисы показывают разные скорости, какой то выше, какой то ниже. В целом, сойдет, НО! платим деньги - давайте то, за что платим. 3. В отличии от скорости, пинг полное ГОВНО. Минимум что я видел, 18-20 мс. Все таки хотелось бы при доступе к местным сайтам/сервисам иметь 3-5 мс максимум. 4. 2021 год на дворе. Пора уже прокладывать людям оптику и в маленьких городах, а не класть то, что вы обычно кладете. В лично кабинете я могу сменить тариф на 200мб (1гб так и нету, не понятно почему), но оборудование провайдер и кабеля, которые идут к пользователям, эту скорость не поддерживают. 5. Появилась возможность подключить OLL.TV по хорошей цене/хороший тариф. За это плюс. Работает все отлично, правда после 24.02.2022 очень много каналов/сервисов было выпилено с платформы по понятным причинам ( даже если каналы не вещали о политике, а платформы предоставляли просмотр фильмов), контента стало меньше в разы, его разнообразие желает лучшего, в замен ОЛЛ.ТВ ничего не предлагает/не добавляет, цена остается прежней. Это не проблема, но не мог об этом не упомянуть. Такие вот мои наблюдения. В целом, как писал выше, интернетом теперь хотя бы можно банально пользоваться.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Якщо у Вас є проблеми з пінгом та інші технічні запитання зверніться у нашу технічну підтримку за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Анонім (Костополь)
27 нояб 2021 19:09
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.65 Мбит/c
Upload:
1.51 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
42317
Не рекомендую этого интернет-провайдера
100 мегабітний інтернет? Звісно, тільки в 100 разів менший. :) Тоді чому і ціна в 100 разів не менша?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. За вказаним номером телефону в угоді не можемо з вами зв'язатися .Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75,
(093) 745-51-15 .
Олександр (Костополь)
19 июль 2021 16:01
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Договор:
20352
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Досить часто пропадати став інтернет. Знов вчора цілий день, щоб дізнатись причину й сьогодні в 11 годин нарешті дозвонився на номер 0937455115 . Стандартна відповідь на запитання чого нема інтернету - сталася аварія. На моє зауваження, що таке відбувається доволі часто - отримав просто геніальну відповідь. "Ви же не звоните в рес чи в автодор, коли вони займаються ремонтом". Коли я сказав, що їм я не плачу абонплату взяла й просто кинула трубку. Питання до керівництва "В якому пту ви берете таких працівників і чому так часто відбуваються поломки?"
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Олександр. На жаль, 19.07.2021 року о 11:28 виникла аварійна ситуація на вузловій ділянці мережі, яка знаходиться у Сарненському напрямку. Ми зробили все можливе для оперативного усунення аварії та відновлення роботи мережі. О 15:45 було відновлено доступ до Інтернету. Просимо вибачення за незручності, які довелося відчути частині наших абонентів у зв'язку з аварійною ситуацією.
Лариса (Костополь)
19 окт 2016 19:03
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.51 Мбит/c
Upload:
2.25 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже низька швидкість. Заявлена в контракті 4 Мбіт/с, а більшість навіть 1 Мбіт/с не буває. Коли телефонуєш кажуть що виправлять, тільки питання коли??? Вже неділі дві і ніхто нічого не ремонтує. А оплата 170 грн це не мало. Мало того що відео ніяке не можна подивитись так і фотки по хвилині грузиться.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг