Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 935
рекомендуют: 230 чел
не рекомендуют: 705 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Аноним (Киев)
09 март 2019 13:17
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Шарашкина контора, больше ничего сказать не могу. В с. Моквин Костопольский район подняли абонплату просто до космической. Самое интересно что в договоре указана стоимость подключения 750 грн, а взяли 1500. Интернетом пользоваться невозможно, часто пропадает, дозвонится также не реально. На звонки если кто и ответит то неадекватная женщина. На письма игнорируют писал по разным контактам указанным в договоре, спросили только указать номер договора и на этом молчок. Сообщаю что если тарифные планы не будут такими как раньше то буду сообщать о нарушении договора в налоговую, кру и защиту прав потребителей. Пусть проводят расследование.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Ви не вказали № угоди і конкретно проблему яку не можете вирішити. Чи не могли б Ви описати проблему і разом з № угоди скинути на скриньку [email protected]? З приводу вартості підключення - вона вказана на сайті від 1500 грн., про який договір йде мова з вартістю підключення 750 грн.? З приводу підняття тарифів - інформація про це була заздалегідь вивішена на сайті + була додатково зроблена розсилка смс. Причина підняття тарифів також була вказана.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера HSP "HostPro"
Анонім (Киев)
09 апр 2021 20:30
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мабуть самий жахливий провайдер інтернету, з захмарними тарифними планами. Сам оплачуєш кабель, сам платиш, а на службі тех. підтримки вислуховуєш хамовитого оператора, котра хамить, та розвінчаю міфи, розмови тепер може записувати не лише оператор, а й користувач! Тому маю чудовий запис розмови і підтвердження хамовитого відношення до користувачів. Ніяких проблем ви не вирішуєте, крім того що їх створюєте!!! Коли зникає ваш інтернет, то це ніхто не компенсує, а коли кошти сплачені на укр.пошті, то доки не зарахують кошти послуги не надамо, Але! є чек з оплатою та датою!!! Якби можна було поставити нуль вашій "роботі" то я б так і зробив. Коли ви просите номер договору для вирішення проблеми, то краще б налагодили роботу вашої тех. підтримки, бо вона на разі не підтримка, а так, сидять і нічого вирішити не можуть, в чому заключається їх робота?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Будь ласка, повідомте № Вашої угоди.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера НПО "Информационные технологии"
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг