Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2.5 из 5
отзывов: 10405
рекомендуют: 3407 чел
не рекомендуют: 6998 чел
АО "Киевстар"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Іван (Львов)
11 июль 2021 04:56
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це просто цирк, жесть, немає слів як вони скотилися. 1. Це просто не обгрунтовано піднімають ціну, я розумію, ціни всі піднімають, але ціни мають відповідати ринку, я плачу 280 грн за 100 Мбит/с, в цей же час провайдери надають швидкість 250 Мбит/с за 150-170 грн. на техпідтримці кажуть що ціна відповідає ринку і вони моніторять ціни, коли називаю пакети інших провайдерів, кажуть ми не коментуємо тарифи інших операторів, клас, фейспалм.
2. Поломки стаються у всіх, було коли глобально нет був відсутній, було коли кабель обірвало, я все розумію, але це що зараз я ніяким чином не можу зрозуміти у них є послуга тиждень довіри, я стандартно її використовую, так як гроші приходять 5-8 число, і зараз так, рубануло мені інтернет посеред роботи, якоби через неоплату, окей, буває збій, одразу поповнив з карточки, інтернет появився, і УВАГА, знову ж таки інтернет 7 числа посеред роботи відключається, і каже через неоплату, а далі повний цирк, пишу оператору, так як додзвонитись не реально, кажуть вибачте, збій на нашій стороні, до завтра виправиом, до 6 години, ну окей буває хоча вони самі сказали що гроші мої бачуть, я поповнив але інтернет блокується через неоплату, сьогодні 7 вечора пишу що там і як, кажуть через 4 дні МОЖЛИВО буде, не факт, можливо скоріше.Тобто вони свій програмний збій не можуть пофіксити 5 днів а то і більше, побачимо, не розумю чому не можна активувати клієнту послугу а далі розбирайтесь.При тому що оператор сам наголосив що гроші є і прийшли, а збій від них. 3. Шаблони шаблони і ще раз шаблони, в мене деколи враження що я не з живим оператором говорю а з їхньою тупою ботом Зоряною. В них просто відповідь ідентичні з різними операторами, ні в одного провайдера таке не бачив, коли спілкуєшся з живою людиною, на деякі питання відповідь дати не можуть а кидають знову ж таки шаблон який ні в кут ні в двері, якщо вони не знають відповідь на питання, вони можутть просто написати співчую ахах. 4. Тарифи, а саме вибір тарифів просто 0, платив за інтернет 70 грн, було 100 Мбит/с, плачу зараз 280, далі 100 Мбит/с, окей я буду більше платити, а відповідь, у нас немає ніяких пропозицій, можете взяти тв, яке нікому не потрібно в 2021 році, тим більше що всі потрібні канали доступні у вільному доступі. 5. Прив'язавши мамин телефон (бо сам я на іншому операторі, там всі умови кращі за винятком одного, що не що але в горах десь, карпатах, київстар по зв'язку кращий, саме розмови, не інтернет) зробив велику помилку, якщо відключити телефон, то різниця між тарифом буде 20 грн)). А їхня політика "справедливого користування" це взагалі нонсенс, вони пишуть "високошвидкісний безлімітний інтернет", перші 2 слова запам'ятайте, а далі, після використання певного обсягу гігабайт, Вам ріжуть швидкість на 0.8 Мбит/с, і це всеодно що Ви платите за ШВИДКІСТЬ і БЕЗЛІМІТ, у них "справедливе користування".Тобто у Вас не буде швидкості, а без швидкості той безліміт взагалі не потрібен від слова зовсім.Тобто Ви платите за пакет 600 грн для прикладу, і хтось в селі 60 грн, це умовно ,і по швидкості у Вас все буде ідентично, що там що там почнуть різати, тобто якщо хтось використовує суто глянути месенджері і повідписувати, то так, якщо розмови, перегляд відео, то ні. І що мене найбліьше вбило, оператор написав що 0.8 є комфортною швидкість для перегляду фільмів, я просто вимер з цього, маю скріншот, тобто якщо я поїду в село кудась і мені треба витягнути а поітм завантажити певні обсяги даних , я це не зроблю, адже це справедливе користування, і фільми спокійну не глянеш, мовчу про інше.
хочу відлкючитись і повернути гроші, так як послуга була надана 8 днів а по факту місяць оплачений, сказали чекати 5 ДНІВ, 5 днів щоб набрав оператор для 2 хв дзвінка. Не зацікавленні, клієнтоорієнтованість на нулі повному, зразу сказали, як сказав що хочу відключитись, окей, передаємо звернення, інші компанії пропонують якісь альтернативи, якісь вирішення, ще щось, але не тут єдиний + в їхню сторону можу сказати, швидкість завжди на комп'ютері була, навіть враховуючи що був роутер, але збільшити варіантів немає, вони роблять так, щоб в будинку не було альтернатив, від того і піднімають ціни, аже я живу на володимира великого, мій друг на науковій, у нас пакети ідентичні, він платить на 80 чи 100 грн менше, це як?? при тому що до київстару я підключився скоріше, це взагалі брєд несуразний , благо мені сказали що у будинок зайшов інший провайдер, вот чекаю, чи мене швидше включать чи київстар пофіксить свою криву систему. Навіть не знають коли все зроблять, терміни не озвучують, а Ви сидіть без інтернету, категорично не рекомендую, постійно переносять все, ціни піднімають а якість падає, на жаль, якщо чесно то шкода, адже колись це був реально крутий провайдер, якого всі рекомендували. Я тепер просто змушений їздити на офіс заради інтернету. P.S. Зайдіть для прикладу на фб, Ви побачите що там на всі повідомлення абсолютно, 3-5 шаблонів відповідей, і все, чуть що кажуть підвищенний рівень складності, люди які звертаються по пару років чекають коли вирішать цей підвищенний рівень складності, просто плакати хочеться від сміху в коментарях.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЧП "Астра-Нет"
Володимир (Львов)
05 авг 2022 13:36
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
888000322686
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Компанія яка претендує на лідерство ринку, по факту найгірші з усіх. Єдиний відділ, який у них працює це відділ продаж. Як тільки вам продадуть послугу, покладуть на вас великий болт. Розкажу свою історію детально. Вирішив підключитися до Київстар в середині червня. Майстер який прийшов, провів кабель як небудь, просто кинув короткий кусок кабеля, який висів посеред кімнати, і тягнувся по вазонках, який ніяк не можливо було протягнути по стіні. Швидко покинув квартиру, що вчасно помітити його "неймовірну" роботу не встигли. На прохання повернутися і зробити нормально, обіцяв перетелефонувати, що так і не зробив протягом 2 днів, і сам відповідати перестав. При спробі самостійно протягнути кабель по плінтусу, обірвався конектор, і інтернету не стало. Через оператора викликав майстра, попросивши на цей раз іншого "спеціаліста". Оператори такі ж самі некомпетентні і неадекватні. Після залишення заявки про виклик майстра, я 2 дні чекав, зв'язавшись з оператором, вона сказала що майстер на маршруті і буде сьогодні, але він не прийшов, і на наступний день виявилось що моя заявка автоматично трансформувалась на ліквідацію модема, яку прийшлось перереєструвати. Прислали цього самого майстра через 2 дні. На цей раз майстер навіть не одягнув бахіли, просто на 1 хвилину забіг, підключив конектор і моментально втік, навіть не перевіривши чи працює інтернет. На прохання перевірити, сказав що все працює і втік. І насправді інтернет не запрацював! Прийшлося настроювати самостійно, тратити час свого вихідного дня. По не зрозумілій причині автоматично змінився тариф на тільки інтернет без телебачення. Тобто в загальному інтернет запрацював через 7 днів після підключення ! При чому плату зняли за повний місяць. Компенсувати погодились тільки оренду місячну тв-тюнера, який по суті стояв без діла, через зміну тарифу ними ж по незрозумілій причині. Скарги на працівників ніяк не розглядаються, кругова порука між не компетентними працівниками. Сама робота інтернету жахлива і не стабільна, постійно пінг. Я знову викликав майстра, для перевірки, на що мені сказали очікувати дзвінка. І через 2 дні, по стандарту мені прийшло смс що розгляд буде 21 липня!!! Тобто розглядати мої технічні проблеми будуть 20 днів!!! Але сьогодні 5 серпня, і іх не розглянули і досі. Зате кожні 2 дні присилають смс, що пересувають термін розгляду. Добавлю скріни. Надіюсь мій відгук вбереже час і нерви хоч декількох людей, які хотіли з ними співпрацювати.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Остап (Львов)
17 авг 2020 19:19
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Розкажу про свій квест "Домашній Інтернет від Київстар". 29 травня несподівано посеред дня пропав інтернет. Звернувся у службу підтримки, звернення зафіксували, через деякий час прийшло СМС, що несправність буде усунуто на протязі 1 чи 2 днів. Начебто все нормально. Далі почалось... Регулярно стали приходити СМС про перенесення терміну вирішення питання - на кілька днів, на 2 тижні, на місяць... Звернення у службу підтримки не давали нічого - лише шаблонні відповіді "технічні складнощі... ведуться роботи по покращенню мережі... очікуйте...". На звернення по електронній пошті взагалі не відповіли.Кожен раз запевняли, що абонплату за період відсутності інтернету буде повернуто. І ось нарешті - 7 серпня у двері подзвонили і на порозі з`явились майсри Київстару. Попередити про свій прихід вони напевне не вважали за потрібне, але на щастя у той час я був вдома.І після більш ніж 2-х місяців я нарешті знову з Інтернетом. Далі подзвонив у підтримку щодо повернення абонплати за час відсутності послуги.Новий сюрприз - так як послуга була відсутня більше місяця, то прийняти заявку по телефону не можуть.Потрібно йти у магазин і писати письмове звернення.Це у 21 столітті, у епоху діджиталізації заповняти якісь "бумажки" в компанії, яка позиціонує себе як лідер на ринку телеком.послуг ! У період епідемії, коли навпаки потрібно максимально забезпечувати дистанційне обслуговування ! Ну що ж, пішов у магазин.Так як доступ у магазин обмежений, довелось чекати на вулиці.Постоявши півгодини на 30-градусній спеці, я нарешті попав у магазин.Заповнивши папірець, почув фірмове київстарівське "очікуйте". Пройшов тиждень - ефекту 0. Сьогодні подзвонив у підтримку - "ми не володіємо інформацією" ну і звичайно "очікуйте". Написав у повідомлення на ФБ - там мене спитали про особовий рахунок, прізвище і тоді повідомили: "термін розгляду письмового звернення - зо днів. Очікуйте ???" Вже навіть не знаю, як реагувати. Зараз думаю, як добре, що я не підключив собі ще ТБ від Київстар. Тепер не зроблю цього нізащо. Напевне і про зміну провайдера пора задуматись.
Анонім (Львов)
20 сен 2018 15:39
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В конце августа во Львове на Малоголосковской в моем подъезде был вандальный вырез кабеля. Интернет пропал еще в 20 числах августа. Техподдержка сказала будут проводиться ремонтные работы, пообещали до 4 сентября всё сделать. Конечно же ничего к этой дате не сделали, сосед звонил еще раз, сказали что до конца недели дадут. До конца недели не дали. Через неделю сказали что интернет будет к 20 числу. Затем 12 сентября пришла смс, где написано что всё исправили, проблему устранили. Интернет не появился. Я позвонил в саппорт еще раз, там создали заявку, сказали что в течение двух дней всё сделают. На следующий день перезвонил сотрудник, и сказал мне фразу которую я слышал еще в самом начале: в вашем подъезде произошел вандальный вырез кабеля, будут проводиться ремонтные работы. При этом сказал просто изряда вон выходящую фразу. Если до 18 числа не восстановим, то будем восстанавливать еще. Это как понимать?? Если в этом году не сделаем, будем делать в следующем?? Ребята, что значит будут?! Они уже три недели на тот момент проводились! Причем уже была смс что всё сделали! Прошло еще 4 дня, ничего так и не исправили, я позвонил еще раз 18 числа, оператор удивленно спросил "а что, по вашей заявке от 14 сентября ничего не сделали?", потом две минуты молчал в трубку и создал еще одну заявку. Вчера, 19 сентября, я позвонил в саппорт еще раз, там автомат мне ответил что заявка висит в системе, крайний срок решения 20 сентября 15:00. Сегодня в 13 часов дня приходит смс что срок рассмотрения продлен еще до 24 сентября! Господа, я уже месяц без интернета сижу! И вы продолжаете водить меня за нос и ничего не делать! Как можно кабеля менять месяц?? В одном подъезде! Вы что, за год способны подключить только один десяти-подъездный дом?? Почему это занимает столько времени?? Это худший интернет-провайдер с которым я когда-либо работал. Никому не порекомендую и везде оставлю негативные отзывы.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Алина (Львов)
10 авг 2018 14:33
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Я уже писала, вчера, что скачивала игру, которая весит 16 Гб 4 дня... Так вот, времени не было отписывать, бегите вы от этого киевстара куда угодно.. Раньше я боготворила киевстар, считала что равных им нет, но что они сейчас творят, это ппц... Мало того что интернет... За 155 грн полный безлим, после 6 скаченных гих приходит смс (в межах справедливого користування). Так и не всегда то те 6 Гб с такой то скоростью и используешь. В ютубе ролик фиг какой посмотришь. Так они и информацию сливают. Вот вам история - мама работает в магазине, телефон старый, иногда не дозвонишься. Есть у нее напарница, бывало звонила ей - маму разыскивала. Пару раз звонила ее напарнице (пусть будет тетя Тома) с телефона мужа. Номера она не записывала, мужа моего знать не знает... С месяц назад, звонят мне какие-то там коллекторы, угрожают, говорят что сяду в тюрьму, потому что эта тетя Тома, которая якобы мне сестра, не отдала долг. И звонили как и мне, так и на номер мужа. Поставила в игнор, вся на нервах, неприятно как-то выслушивать психа. Через пол часа звонит мама и рассказывает, тут такое произошло, звонят той тете Томе, друзья, родственники, знакомые, кричат на нее, зачем номер мой дала.. Та в истерике, клянется, божится что не давала номера, многие она даже не записывала. Ну мои номера она бы точно не давала, а мужа так и записывать не стала. Я к операторам киевстара, мол зачем информацию сливаете, то не мы, то у вашей тете Томы спрашиваете. Сделали из меня дурочку, даже выслушивать не стали... Так для меня киевстара больше нет. Какой-то бомж пакет от мтс или лайфа и домашний интернет от воли или укр.телекома.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Аноним (Львов)
14 фев 2024 21:29
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
2G/3G/4G
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую от слова совсем данного оператора. Это чистой воды монополисты, крутят абонентами как пальцами в носу. Как пример у меня много раз была ситуация когда я платил за тариф и сумма снималась, а пакет услуг не активировался, причем оплачивал я по три раза, оператор лишь похлопал губами и пробубнил что-то в духе "Извините, попробуйте пополнить счёт ещё раз". Но суть даже уже не в оплате, а в предоставляемых услугах - начнём с того что я понимаю всю происходящую в стране ситуацию, но понять политику предоставления услуг я не могу, вся соль в том что скорость интернета, это полный провал, такое ощущение что мы живём где-то ещё в 2010-м году, ну серьезно, иногда бывает скорость адекватная и быстрая, но как только хочешь что-то посмотреть или рассеять время досуга за развлечением каким то, скорость падает ниже плинтуса, я бы даже сказал под плинтус. Такое ощущение, что оператор в назло режет скорость, причём отмечу, я приоритетно ставил LTE режим, и это не помогает. Ладно бы только интернет был таким контуженым, но вот бот Зоряна это полный тормоз, ты ей вопрос задаёшь, и она пол часа думает что тебе выдать, в этот момент уже жалеешь что в принципе пошёл на поводу данного оператора. Скажу честно у конкурентов всё реализовано более менее адекватно. Запомните мои слова, что чем дольше этот провайдер будет находиться на рынке сотовой связи, тем больше он будет придумывать подводных камней как бы вас вывести на эмоции и соответственно ваши же деньги.
Аноним (Львов)
27 янв 2021 12:11
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Кошмар, замовили послугу "Все разом + тб", перший день був інтернет, на наступний все, скільки не дзвони тому провайдеру, просто купа стандартного тексту. Перший раз ми подзвонили нам сказав оператор що об'єднає сім-карту і типу все буде нормально, потім було ще 4 оператори бо проблема не вирішилась і кожен наступний казав що попередній нічого не зробив. П'ятий оператор нам сказав що у вас типу фінансове блокування хоча ми заплатили за все, сказав поповнити ще на 100, я м'яко кажучи був в шоці але добре, ще заплатив, інтернет з'явився, ми подзвонили до оператора наступного з питання об'єднання сімки вона сказала шо типу все норм, ми зараз все полагодим, а попередній знов нічого не зробив, а нам всього лиш треба заплатити 15 грн що б вона то об'єднала, ми поповнили, вона нам типу об'єднала і все таке. Все типу був інтернет, що ви думаєте? вранці інтернету знов нема, дзвінок оператору, вам нічо не підключили, об'єднання коштує 50 грн, тут вже ніхто не витримав кинули слухавку, через пів дня дзвонимо знов і нам кажуть взагалі те що мене вбило наповал, "у вас нема інтернету через те що у вас проблеми з windows" у мене тупо нема слів, тобто на телефоні інтернету нема напевно тому що там windows взагалі нема. Після цього вирішили що міняємо провайдера, були 13 років з ними в іншому місті, таких проблем не було ніколи, але тут жах, просто нема слів, нікому не рекомендую цього провайдера.
Анонім (Львов)
04 авг 2017 23:13
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
71.11 Мбит/c
Upload:
47.39 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Нормально, альтернатив нема, хіба "воля", але "ВОЛЯ" - позорисько і непорозуміння. Ціни на тарифи у київстарі - якщо не найдорожчі, то одні з таких. Раніше за 100 Мбит/с платили 100 грн, тепер за 70 Мбит/с платимо 120 грн! Після збільшення ціни якість хоча би чогось не покращилась, принаймні я не помітив. Швидкість зменшена, до оператора достукатись ще важче з роботом говорити - безнадійно, більш типових, банальних і ідіотських варіантів для вибору в меню я ще не бачив. Зробили новий сайт "мій київстар", там персональний кабінет для поповнення і т.п. Весь час питають чи сайт сподобався. Не сподобався. Гімно. Раніше сайт від "білайну" також працював без доступу в інтернет, але величезний + був у тому що там була купа музики фільмів та програм. Відколи появився київстар в інтернет прийшла убогість, печаль, та жадоба до грошей та наживи. Тепер про оплату. :) В країні де зарплата 7-10 число кожного місяця - вони кажуть "давай плати першого числа кожного місяця!". Ахах нормально. :) Я думаю пункт меню "тиждень довіри" там самий популярний. :) Короче трохи краще гімно ніж всі інші гімна.
Дима (Львов)
11 окт 2020 11:41
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Служба техподдержки
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Не знаю, что все жалуются на киевстар, у меня 100 Мбит/с интернет, технологией Фттб, плюс киевстар тв, тюнер выбрал sc7230, с удобным пультом правда без вай фай модулем, но у меня все кинуто кабелем. Скорость стабильна всегда 95 прием, 95 отдача. Тв идет без малейших подлагиваний, переключает моментально, качество картинки класс. Очень-очень редко глюк ловит тюнер. Роутер 5герцовый покрывает всю небольшую квартиру. Скорость по вай-фаю так же в районе 90 с любой точки в доме. За год пользования (на двух квартирах в разных местах) ни разу не пропадал инет, есть всегда. 2 роутер микротик очень стабильная работа на нем, единственный минус нет 5гц. Не знаю, что у вас всех за проблемы, может от города зависит, причем а моем районе очень много у кого киевстар в основном, сеть загружена хорошо. Единственный минус сложно связаться с оператором, но мне никогда не нужно было это делать, через бота в телеграмме Зоряна Киевстар можно связаться за несколько шагов: 1) /start 2) выбираем язык русский 3) пишем боту: “Оператор“ 4) С перечня который выдает бот выбираем: "У меня другой вопрос" 5) вводим свой лицевой 6) вуаля оператор подключен.
Сергей (Львов)
09 июнь 2020 15:43
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
35.26 Мбит/c
Upload:
59.42 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
9465641
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь услугами этого провайдера уже больше 10 лет, но последние два года только одни проблемы. Имею три подключения, на двух из них постоянно выгорает порт на коммутаторе, ведь оборудование используют б\у с Европы, которое свое уже давно отработало, мастера приходят и не знают даже что им делать... А вот на третьем адресе подключился недавно... подключил только интернет.. но мне подключили сами пакет ТВ максимальный и в итоге меня обязуют платить 420 грн в месяц, вместо 200. Причем заявки на подключения не вижу ни я в личном кабинете, ни операторы. Обещают отключить ещё с февраля месяца, то-есть уже ЧЕТЫРЕ месяца... Частые обращения в службу поддержки и центр обслуживания никаких результатов не дают, как говорят операторы - "мы только передаем в технический отдел". Надеюсь со мной свяжутся в ближайшее время и проблема решится, иначе принципиально по всем трём адресам подключу другого провайдера, который имеет конкурентоспособную оптику, в отличии меди киевстара и пересажу всех соседей, которые доверяют моему выбору. Каждые 3-5 дней на протяжении этих нескольких месяцев приходит смс о переносе срока рассмотрения заявки.
Элена (Львов)
29 апр 2019 07:17
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Это какой-то ужас! Я думала что неВОЛЯ - худший провайдер, но у неё есть конкурент - Киевстар!!! После поглощения Аирбайтс, к сожалению, пришлось искать нового оператора и был выбор между уже знакомой неВолей и Киевстаром, других не было, так как эти монополисты держат весь район, как гопники, не пуская других на свою территорию!
Теперь о самих услугах от Киевстара. Интернет практически каждый день пропадает, лагает, неразбериха с DNS, никакой конфиденциальности (любой их рабочий имеет доступ ко всей Вашей информации, вплоть до банковских карточек), постоянные поломки! Их "операторы-школьники", это отдельный разговор, при всех ситуациях - "переконектить кабель"... Вчера вообще прелесть - интернет вроде есть, а доступа нет, так мне кадр-оператор посоветовал в настройках покопаться изменить консоли и прочее... Конечно, ничего не делала и к вечеру - появился, без всяких изменений! То бишь, они умышленно Вас обманывают! В общем, сплошной негатив! Будем с соседями объединяться и приглашать местных операторов ибо этот беспредел мы не собираемся терпеть!
Павел (Львов)
08 сен 2017 23:20
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Пропали все провайдеры в районе, думаю благодаря киевстару. Выбора не было - пришлось подключиться. Ну и сразу.... скорость по нулям. Тариф 100 Мбит/с, а реально не больше 3 Мбит/с. А за что я деньги плачу? Я не понимаю как по оптике можно давать такую скорость. И по квартирам тянуть дешевый китайский кабель для тестовых работ который потом нужно менять. "З думкою про вас". Да клали вы на людей - вам деньги главное. Тариф можно брать любой, а толку нет скорость одна. Торентами пользоваться невозможно - гавностар блокирует, хотя я их блоки обходить научился. Сервисная поддержка - гавно. Понабирали школоту на роботу как и в колцентры так и в техники. Пропала связь вечером, звоню опять роутер у вас виноват. Через неделю пришел....ЧЕРЕЗ НЕДЕЛЮ....оказалось 4 дома без нета сидели!!! Через 3 дня только решил проблему. Короче в социалках сидеть можно, но не более. Пользуюсь потому что интернет очень нужен, а другого выбора нет. Если есть другой провайдер - НИКОГДА НЕ ПОДКЛЮЧАЙТЕСЬ К ГАВНОСТАРУ.
Микола (Львов)
05 янв 2022 15:25
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З 28.12.21р. у мене в квартирі був відсутній домашній інтеренет, Київстар проводив техн. роботи. Звернувся на 466 про свою проблему, заявку зареєстрували з терміном виконання 18.00год 31.12.21р. Я дзвонив 30 і 31грудня разів 5 на 466 сказали, що буде вирішено до 31.12.21р. 18.00год. 31.12.21р. після 18.00 мені на 466 кажуть, що моя заявка продовжена до 18.00год. вже 03.01.2022р., так як є технічні проблеми. Я почекав до 03.01.22р. і знову декілька разів подзвонив на 466 і 460 де мені знову сказали, що до 18.00год. 03.01.22р. вони проблему вирішать. Після 18.00год. нова інформація про продовження моєї заявки вже до 18.00год. 05.01.22р. по технічних проблемах. Я подав заявку на підключення інтернету до іншого провайдера і його мені підключили протягом дня. Висновок: багато нервів втрачено, час заявки на вирішення проблеми неодноразово переносять, ніхто не приходить для усунення проблеми, гроші за інтернет знімають при його відсутності.
Бугайчук Наталія Сергіївна (Львов)
04 янв 2020 22:39
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
56.47 Мбит/c
Upload:
26.13 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Обслуговування жахливе, вже місяць після переведення із зовнішнього кабелю з вулиці на внутрішній у будинку щезає інтернет, зник сам по собі wi-fi , якщо відкрити налаштування мережі, то підключення до wi-fi немає. На ноутбук звичайно та смартфон роздачі нема. По телефону хамлять та вимагають за прихід майстра гроші. Майстри приходячи виправляють налаштування браузера нашого ПК замість виконання своєї роботи. Чомусь роблять порядки не у себе вдома?! При проведенні кабелю у квартиру понароблював майстер дири із коридору, у кімнаті у стіні, так що частина відвалилась. Видана табуретка була повернута побитою. Раніше такого поганого обслуговування не було і все вирішувалось максимум за 2 дні, що коїться тепер - незрозуміло?! І надалі обіцяного ремонту інтернету не отримали. Не рекомендую! На рахунку за інтернет маємо переплату, отже не боржники. Скорость 100 Мбит/с, не відповідає дійсності.
Володимир (Львов)
30 окт 2021 16:04
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Качество услуги, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Відвалився домашній інтернет, посеред дня, без будь-яких природніх негод. Шукаю стару кнопку чату з підтримкою -- не знайшов, сайт оновлено. Телефоную 466, знаходжу як зв'язатися з підтримкою, пояснюю, виконується перевірка. "Справді, бачимо проблему, заявка на вирішення створена, термін вирішення -- 2 дні". Сидітиму усі вихідні без інтернету :( Проблема #1: Домашній інтернет вмирає кожні декілька місяців. Сьогодні це вже раз приблизно 5-й за 1-1,5 року (не перебільшую). Нікому не спадало на думку що з маршрутом до мого будинку якість проблеми? Проблема #2: Доступ до інтернету завжди відновлюється мінімум на наступний день. Якщо Вам пощастило отримати проблему перед вихідними чи святами (як мені сьогодні) -- плановий термін ремонту розтягується вже до 2-х днів. Можна я доплачуватиму по 50 гривень щомісяця, але доступ буде відновлюватися впродовж кількох годин? Дякую за увагу.
Анонім (Львов)
03 фев 2020 16:34
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий оператор!!! Ворогу не побажаю. Все почалось з самого підключення: через тиждень (приблизно) і кілька дзвінків нарешті прийшли підключати домашній інтернет два (не задоволені життям) хамовиті мужчини! Рассверлили пів стіни, і вимазували ногами решту стіни, що залишилась (ми тільки переїхали в свіженьку квартиру в новобуд). Залишили від дверей 1 м кабелю ЧОРНЕЗНОГО і пішли. Коли я подзвонила через хв 5, що вони мені замало кабелю лишили, то ті "батраки" сказали знову залишити заявку у оператора!!! І що Ви думаєте, я чекала знову майже тиждень на техніка, а дитина тим часом бавилась роутеро, бо сховати від неї його було просто ніде!!! А тепер ще й тариф підняли, невідомо за що! Хоча була умова, що тариф буде на Постійній основі!!! Швидкість не відповідає дійсності, перебиває час від часу. Моя оцінка 1.
Дмитро Марчук (Львов)
25 окт 2021 20:13
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Чесно кажучи вже задовбали ці монополісти. Клієнтів набирають, а послуги нормально надати не можуть. Вже з півроку годують своїм "За вашою адресою планується модернізація обладнання", коли телефоную їм сказати, що інтернет не працює. Щось там лагодять тимчасово, але останні півроку постійні перебої, що затягуються до 1-2 днів. В 2021 році це неприйнятно. Сервіс взагалі дно: постійно зайняті лінії, а дозвонившись, отримуєш набір стандартних заготовлених інструкцій, виконавши які інтернет всеодно не з'являється і доводиться викликати майстра, що займає ще 1-2 робочих дні. Якщо такий напряг з операторами, що завжди зайняті, то найміть їх більше, будьте конкурентними гравцями, а не монополістами з поганим сервісом! Якби у моєму будинку було обладнання інших провайдерів - перейшов би туди без краплі вагання.
Татьяна (Львов)
17 окт 2021 16:16
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Раньше Киевстар работал хорошо. Но последние года четыре это просто нервотрёпки! Интернет пропадает очень часто и бывало на несколько дней, включая новогодние праздники, офигенно просто, особенно когда даже тв подключен к инету. Я уже молчу о том, что дома поработать иногда невозможно. Если поломка произошла в субботу то ждать до понедельника надо, в лучшем случае. Когда выключается свет в доме, буквально на минуту, в их аппаратуре случается поломка. Бесит неимоверно. Оплата не маленькая, скорость интернета дерьмовая, хоть я беру самую лучшую, потому что иногда телевизор не тянет. Из-за невозможности перейти на другого провайдера мы мучаемся с ними. Надеюсь у них интернет тоже работает через одно место. Кто-нибудь, уберите Киевстар с рынка и создайте новых, нормальных провайдеров.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Євген (Львов)
04 янв 2019 22:43
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
8.54 Мбит/c
Upload:
2.92 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернет незадовільна, причому на протязі дня вона змінюється від максимальної (70 Мбит/с) до мінімальної (1,6 Мбит/с). Потокове відео працює з затримками. Провайдер на звернення реагує дуже оперативно, але майстер, котрий неодноразово приходив не знаходить дефекту. В день, коли приходить майстер швидкість як правило вища ніж ввечері. Швидкість WIFI через роутер, придбаний у провайдера більше ніж 9,4 Мбит/с не піднімається. Майстри,що приходять на виклик стверджують, що роутери від Київстар не працюють на більшій швидкості, хоча на роутері написано 300 Мбит/с. Мій попередній роутер мав паспортну швидкість 100 Мбит/с, але я захотів більше, але Київстар продав мені некондицію. Я не можу рекомендувати такого провайдера і в найближчий час перейду до іншого.
Ярослав (Львов)
01 фев 2023 15:33
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
84.39 Мбит/c
Upload:
87.61 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В довоєнний час цей провайдер був чудовим і забезпечував стабільний інтернет зв'язок. Але нажаль адаптуватися до нових змін він не зміг і досі не надає послуги інтернету без світла (оптиковолокно в квартиру чи ДБЖ на будинок). Мені обіцяли що поставлять ДБЖ на будинок, але через місяць виявилося що мою заявку загубили, і що в чергу не ставлять. В загальних словах тільки сказали що інвестували мільйони гривень для покращення зв`язку, але за два місяці так і нічого не змінилося (інтернету без світла досі не має і не буде в моєму будинку). І підтримка просто стала жахлива, неможливо додзвонитися чи ведеш переписку 50 хв в чаті. Але якщо вибираєш опцію що ти бажаєш підключитися, то оператор чудом одразу знаходиться, але допомогти тобі нічим не може.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг