Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 1412
рекомендуют: 301 чел
не рекомендуют: 1111 чел
ЧАО "Датагруп"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Уважаемые абоненты! Если у вас возникают проблемы или вопросы относительно предоставления услуг, пожалуйста, оставьте обращение на странице https://www.datagroup.ua/b2c/pidtrymka - таким образом мы сможем быстро вас идентифицировать и помочь в устранении неполадок. Также вы можете позвонить нам на горячую линию 0800210000 или написать письмо на [email protected]. Чтобы оперативно помочь вам, нам необходимо знать номер вашего договора или полный адрес предоставления услуги, а также ваш контактный номер телефона, чтобы мы могли связаться с вами и дать обратную связь по решению вашего вопроса.
С уважением, ЧАО "Датагруп"
Аноним (Винница)
11 мая 2022 22:08
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
17.79 Мбит/c
Upload:
21.61 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
303130
Не рекомендую этого интернет-провайдера
А тепер результати спілкування з "Датагруп": 1. 3 тижні компанії потрібно було, щоб відновити швидкість інтернету. А було це так, що увечері зник інтернет на 40 хвилин, а з'явився стабільний і швидкий, тобто роботу в 40 хвилин робили 3 тижні, потім відправили майстра, який впевнився, що проблем з моїм обладнанням немає, а отже ваш косяк. На тесті швидкість від вай-фай 2.4gh, тому це гарний показник. 2. Усі ці 40 хвилин я телефонував в колл-центр, трубку того разу так і не взяли, щодо тих разів, коли дозвонився, то можу сказати, що у вас працюють хамоваті оператори, які перебивають постійно і менеджера, які телефонують, щоб врегулювати конфлікт, тільки посилюють негатив до вашої компанії. 3.Щодо того, що ви надаєте інтернет у БОРГ зі зменшеною швидкістю: зі мною ніхто не узгоджував зміни у договорі, мене ніхто про це не попереджав, а тому або ви робіть добру справу і надавайте послуги безкоштовно зі зменшеною швидкістю, або надавайте їх у БОРГ, але з повною швидкістю. Ви не надавали їх з належною швидкістю інтернета, тому чому я маю платити повну суму за неповно надані послуги. Зробіть перерахунок, якщо послуга надавалась з в 10 разів меншою швидкістю, тоді й оплата має бути відповідна, чи не так? 4.Відключили інтернет на півтори доби, хоча через 2 будинки по вулиці інтернет не пропадав. Так я розумію, можуть бути аварії, які треба усунути, але це займає ну максимум години 4, а не півтора дня. Що робити людям, у яких дистанційна робота онлайн чи заробіток через інтернет. Не з'явився онлайн-був відсутній в цей день на роботі, а значить мінус 500грн з зарплати +штраф, хто це буде компенсувати?!!!! P.S: Майже 2 роки, з моменту підключення, був задоволеним провайдером і всім активно рекомендував як найкращий, але як тільки Датагруп купила Волю, вона і перетворилася в те гімно, яким Воля була і є. Весь персонал мабуть перетік з Воля, про це свідчить некомпетентні працівники, які не вміють працювати з людьми і ця тема про послуги в борг, також була тільки у компанії Воля, вони так роками розводили людей. Зверніть будь-ласка увагу на працівників, які прийшли разом з компанією Воля, проведіть хоча б якесь тестування їх компетенції. Марафон щоденних відгуків сжоже доведеться продовжити.
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отритмуєте послугу через e-mail: [email protected] або у чаті на сайті: https://www.datagroup.ua/b2c. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Аноним (Винница)
20 март 2021 21:40
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
4.73 Мбит/c
Upload:
0.37 Мбит/c
Технология:
ADSL/SHDSL/VDSL
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь інтернетом від "Датагруп" з 2008 року. В цілому ADSL інтернет нормальний був до березня цього року, бували поломки у них на лінії, ремонтували, бувало що після ремонту інтернет так і не працював і тільки після дзвінка інтернет послуга відновлювалась... З 1 березня ціну підняли на 25 грн. мотивуючи як вони пишуть: "для надання стабільного та якісного доступу" і тут почалося ... Спочатку в них трапилася поломка на лінії, яку ліквідовували 2 дні, коли таке трапляється ніколи точно не можуть сказати в чому причина чи у вас чи в них, сиди і думай сам. Після ремонту почалися перебої з інтернетом в вечірню годину, приблизно з 18:00 інколи з 19 і 20 години з'єднання постійно зникає і відновлюється через 5 - 10 хвилин. Така ситуація вже триває більше неділі, 2 рази приїжджали тех. працівники, 1 група - скинула налаштування модема і заново його налаштувала і все, прицьому рекомендували змінити "застарілий інтернет" на "Еверест"... Знову очікування вечора і знову розчарування, проблема залишилася... 2 група - прийшла подивилася на модем, який зранку до вечора працює ідеально (швидкість 14 Мбит/c) сказавши, що нічого вони зробити в такій ситуації не можуть, знову порекомендувавши мені змінити інтернет на "Еверест" або вже "Волю". Єдине що порадили: це зателефонувати в тех. підтримку і попросити зменшити швидкість до 10 Мбит/c бо можливо в вечері стара лінія і ADSL модем не витримує таке навантаження. Написав запит в особистому кабінеті після їх від'їзду але це п'ятниця 17:00 годин, тому ніхто вже не відреагував на запит, так і сиджу далі з проблемним інтернетом по вечорах... На даний момент 20. 03. 21, 21:00 годин навіть неможу зайти в особистий кабінет: 502 Bad Gateway. Перейти на нову інтернет-технологію від "Датагруп" неможу, бо в моєму домі немає такого обладнання. Тепер що до ставлення до "старих клієнтів": на бонуси, якісь там вигідні пропозиці чи акції і тим паче на знижки можете не розраховувати...
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго вечора! Ми дуже хочемо розібратися в данній ситуації. Але нам потрібно вас ідентифікувати (номер договору або адреса, за якою підключена послуга). Напишіть нам, будь ласка, на почту - [email protected]
Виталий (Винница)
09 июнь 2017 22:31
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сделал заявку на подключения интернета на Датагруп! К горячей линии вопросов нет, все объяснили, росказали, посоветовали! Далее ожидал звонка "технических специалистов" что бы договорится на дату и время которое будет удобно мне ну и им для непосредственно самого подключения интернета. Позвонили договорились! Я так думал!) В установленный день они приехали, только не в 11 утра а в пол десятого!? Это я узнал со звонка их ко мне (дома меня НЕ БЫЛО, был дед он их впустил, и они без моего ведома берут новый маршрутизатор который я за день до этого купил, распечатают его подключают к сети ну и кабели, придумывают сами логин и пароль,) ну и собственно звонят и ставлят перед фактом что мы уже все подключили! Я им сразу говорю что без меня ничего делать не нужно! И мы договаривались на другое время! И тут они начинают со мной спорить что время то в которое они приехали правильное и это я путаю! Я конечно был уверен что они приехали раньше времени, но решил перезвонить на гарячую линию и уточнить дату и время подключения по данному адресу. И как же меня удивило что они указали то время на которое я и договаривался с Этими техниками! Но они продолжали спорить мол я дурак! Я же не просто указал время в заявке, а для того что бы указать ИМ (техникам) место расположения кабеля и бурения отверствия в стене, ну и явно не для установки на моем роутере ихнего логина и пароля! Нонсенс! Итог спорченные нервы, весь день на смарку в обзванивании кол центров что бы как-то наказать их! Но ни кол, ни посредственно их начальник ни как не повлиял на данную ситуацию! Ах да я сказал Деду что бы договор не подписывал, и они приезжали потом второй раз что бы подписать (думали я буду дома) но меня не было! В тот же день я отключился от данного провайдера и заказал услугу у другого!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Глобальные телекоммуникационные системы"
Дмитричак Игорь (Винница)
10 фев 2019 16:51
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.63 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Почти каждый день лагает интернет, в колл-центр звоню, и регулярно получаю ответ-измерьте скорость вашего соединения...меряю...3000 мс пинг, загрузка 0,05 Мбит/с, отдача 0,63 Мбит/с...отвечают, что всё в рамках тарифного пакета (за 109 грн до 50 Мбит/с). Проходит неделя, плачу абонплату, а интернета нет...захожу в личный кабинет...новые тарифы - 131 грн в месяц за до 50 Мбит/с. Проходит еще пару дней, и опять интернета нет. То есть страница в гугле грузится по 2-3 минуты. Звоню в колл-центр, ответ...перезагрузите роутер (говорю, что перегружал), перезагрузите ноут (перегружал), может ваш ноут устаревший и не вытягивает максимальное разрешение (начинаю психовать, говорю что если ноут за штуку евро не будет вытягивать, то обращусь к производителю), получаю ответ - ваша скорость соответствует вашему тарифному плану. Спрашиваю, мол, а чего ж тогда повысили абонплату до 131 грн (ни смс, ни фига не прислали)? Ответ, в связи с удорожанием рабочей силы и оборудования, а все повышения тарифов вы должны сами отслеживать в личном кабинете в разделе новости (в этом разделе, не выделенным, таким мелким шрифтом это написано, и даже не указали на сколько поднимают этот тариф). Типа пусть для вас это будет сюрпризом. Извиняйте ДатаГруп, но буду искать себе другого провайдера. Пусть стоит дороже, но зато качественно. Достало за последние полгода, отчёты в офис печатать каждый день на телефоне. P.S. И сейчас пытаюсь третий раз перегрузить отзыв - пишет отсутствие подключения к интернет!!!
Володимир (Винница)
28 апр 2022 21:22
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Відповідно до умов надання послуг контори монополіста DataGroup пакет послуг надається виключно за умови наявності суми коштів відповідній тарифному пакету станом на 1 число календарного місяця, або активації абонентом роботи в кредит строком до 7 днів. Роботу в кредит я не затверджував. Фактично сума коштів відповідно до актуального тарифу з'явилась на рахунку 28 числа і одразу було списано 259 гривень. І тут виникає актуальне питання за який х*й? Контора монополіст DataGroup надавала цих 28 днів інтернет на швидкості 100 Мбит/с? Ні, хитрошпекані спекулянти в лиці DataGroup надавали доступ до інтернет 28 днів на швидкості 1 Мбит/с. Це ж до 100 Мбит/с правда? От тільки згідно умов договору (публічної оферти на сайті) немає грошей на рахунку - немає інтернету, є гроші 28 числа - є інтернет з перерахунком вартості до кінця календарного місяця, в даному випадку за 3 дні. Вирішили поспекулювати під час військового стану? Я це так не залишу. Рекламації від мене вважайте що є вже і БЕЗКОШТОВНО. А після перемоги над окупантом і закінченню цієї сраної війни нехай вашими спекуляціями займається ДержПродСпоживслужба, а зловживанням монопольним становищем антимонопольний комітет, бо після того як викупили "Воля Кабель" з вартістю послуг знахабніли вкрай. У всіх без виключення населених пунктах де є Ethernet підключення DataGroup вартість 90-110 гривень, у Вінниці ж 260 гривень. Нічого, скоро нажеретесь!!!
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отритмуєте послугу через e-mail: [email protected] або у чаті на сайті: https://www.datagroup.ua/b2c. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Oleksiy (Винница)
20 янв 2023 20:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Служба техподдержки
Download:
91.61 Мбит/c
Upload:
97.08 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Хороший провайдер, конкретно у тому місці де я підключений працює ідеально. Шкода що не надають послугу FTTH, тільки езернет, через це прийшлось підключити іншого провайдера щоб працювати у блекаут. При зверненні на вінницьку техпідтримку отримав відповідь такого тону наче нам пофіг з нами ви чи без, — послугу ми не надаємо і крапка, хочете відключайтесь, то ваша справа. Хоча раніше така послуга була. Тепер думаю, чи варто цій конторці надалі гроші платити за банальне хамство, чи залишити собі місцевого оптоволоконного провайдера (назву спеціально не пишу, щоб не рахувалось за рекламу), бо Датагруп все рівно спустить гроші на купівлю такого гівна як "Воля". Але то моя власна думка. Якщо об'єктивно — якість інтернету чудова, провайдер магістральний, траси на Київ найкоротші зі всіх як і пінги у 4мс, всілякі недо-Еверести і близько не валялись, бо вони лише самі собі коментарі тут строчать і думають як демпінг цін у Хмельницькому зробити за рахунок вижимання соків із Вінницьких абонентів та трафік зарізати, щоб люди брали їх кабельне ТВ, а не Megogo, SweetTV, OLLTV. За 7 років користування інтернету, якщо не рахувати блекаути, може не було зв'язку в сумі день-два, і то, через обриви оптики у місті. Витрачених грошей однозначно вони варті, рекомендую, проте, якщо шукаєте нейтралізації наслідків блекауту, слід шукати місцевих провайдерів, які більше дбають за абонентську базу, бо цим байдуже.
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Дякуємо за відгук!
Анонім (Винница)
15 янв 2019 17:29
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В загальному інтернет працює нормально і стабільно. Але у разі виникнення будь-якої проблеми, DataGroup показує себе абсолютно неспроможним її вирішити. Також відсутнє будь-яке інформування клієнтів про виконання технічних робіт. Ось наприклад сьогодні у мене раптово пропало з'єднання із мережею інтернет. Я зателефонував на гарячу лінію і повідомив про проблему. Мені сказали перезавантажити роутер і чекати дзвінка від технічних спеціалістів. Я також раптово побачив, що у нашому багатоповерховому будинку виконують роботи монтажники DataGroup. Підійшов до них і запитав чи випадково не через них у мене відсутнє з'єднання. На що мені позитивно відповіли і сказали зачекати 10 хв, адже вони вимкнули світч. І це дуже дивна ситуація як на мене, тому що: 1) Мене не проінформували про виконання технічних робіт (ні СМС, ні дзвінка). 2) Оператори мали знати (!!!) про виконання технічних робіт по даній адресі але нічого мені не повідомили під час дзвінка. 3) Я повторно зателефонуваву колл центр, задав питання перечислені вище і мені повідомили, що ІНФОРМУВАННЯ У ДАТАГРУП ВІДСУТНЄ -- ніхто ніколи не інформує клієнтів про технічні роботи. Вкрай не рекомендую даного провайдера і буду попереджувати всіх знайомих про можливі недоліки у його роботі.
Євген (Винница)
08 фев 2023 11:49
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Спеціально зареєструвався, щоб звернути увагу на критичні, як на мене, недоліки!!! Інет працював, просадки швидкості ввечері... Ну вродь працює... АЛЕ!!!!Перестав працювати інет.
Визвав бригаду, хлопці молодці, бігом розбиратися.... Ну, як завжди щось із портом на домовому світчі... Розібрались, але швидкість поки буде не 1 Гб, а 100 Мбит/с бо світч старий, немає вільного порту... Ну на деякий час і так піде... І ось отримую смс: Z osobovogo rakhunku **** spysano 120.0 hrn za vykonani servisni poslugy **.**.2023. Датагруп, ви шо взагалі за дурнів своїх клієнтів тримаєте??? Ваша послуга НЕ працює, а за ремонтні роботи має заплатити клієнт??? Це при тому, шо тариф 395грн 1Гб не представлений після проведених робіт!!! Я не збіднію, але таке ваше відношення опускає вас нижче плінтуса в очах клієнтів. Чому пишу сюди? Тому що інших каналів зв'язку з вами попросту немає, гаряча лінія це набор бот-повідомлень((( Сам працюю в ІТ (мережі/адмін), давно завжди рекомендував вас усім колегам (крупним офісам по всіх регіональних центрах)... Після цього випадку, який я вважаю повною неповагою до клієнта, рекомендувати не можу... На тому: не дякую!!!!(((
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отритмуєте послугу через e-mail: [email protected] або у чаті на сайті: https://www.datagroup.ua/b2c. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Ruslan (Винница)
11 июль 2021 17:27
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це якийсь жах!!! При чому я користуюсь послугою уже років зо 5, але такого як останні 6 місяців, не було. Постійно просідає швидкість до 10-15 Мбит/с або ж зовсім зникає інтернет. Техпідтримка видає стабільно - у нас все Ок, перезавантажте роутер або під'єднайтесь напряму до ПК. Останній раз під'єднався, видали - "Не з'явився інет? Перезавантажте свій Пк..." Приїзджали їх хлопці, бо було, що у нас по всьому ЖК просіла швидкість і ми масовано завалили скаргами. Приїхали на НАСТУПНИЙ день, кажуть - так все Ок, чого ви хочите? Ми показуємо скріни speedtest, де вказано швидкість 5-8 мбіт, вони сміються... Швидкість від заявлених 100 мбіт зазвичай в коридорі 40-50 мбіт, хоча 199 грн/міс. плотиться за 100 мбіт +/- 10% (зазвичай "-"). Однозначно НЕ РЕКОМЕНДУЮ провайдера ДАТАГРУП. І сам буду переходити на іншого оператора, і іншим раджу. P.S. На момент написання відгуку після третього звернення на техпідтримку показники швидкості при гігових портах на роутері: Download
46.11 Мбіт/c, Upload 61.09 Мбіт/c, Ping 9 мс.
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Наразі у нас триває масштабна модернізація мережі. Зробимо все можливе, щоб така ситуація більше не повторювалася.
Ольга (Винница)
04 янв 2023 21:24
Преимущества:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чи існують гірші послуги інтернет, ніж від датагруп??? Певна, що ні. Добре розумію, що відбувається у нашій енергетичній системі, але якось інші провайдери вирішують питання. По суті: у квартирі підключений інтернет з wi-fi, але користуватися ним неможливо, через кожні 5-10 хвилин зникає зв'язок, хвилини дві-три йде на відновлення. Якби інет був потрібен лише задля розваг, то нехай. Але він потрібен для роботи і навчання, яке практично неможливе за таких умов (батьки школярів мене зрозуміють тести, контрольні у які повторно зайти неможливо). Чому б компанії просто не попередити своїх абонентів про неможливість якісно працювати? Плату за послуги ви отримуєте в повному обсязі, тому і послуги хочеться отримати такі ж. На гарячу лінію телефонувати потрібно у вихідний день, коли у вас багато вільного часу, бо витрачати по 40 хвилин на очікування … воно й зрозуміло сотні абонентів дзвонять поскаржитися. Ви плануєте якось виправляти ситуацію чи й далі будете давати ввічливі пусті виправдання???
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отритмуєте послугу через e-mail: [email protected] або у чаті на сайті: https://www.datagroup.ua/b2c. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Аноним (Винница)
10 дек 2022 18:47
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
303130
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Відгук здебільшого стосується бездіяльності ВІННИЦЬКОЇ ФІЛІЇ. Тільки хотів залишити позитивний відгук в цьому потоці негативних, і датагруп знову обісрались. Третій раз за 2 тижні зник інтернет, його по часу більше немає ніж він є, першого разу 3 дні виправляли поломку (є підозра що просто бездіяли), в друге то мега швидко, як для датагруп за добу з'явився, і знову я так розумію що на вихідні ніхто нічого не робить, то знову забігаючи наперед 3 дні немає інтернету. Колл-центр некомпетентний взагалі, стосується в першу чергу техпідтримки, постійно спирають все на вимкнення світла, тобто за 3 доби жодного разу не співпало, що в мене і там де обладнання одночасно є світло, а після відгуку, 100% співпадіння, браво!!! Щоб бути справедливим то 09.12 натрапив на компетентних людей, є такі виявляється, але їх занадто мало. Буду залишати відгуки щоразу як буде зникати інтернет, бо в колл-центр телефонувати немає сенсу, там 1 відповідь, майстри занепокоєні(але робити нічого не будуть).
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Винница)
12 апр 2022 11:48
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Так господа, у кого есть трудности по скорости. Убедитесь, что Вы оплатили счет. Ограничивается скорость за неуплату до 10 Мбит/с. Если оплатили. Проверяйте. Отключаем роутер по питанию. Смотрим. Ждем 2-3 минуты.Если соединение без роутера -то есть напрямую в пк. Пожалуйста вытащите шнур из компа, ждете 15 секунд. Включаете. Перезагружаете, смотрите на скорость. Далее если не помогло Пробуем следующее. Меню пуск. Нажимаете клавиши win+r. У Вас появляется прямоугольник. Прописываете в строке англ cmd. Появляется командное окно. Там прописываем ipconfig/release. далее ipconfig/flushdns. и для восстановления связи ipconfig/renew. Ждете увидите прямо там что вас присвоился айпишник. Перезагружаете. Проверяете скорость. Должно восстановится. Далее если трудности остались раскручиваете ПК. Выключаете и сдуваете пыль с видео карты (прямоугольная пластинка). Только осторожно. С уважением тех. сотрудник одного из провайдеров с желанием помочь.
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Дякуємо!
Алексей (Винница)
08 авг 2016 14:27
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Рекомендую этого интернет-провайдера
В городе Винница с 07.08 пропал интернет и всё Воскресение не было интернета, сапорт как ранее писали, только принимает звонки, как выяснилось за несколько звонков что было повреждения линии которую они не смогли починить за 12 часов. И вечером сказали что еще и понедельник будем без услуг интернета. Потому если у вас такая же ситуация то просите компенсации за дни без услуг. По договору они это должны делать автоматически но как это будет ни кто не знает. Сумма возмещения не большая, но количество недовольных должно хватать что бы заметели что выполнения работ ихними сотрудниками очень низко. Может хоть заставят работников шевелиться. И это не единичный случай по городу и стране. Скорость в норме для моих нужд хватает, но есть случаи когда скорость не важна нужно хотя бы просто ответить письмом клиенту хоть и выходной и ты дома, а тут на те нету интернета потому что ни кто не хочет работать а только получать деньки.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Интеллектуальные коммуникации"
Yourets (Винница)
18 янв 2019 15:01
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
33.12 Мбит/c
Upload:
32.59 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Был отличнейший провайдер. И предоставление услуг и логистика, быстрая помощь при возникновении проблем, всё было отлично вплоть до 1 января 2014-го или 2015 года, точно не вспомню. Но тогда прям с первого же месяца января, как будто всё сразу перестало нормально работать. Консультацию получить стало труднее, зачастую звонят уже тогда, когда давно уже не за монитором. Деньги внёс, пока до дому дошел - уже подключили (в смысле если прозевал или ещё что), теперь нет. Я за сто гривен получаю просто смешной тарифный план - 30 Мбит/с, в то же время сейчас контора предлагает новичкам за такие деньги, телевидение, 50-80 Мбит/с скорость. Мне же, что бы так стало, нужно идти на офис и переподключиться наново... Какой то "Совок" попёр невообразимый. Ведь дураку понятно, что это можно сделать, как говорится "не отходя от кассы". В общем большое "к сожалению".
Аноним (Винница)
28 апр 2023 18:31
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Интернет больше года работает не стабильно и пропадает регулярно, техподдержка ужасная!!! было 10+ обращений к ним, 2 раза отписали на почте тупо шаблоном скопированным! За год более 10+ игноров и всем плевать. Пришел мастер сказал, что на их стороне что-то сломалось и они заменили это и с меня в течении 30 минут сняли 150 грн, хотя в отчете было указано , что поломка была на их стороне! И что думаете? конечно же 4+ смс они на счет денег просто проигнорили. КАЧЕСТВО И ПОДДЕРЖКА УЖАСНАЯ! 4 года учился в универе и жыл в общаге в другом городе и было все точно тоже самое! Интернет говнище! Чтобы у всей общаги 10 раз в неделю тупо пропал интернет это было нормальное явление. БОЛЬШЕ НИКОГДА НЕ ВЕРНУСЬ К ДАТАГРУПП и всем знакомым буду советовать тоже самое
не пытайтесь даже звонить на линию это бесполезно, последний месяц они видимо вообще убрали возможность связаться с оператором.
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отритмуєте послугу через e-mail: [email protected] або у чаті на сайті: https://www.datagroup.ua/b2c. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Александр (Винница)
28 мая 2021 16:52
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
ADSL/SHDSL/VDSL
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую данного провайдера, совсем. Дали заявку на подключение по срочному вызову. Спустя сутки так никто и не связался.после 3 (!) звонков на прямую линию наконец-то горе мастера по подключению соизволили позвонить. Теперь понятно почему просят перевести деньги наперед - все равно не укладываются в сроки. Завершили сотрудничество с данной шарашкиной конторой еще на стадии подключения нисколько не жалею об этом - если проблемы начинаются еще на таких ранних стадиях-о каком качестве предоставления услуг может идти речь. Зарание пишу номер договора - 125259549 чтоб не было разговоров о том что это происки недоброжелателей. Р.S. Уплаченные деньги отправьте на улучшение качества обслуживания. Отзыв отправлен с ий-пи эвереста. Хотели еще одну линию на отдельный компьютер. Теперь будем искать другой вариант - НО ТОЛЬКО НЕ ЭТОТ.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО ТРК "ЭВЕРЕСТ"
Вадим Олексійович Тихолаз (Винница)
16 дек 2023 22:20
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
79.26 Мбит/c
Upload:
88.93 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Колись був провайдер королем серед всіх провайдерів, по якості, ціні і стабільності пінгу не було конкурентів. Але розуміючи з часом, що можна ігнорувати пару ноулайферів для того, щоб зробити інтернет дешевшим і відстійним для всіх, бо інстасамки та блохери, яких більшість, не помітять різниці, вони почали дуже швидко і сильно знижувати ціну та якість інтернету. Розумію, провайдеру цікаво зробити інтернет доступним для більшості, якій по барабану там 300 пінга чи 30 до днс гугла, але зараз навіть ціна стала майже як колись, тому стало незрозуміло куди це все прямує. Для розуміння, я платив 12.5 доларів за 100 Мбит/с, на якому я міг роздавати і качати торенти на повну без стрибків пінгу, ще якихось 5-10 років назад це було реальність, а зараз нічого не можна - лише соцмережі і фільми дивитись, навіть сайти грузить буває довго.
Ярослав (Винница)
05 мая 2022 19:18
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.57 Мбит/c
Upload:
2.82 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
303130
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Компанія врізає швидкість, змінює умови тарифного плану і творить що хоче, аргументуючи тим, що військовий стан. Швидкості ніякої, але ти зобовязаний платити повну суму. Відбулося злитя з Воля і стала таким же гівном як Воля!!! Якщо ви вже хочете робити добру справу, то робіть безкоштовно, або не робіть взагалі, а те що робите ви то шахрайство. Змінили самовільно умови договору опираючись на війну, і врізали швидкість в борг, спираючись, що київстар так робить. НІ НЕ ТАК. Ви надаєте швидкість в 10 замість 100 Мбит/с в БОРГ, який треба СПЛАТИТИ, тобто по факту я отримую 10 Мбит/с, за 200 грн, а інші компанії роблять це безкоштовно, не притворюйтесь, що ви робите щось хороше, бо ЦЕ ДАЛЕКО НЕ ТАК!!! Плачу за 100 Мбит/с, отримую ось це, продовжую марафон щоденних відгуків, а швидкість все гірше, а рейтинг компанії все нижче.
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отритмуєте послугу через e-mail: [email protected] або у чаті на сайті: https://www.datagroup.ua/b2c. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Анонім (Винница)
01 фев 2024 16:47
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер у Вінниця згівнився і ввів самі дорогі тарифи, а зараз вже почали вимагати передплату на 2 місяці. У мому випадку подай 960 грн наперед. Кабінет користувача не дивлячись на війну видає повідомлення фашистською мовою — хер забили навіть перекласти нормально. До того ж якість послуг не покращилась -- не доступне оптоволокно (при наявності у будинку вузла), пропадає мережа при блекаутах. Тобто ціну підняли, якість та сама, навіть гірша -- раніше пінг на Київ був 3-4 мс, зараз 16-18 мс, що суттєво додає затримки для сайтів із сотнями підключень. Звертався на техпідтримку, просили "почекати", ось, вже три роки як чекаю. У пошуках нового провайдера. Не рекомендую. Шукайте місцевих провайдерів які дбають за якість, підтримувати цього провайдера — це податки у Київ і фінансування НедоВолі.
Роман (Винница)
06 июль 2021 15:09
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
91.19 Мбит/c
Upload:
92.46 Мбит/c
Договор:
326808
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мій отзив нижче = я чогось там відповідати не можу. На слідующий день і вправду мені підняли швидкість до 100 Мбит/с. Но, чого цього не зробити одразу? Нащо занижати? Ну якщо не можете всім дати 100 Мбит/с обіцяних = ну зробіть різні тарифи. З лімітірованним інтернетом і швидкістю. Ну нашо оце один одному портити настрій і тратити час. Булоби ізначально все добре = я би користувався і далі вашим інтернетом, дождався би коли оновлять обаднання до швидкості 1 Гбит/с і сразу же би поміняв тарифний план на 1 Гбит/с. Но вибачайте канєшно. Вже я замовив підключення іншого оператора. Було би одразу все ок = без питань. Но вот оце що мене питались обманути і навмисно до 10 снижали швидкість + неправдива відповідь тех. підтримки про наявність обладнання на 1 ГБ / сек. оставила осадочок.
Ответ представителя ЧАО "Датагруп":
Доброго дня. Навмисно ми швидкість не занижаємо. Скоріш за все, була якась проблема. Ви повідомили - ми виправили. Теперь все буде добре.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг