Добавить отзыв
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Аноним (Старые Петровцы)
13 март 2024 22:10
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Интернет работает отвратительно, постоянно аварии на станциях (не понятно где и каким образом они случились), техподдержка не может ничего внятного посоветовать кроме как перезагрузить роутер или посмотреть его настройки.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Старые Петровцы)
18 янв 2024 17:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Download:
93.86 Мбит/c
Upload:
96.32 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь много лет, проблем особо не бывает, живу в частном секторе. Техподдержка есть в телеграмме. Иногда происходят аварийные ситуации, а если обрыв происходит то чинят в течении пару дней.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Аноним (Старые Петровцы)
30 нояб 2023 14:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самий гнилий провайдер у Львові. В любий момент відключить потрібні вам сайти пояснюючи невідомими постановами незрозумілих органів. Ціна послуг не відповідає якості.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ Лист на електронну пошту [email protected] Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Сергій.
Сергій (Старые Петровцы)
26 июль 2021 13:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Устранение неисправностей
Download:
94.55 Мбит/c
Upload:
93.28 Мбит/c
Договор:
4421300647
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Підключення. Я придбав будинок, де у минулого власника вже був підключений Фрінет (О3) і відповідно був особистий рахунок. Виявилось, що просто змінити дані власника у цьому ж рахунку неможливо. Замість того, потрібно написати заяву на відкриття нового рахунку НА ПАПЕРІ і подати В ОФІС. Тож задля такої простої задачі як зміна власника мені довелось їхати аж на лівий берег щоб просто передати листочок із заявою. Більше того, вони ще натякали на те, що я повинен переконатись, що минулий власник закриє свій рахунок, і для цього - увага - йому потрібно ТАКОЖ ПОДАТИ ПАПЕРОВУ ЗАЯВУ, або ж надіслати її поштою. Зрештою виявилось що йому достатньо подзвонити і повідомити що він більше не користується. Але суть у тому, що мене взагалі не повинна турбувати доля акаунту старого власника, раз вже ви змусили мене створити свій новий акаунт.
Обслуговування. Якістю підключення я більшою мірою задоволений. Зважаючи на те, що це село із населенням в кілька тисяч, переривання на хвилину-дві кілька разів на місяць я можу толерувати. Раз в кілька місяців може бути відсутнє підключення протягом кількох годин, але якщо проблема задіває багато абонентів, то зазвичай вона вирішується оперативно.
Та все не так добре, якщо проблема особисто у вас, незалежно від того, з вашої це вини чи ні. В моєму випадку одного дня я прокинувся і виявив що підключення відсутнє (як потім виявилось - через проблему із кабелем конкретно до мого будинку). Техпідтримка прийняла заявку і сказали очікувати дзвінка від майстра і що термін обробки заявки 1-2 робочих дні. Це було 15.06.2021 зранку приблизно о 10-11 годині. В той день зі мною ніхто так і не зв'язався. Наступного дня зранку я перетелефонував в техпідтримку ще раз, мені відповіли що заявка в обробці і майстер повинен зв'язатись сьогодні. Того дня мені все ще так і не подзвонив жоден майстер, і це було вже повних 2 робочих дні. Лише на третій день після залишення заявки і після близько 8 моїх повторних дзвінків в техпідтримку, о 17 годині мені подзвонив майстер, що прийде за 15 хвилин, і вже до 18-ї робота була закінчена і підключення відновлено. Отож три дні я був практично без інтернету (бо мобільний зв'язок тут працює погано) і все що мені могли відповісти в оператора це "чекайте". Звісно я не буду вимагати кілька гривень компенсації за три дні, але так як працюю я зараз віддалено, мої фактичні збитки могли бути значно більшими, ніж навіть місячний тариф. Розумію, що жоден контракт з оператором не гарантує вирішення проблем в той же день і тим більше яких-небудь значимих компенсацій за відсутність підключення, та все ж рекомендувати цього провайдера через цю ситуацію не можу. Єдина причина, чому я досі користуюсь їх послугами - це відсутність альтернатив там де я живу.
Обслуговування. Якістю підключення я більшою мірою задоволений. Зважаючи на те, що це село із населенням в кілька тисяч, переривання на хвилину-дві кілька разів на місяць я можу толерувати. Раз в кілька місяців може бути відсутнє підключення протягом кількох годин, але якщо проблема задіває багато абонентів, то зазвичай вона вирішується оперативно.
Та все не так добре, якщо проблема особисто у вас, незалежно від того, з вашої це вини чи ні. В моєму випадку одного дня я прокинувся і виявив що підключення відсутнє (як потім виявилось - через проблему із кабелем конкретно до мого будинку). Техпідтримка прийняла заявку і сказали очікувати дзвінка від майстра і що термін обробки заявки 1-2 робочих дні. Це було 15.06.2021 зранку приблизно о 10-11 годині. В той день зі мною ніхто так і не зв'язався. Наступного дня зранку я перетелефонував в техпідтримку ще раз, мені відповіли що заявка в обробці і майстер повинен зв'язатись сьогодні. Того дня мені все ще так і не подзвонив жоден майстер, і це було вже повних 2 робочих дні. Лише на третій день після залишення заявки і після близько 8 моїх повторних дзвінків в техпідтримку, о 17 годині мені подзвонив майстер, що прийде за 15 хвилин, і вже до 18-ї робота була закінчена і підключення відновлено. Отож три дні я був практично без інтернету (бо мобільний зв'язок тут працює погано) і все що мені могли відповісти в оператора це "чекайте". Звісно я не буду вимагати кілька гривень компенсації за три дні, але так як працюю я зараз віддалено, мої фактичні збитки могли бути значно більшими, ніж навіть місячний тариф. Розумію, що жоден контракт з оператором не гарантує вирішення проблем в той же день і тим більше яких-небудь значимих компенсацій за відсутність підключення, та все ж рекомендувати цього провайдера через цю ситуацію не можу. Єдина причина, чому я досі користуюсь їх послугами - це відсутність альтернатив там де я живу.
Ответ представителя ООО "Фринет":
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та оцінку. В першу чергу просимо вибачення за незручності завданні Вам при оформленні договору та опрацюванні заявки на виклик інженера. Дійсно переоформлення договору можливо лише між близькими родичами власника, інших варіантів не передбачено, тому за Вашою заявою відкривається новий договір. Відповідно до чинного законодавства Вам буде проведено перерахунок абонентської плати за час відсутності надання послуг, нарахування коштів Ви можете відслідкувати у особистому кабінеті.
З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг