Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Андрій (Клесов)
31 июль 2022 08:20
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет параша в вечері особо ніхрена негрузить робіть щось за що гроші берете? Де ваша висока скорость.
Олександр (Клесов)
02 янв 2020 23:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий вечір! Коли ви зможете надавати якісний, заявлений інтернет? І чому коли ви надаете заявлені 8 Мбіт/с скорості. Чому ваш компютер незменьшуе оплату за послугу! А також коли ви за рік можете не надавати до місяця інтернету то чому я мушу платити за ці дні? Чому ваш комп'ютер коли не надає послуги нетермінові число оплати за послугу! Бо згідно законодавству України! Коли ви берете кошти за послугу і при цьому її не надаете, то це шахрайство і коли ваші клієнти об'єднаються і підуть до суду то можливо тоді ви ці всі выше переказані несправності вирішите!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Олександре вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли перевірити надання послуги. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. Служба технічної підтримки: цілодобово щоденно (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .З повагою, Уарнет.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг