Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Володимир (Заболотье)
18 окт 2020 21:55
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.68 Мбит/c
Upload:
12.16 Мбит/c
Договор:
165472
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Я не знаю за що плачу 170 гр. на місяць. Швидкість мала, а в наявності від 1 до 15. А абонентну плату плати справно.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, п.Володимире! За вашим включенням проблем з нашого боку не виявлено. Зв'язок до вашого обладнання наявний в хорошій якості. Підключення ПППоЕ тривалі й стабільні. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера - переключити вхідний кабель у ПК та виконати підключення за логіном та паролем, зазначеними в угоді. У разі появи зауважень до якості послуг при такому включенні, - зателефонуйте до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Аноним (Заболотье)
14 дек 2018 20:01
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Саме жахливе що я коли небудь використовував, бажаю щоб ваша компанія аферистів і аутистів розорилась. Гіршого інтернету в житті не бачив.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг