Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1064
рекомендують: 720 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ "Білінк"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 12 липня 2023
Шановні абоненти! При наявності питань технічного характеру, звертайтеся, будь ласка, до нашої технічної підтримки : [email protected].
З повагою, ТОВ "Білінк"
Сергей (Київ)
11 черв 2021 17:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже давно являюсь абонентом Билинк и меня все устраивает. Отличное соотношение цены и качества. Отзывчивая тех.поддержка. Рекомендую.
Марина (Київ)
09 черв 2021 13:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший провайдер!! Скорость интернета устраивает так же цены не кусаются, мне нравится. Претензия была по техподдержке, но уже нашли общий язык.
Аноним (Київ)
08 черв 2021 12:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Спасибо за оперативную поддержку в сложной ситуации. Быстро пришли на помощь, все время были на связи и работали вместе с нами до полного устранения проблемы.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим Вас за отзыв о нашей компании!
Марина (Київ)
03 черв 2021 17:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как только изменился контент провайдер Билинк. Качество интернета пошло на спад. В интернете начались застои когда смотришь видео. А телевидение вообще отвратительное почему то один и тот же канал показывается по два раза. Нету всех ТВ каналов что было в первом Билинк провайдере. Когда смотришь любой канал через 10 минут прерывается на этот ТВ канал связь и он начинает репеть и пропадает. Так что Я и многие мои знакомые очень разочарованы в теперешнем провайдере Билинк. Никому не рекомендую этот провайдер!!!
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день, Марина. В компании Билинк не произошли никаких изменений, которые могли бы повлиять на ухудшение услуги Интернет. поэтому с Вашей стороны это ложная информация. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Анна (Київ)
01 черв 2021 16:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Отталкиваясь от опыта работы на интернете данного провайдера - хотела бы поделиться позитивными впечатлениями. Достаточно быстрая скорость, так же не пожалуюсь на постоянство. Так как работаю я практически круглосуточно, то проверяю это периодически. По абонплате так же претензий нет - цены вообще не кусаются.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим Вас за отзыв о нашей компании!
Аноним (Київ)
29 трав 2021 01:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.96 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вместо того чтоб предоставлять услуги Билинк начал воевать со своими клиентами. Интернета по сути нет. Также обратите внимание на дизлайки на ВСЕХ негативных отзывах. Ну и накрутка позитивных отзывов тоже весьма очевидна. Ибо откуда могут взяться позитивные отзывы, если и интернета то нет?
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день, уважаемый Аноним. Мы ценим мнение каждого абонента, и каждый день работаем над улучшением качества услуг и сети. Наши абоненты это знают и ,возможно, по этой причине не понимают негатива некоторых отзывов. Мы обязательно с Вами свяжемся для решения вопроса и устранения всех неполадок. Благодарим за отзыв.
Оксана (Київ)
28 трав 2021 12:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підтримую позитивні відгуки. Найлояльніший провайдер серед тих які в мене були колись. Доволі комунікабельна техпідтримка та самі майстри. Сам інтернет без багів та лагів.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Дякуємо Вам за відгук про нашу компанію !
Владислав (Київ)
26 трав 2021 17:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Надёжный и бістрый и доступный по стоимости провайдер. Пришел к ним почти три года назад и так и остался. Всё меня устраивает: и интернет и отличная техническая поддержка и работа без сбоев в течении суток - мои самые адекватные рекомендации.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим за отзыв о нашей компании!
Аноним (Київ)
24 трав 2021 17:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользоваться интернетом этой компании начали с октября прошлого года, до этого достаточно долго искали нормального провайдера. Устроили нормальные тарифы на услуги и современный подход к делу. Результат вполне вышел положительный.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим за отзыв о нашей компании!
Аноним (Київ)
22 трав 2021 22:26
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По вечерам и ночью отваливается временами интернет. Месседжеры висят в состоянии "Connecting..." Весь день можно качать без проблем, а вечером и ночью вечно в роутере показывает проблемы с DHCP провайдера и т д. Перезагрузки роутера и перевтыкание кабеля в 99,99% случаях не помогают.В ответ на почту или в соц сетях пишут, что передали заявку тех отделу. Те звонят днем, когда нет проблем, чтобы сообщить, что в текущий момент проблем не видят (а их и нет). Вешают лапшу. 1 раз слег интернет совсем. Телефоны техподдержки вообще отклоняли входящие звонки. Пока что узнаю наличие других провайдеров. Провайдер, звонить в ответ на отзыв не нужно. Мне уже надоело слышать, что ваши "специалисты" во время отсутствия проблем не видят проблем. Похоже, что на данной странице ботами просто набивают оценки провайдеру.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день. Согласно информации, наш менеджер связался с Вами для решения данного вопроса. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Аноним (Київ)
18 трав 2021 16:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якось перестало працювати ТВ (а це буває,то збій то плейлист пропаде або не обновляється ,то на лінії обрив і т.д. як кажуть буває), так як я був зайнятий, батько(пенсіонер) подзвонив провайдеру дізнатись причину (як завжди бо він його дивиться),бла бла бла і йому сказали що з нашою приставкою телебачення працювати більше не буде, вони готові продати в розстрочку нову. Було два дзвінка один при мені,3й вже я подзвонив. Модель приставки TVbox x96 max, коли я зайшов в особистий кабінет знайти плейлист на тв,щоб перевірити чи не злетів він вкотре,я побачив що функція Телебачення не активована.. Нажав на зелену кнопочку Активувати...ого і таки активував, все підключив, настроїв і О ЧУДО приставка працює,нічого нового купляти не потрібно. Ну тут вже мене заїло. Подзвонив в техпідтримку, Старший менеджер Ольга наче так звали подружаню, мені почала втирати дич, про те, що батько назвав модель іншої приставки за 96 грн(мене напевно гугл забанив я так і не знайшов її,цікавож було), і вони в порядку інструкцій по скриптам з Богданом все правильно зробила, що запропонували йому в розсрочку купити нову. І взагалі в логах нічого не відключалось, вони нічого не знають, і в них є запис розмови. Коли я попросив включити мені розмову,я почув ні, хоча вона дуже чітко і переконливо називала X96 mag і ще щось там, на моє а Ви звідки знаєте? я отримав "я зним розмовляла")))Ну я розумію що пенсіонер який не знає анг вмісто мах міг сказати mag, напутати, але Х 96 чітко вимовив, це на хвилинку у Вас на сайті в обладнанні за 1000грн продають, я розумію що Ваша айпітелефонія лагає і чути через раз принаймні Вас.яб все зрозумів якби я не був присутнім при другому його дзвінку в той час коли я налаштовував тв, але на моє повторне включіть розмову я отримав , не включу бо третім особам ми таку інформацію не передаємо,я ваще хто ви такий, на хвилинку я з Вами підписував договір і дзвонив з номеру який вказаний в особистому кабінеті. Якщо Вам потрібно ,то ми надомо можливість прослухати її в офісі за адресою або в суді)))А мені прям робити нема що ,тільки кататись до Вас в офіс, хоча бажання є, ремнем по сраці дати. Мені здається, але попахує розводом.Можливо не сама компанія а менеджери такі вумні і кмітливі заради премій стараються, а можливо і компанія дбає про клієнтів особливо похилого віку. Тут я вже не знаю,логів в мене нема))))і ніколи не буде,бо менеджеру напевно так важко їх підчистити,тож які зусилля треба прикласти, щоб таке зробити,особливо працюючи в інтернет провайдера))) Вирубили тв, пенсіонер дзвонить, і йому розказують про те що треба купити нову приставку,бо твоя старенька і не тяне наше мега тв,))) Можна в розстрочку дідуля по 100 грн в місяць, ну або як мінімум замовити виклик майстра для настройки обладнання бо ваші плей лести якщо не втемі то без бутилки не введеш, Бінго, без лоха жизнь плаха...ну це так не доказово і чисто теорія,і чисто моє бачення ситуації яка склалась.але але.... Я або зміню провайдера з принципу хоча,як пише в кабінеті "Ви з нами: 7 років 120 активних днів" і не зважаючи на косяки я з вами співпрацював стільки років або всі наступні розмови і мої маніпуляції в кабінеті будуть під запис,щоб рот відкрити не змогла менеджер Оля чи як її там. І особисто Вам компашка Боді і Олі, щоб батькам Вашим так пояснювали коли ТВ не працює,як Ви це робите. Успіхів провайдерята. Міцного здоровя. А люди мають це прочитати)))
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Доброго дня. Дякуємо за інформацію, ми розібралися в ситуації та наш менеджер зв'язався з Вами, і питання вирішено. Ще раз приносимо вибачення за непорозуміння. Якщо виникають проблеми з послугами, звертайтеся за телефонами: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Або відправте повідомлення на [email protected]
Аноним (Київ)
17 трав 2021 10:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В процессе работы с данным провайдером проблем и замечаний не возникло. Всё что касается скорости и соединения - рабоатет на уровне.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим за отзыв о нашей компании!
Даниела (Київ)
12 трав 2021 12:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В свое время наткнулись на брошурку с рекламой этого провайдера и привлекло их заманчивое предложение. Решили попробовать. В итоге и скорость норм выдают и по предложению и скидкам не обманули тогда. До сих пор на этом провайдере и глобальных замечаний нет.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим за отзыв о нашей компании!
Аноним (Київ)
06 трав 2021 14:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раньше случались залеты с вашим инетом, но после парочки жалоб всё устаканилось. Тьху тьху вот уже год мы не ощущаем проблем у себя. Решили написать отзыв благодаоности, что нас слышат и помогают)
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим за отзыв о нашей компании!
Иванна (Київ)
29 квіт 2021 16:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вперше та востаннє зверталася до технічнох підтримка десь з року назад бо були зауваження щодо телебачення. Тоді досить швидко вони з моїм зверненням попрацювали, так як після цього з якістю каналів все покращилось. Наразі все чудово вже довгий час, з радістю залишу свій позитивний відгук.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Дякуємо за відгук про нашу компанію!
Аноним (Київ)
27 квіт 2021 16:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормальный инет. Не виснет и не глюкает ни тв не сеть. Много каналов и фич появилось в вашем новом тв - давно пора.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим за отзыв о нашей компании!
Аня (Київ)
23 квіт 2021 15:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Привели меня по акции приведи друга, а я привела еще подругу, теперь буду пол года платить на половину меньше))) Хороший провайдер и акции хорошие. =)
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим Вас за отзыв о нашей компании!
Давид (Київ)
23 квіт 2021 14:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Колись натрапив на на вашу рекламу випадково і зацікавився підключенням. Підключили досить швидко та без додаткових оплат за це, за тарифи великі гроші не берете, це також сподобалося. Десь рік пройшов вже, користуюся поки без проблем і добре (бо ж карантин).
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Дякуємо Вам за відгук про нашу компанію!
Валерий (Київ)
22 квіт 2021 15:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не лагающий и не дорогой интернет. Посему хотелось бы посоветовать, так как сам перед подключением шерстил отзывы долго.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Благодарим за отзыв о нашей компании!
Аноним (Київ)
21 квіт 2021 02:46
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По вечерам часто отваливаются месседжеры и облачные сервисы. Видео с ютьюба и тд проще скачать и посмотреть, чем наблюдать постоянные подгрузки. Часто ночью отваливается DHCP сервис провайдера или же пишет, что не подключен кабель в ВАН-порте. Кабель переобжимал. Роутер работал стабильно годами. Надо уходить. Все очень плохо.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день. Исходя из информации, менеджер с Вами связался, проблем на данный момент не обнаружено. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг