Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 220
рекомендують: 177 чол
не рекомендують: 43 чол
ТОВ "Айпорт"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Київ)
29 жовт 2018 13:32
Переваги:
Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шарашкина контора! Именно такое мнение сложилось, после 2-х дней пользования интернетом. На 3-й день начались проблемы с интернетом (не работал ни один браузер), обратилась в службу техподдержки с данным вопросом, на что оператор ответила, что не может ничем помочь, надо подать заявку иным лицам для решения проблемы, я согласилась. Но, меня никто не предупредил о стоимости данных услуг, все быстро и оперативно типа ''сделали'' и выставили счет за вызов и за диагностику, но никто и слова не сказал и не предупредил об этом. В итоге сказали, что проблем с интернетом нет, проблема в установленных программах, надо удалить все программы и установить заново. Простите, что за чушь? Какое отношение имеют МОИ программы к ВАШЕМУ интернету??? Почему я их должна удалять и переустанавливать? Они у меня месяц стоят и ранее, у другого провайдера, услугами которого я пользовалась, таких проблем не возникало, они никаким образом не влияли на работу интернета. Я не считаю это проблемой, проблема не была обнаружена и не была исправлена, интернет так же плохо и работает, считаю работу провайдера не корректной (начиная от операторов, заканчивая выездными ''специалистами''), Нет уважения и должного отношения к клиентам, шкуру содрали - проблему не решили. Еще раз обращаю внимание на то, что провайдер не сообщает о том, что именно является платной услугой и за что будет выставлен счет - ЭТО НЕ НОРМАЛЬНО! А еще обвиняет клиента и программы в неисправной работе интернета. Сомневаюсь, что что-то измениться в лучшую сторону, впечатление и настроение испорчено! Пишу этот отзыв, не на зло провайдеру, а пишу потому, что мне жалко других людей, если столкнутся с такой ситуацией и таким обслуживанием, как у меня. Прежде чем подключать себе этот интернет - хорошо подумайте, лично я очень жалею, что не почитала отзывы о данном провайдере и не расспросила знакомых. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Уважаемый пользователь. Как Вам и сказал ввесь отдел тех. поддержки, как сказал инженер, который приезжал к Вам, проблема в работе вашего ПК. Вам предоставлены рекомендации по устранению проблемы. Наша компания не занимается установкой ПО на абонентские ПК. Наша компания рекомендует всем своим клиентам использовать лицензионное ПО, официальные (оригинальные) программы, а не сборочные браузеры с пиратских интернет ресурсов. Надеемся на понимание. Спасибо за отзыв.
Хохол (Баришівка)
21 лют 2020 22:28
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
92.1 Мбіт/c
Upload:
90.33 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відсутність альтернативи дає про себе знати. Але (!) провайдер повинен мати деяку відповідальність перед користувачем! тому що користувач платить кошти. І за рахунок цих коштів існує провайдер. Це перше. Друге - часті вимикання інтернету ( і ТБ також відсутнє) . Пояснення різні, типу, у вашому будинку працювали сьогодні майстри.. Допрацювались.. ;) в мене тепер відсутній інтернет. Або ж - сьогодні на всі роутери були відправлені налаштування а ви ж користуєтесь НЕ ЛІНКОМ!!! тож за 250 грн ми його налаштуємо. (всі рази виявлялось, що айпорт якогось х"ра забував про мій роутер, бо я його купив не в них). Про ТБ взагалі мовчу. Тут ледь не щомісяця потрібно знов і знов підключати пристрої. Якісь збої на моєму НЕЛІНКУ! ;) Відповіді операторів дивують - законом\договором передбачено усунення проблем\несправностей протягом 3-х діб. Тобто Айпорт запевняє, що це нормально коли раз на тиждень на три дні пропадатиме інтернет!! Ще були якісь атаки на компанію айпорт. тоді навіть номери техпідтримки не відповідали. Щоправда айпорт компенсував за день абонплати. За це дякую! але це був єдиний випадок. Взагалом айпорт ніколи не винен. І, інколи складається враження, що я маю вибачитись за ТЕ, що звернувся до техпідтримки у зв"язку із відсутністю інтернету... Загальна оцінка - задовільно! Це за швидкість, наявність ТБ і адміна який допомагав налаштувати пристрій для перегляду ТБ :) Але нажаль "мінусів" багато... тому не можу поставити "відмінно".
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Нам важлива Ваша думка. Нажаль, у нас як і у інших операторів зв'язку бувають збої в роботі, які ми якомога швидше стараємося усувати, навіть у вихідні дні. Нам прикро, що у вас склалося таке враження про нашу компанію. Ми завжди поліпшуємо якість нашого сервісу, тому в подальшому намагатимемося уникати ситуацій, коли по вині наших працівників трапляються перебої в роботі сервісів.
Петро (Гоголів)
22 черв 2020 13:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
66.11
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Я користуюсь послугами провайдера IPort ще з 2008 року, тобто вже 12 років. Повністю задоволений якістю, швидкістю, сервісом і ставленням до абонентів. Приємно бачити, що провайдер розвивається, розширюється карта покриття, росте кількість абонентів, а якість послуг при цьому не падає, а також зростає. За ці 12 років у мене не було ніяких серйозних перебоїв або проблем. На службу підтримки звертався всього кілька разів, і то в основному для реєстрації нового роутера або іншого приладу. Хтось жаліється на швидкість, перебої, погану підтримку абонентів і т.д. Раджу таким людям, якщо вони самі не можуть розібратися (в силу різних причин, таких як вік, незнання, відсутність досвіду, небажання самому розбиратися) один раз виконати по пунктах всі рекомендації служби підтримки, а наступного разу перед тим, як обурюватися, просто їх повторити. Я впевнений, що у 90% випадків у Вас все знову запрацює. Ще у мене є знайомі з точкою зору "Я заплатив гроші - тому мені всі повинні негайно зробити інтернет". Я їм кажу, і це стосується майже всіх не задоволених, від Ваших претензій Ваш роутер сам не перезавантажиться.
Отже, у мене жодних проблем за 12 років, я всим задоволений. Однозначно рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Дякуємо за відгук.
Олександр (Займище)
17 лист 2020 16:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
663.81 Мбіт/c
Upload:
811.31 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
261.188
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Профессиональная компания по предоставлению разноплановых услуг, лично я пользуюсь пару месяцев гигабитным интернетом, и невероятно доволен, так как интернет выдает скорость больше, чем в Киеве и работает ну намного стабильнее, за ту же цену практически. Цена и качество – 9/10, 9 – чтобы было куда дальше стремиться, работать. Подключение было очень оперативным, а при оформлении заявки я указал, что нужно подключить как можно раньше, и провайдер помог мне, как смог, за что я очень благодарен. Подключение (проводка провода в дом) заняло около 30 минут, и сделали всё максимально аккуратно, а мастер (Сергей) был очень общительным, дал консультацию по всем вопросам. Условия пользования интернетом в целом – на очень высоком уровне. Отдельное спасибо провайдеру за оплату в последний день месяца (за поточный месяц), оперативную и качественную поддержку, легкое отключения интернета (если длительное время не пользуешься), стабильный интернет на высокой скорости. Настолько хороший отзыв, ибо после практики пользования интернетом в Киеве с разными провайдерами, IPORT – это желания каждого!
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Дякуємо за ваш відгук.
Анжелика (Гоголів)
16 квіт 2020 12:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже місяць чекаю допоки мені підключать інтернет....Але все марно.... Два тижні назад мені зателефонували і повідомили, що на наступний день, якоби приїде майстер підключати інтернет. Попередили про міри застереження під час карантину. На наступний день до мене ніхто так і не приїхав, навіть не зателефонували. На третій день я сама позвонила на гарячу лінію щоб дізнатися чому не приїхав майстер, там мені ніхто не зумів відповісти. Сказали що зімною зв"яжуться... Потім мені все таки позвонили і сказали, що якоби майстер мені дзвонив а я не взяла трубку. Але такого бути не може, поскільки я працюю з телефоном - він у мене завжди на з"вязку. Коли я попросила дати номер майстра, який якоби мені дзвонив, мені також не надали такої інформації. Сказали що не знають з якого номера мені дзвонили... Я ж знову запитала коли мені підключать інтернет, мені сказали очікуйте з вами зв"яжутся... Минуло знову два тижні, ніхто так і не подзвонив... Дуже засмучена, поскільки працюю на віддаленні і хороший інтернет дуже потрібний...
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Але, нажаль, дуже велика черга та суворі заходи карантину не дозволяють нам працювати у звичайному режимі. Сподіваємося, що ваша думка зміниться. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВЛАЙН"
Nupko (Велика Стариця)
15 лип 2016 00:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну що ж... Є де написати так ось по айпорту: користуюся довго. Є провали з обладнанням особливо по Сенківці. Тарифний план 3/30/100 Мбіт/с, ціни: 120/150/240. Питання до провайдера: у вас що ціни з потолка беруться в такому великому провалі/діапазоні. Тут тіпа хоч не хоч бери за 150 грн, а на соточку не зазіхай. Друге і дуже велике питання: а то в техпідтримці ввічливо послали. В мене мікротик, а там sfp (оптика). Я не можу підібрати sfp для роутера щоб викинути провайдера медіаконвертер для економії місця в щитовій. Нічого руки долізуть зроблю, викину (чи можна буде вернути за гроші). А так провайдер посередньо. Просто в нього немає зараз конкурента то він жирує. Запропонуйте IPTV та якісь інші тарифи, а то 30 Мбіт/с мало, хочеться хоча б 50 Мбіт/с. А да ще чуть не забув коли футбол був, то з інетом були лаги. Дуже проблематично було дивится його в інеті. Так можна спихнути на провайдера і т.п. але факт є фактом. А так чи рекомендую? навіть не знаю. Просто немає на даний момент конкурента.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
1- Якщо Ви підключені по технології PON, то ваш Mikrotik Не підтримує цю технологію, тому в sfp нычого не вставити аби роутер працював. 2- Актуальні тарифи завжди відображаються на сайті http://iport.net.ua/index.php?p=prices 3- Стосовно якихось поломок, що помітите рекомендуємо звертатися за телефонами http://iport.net.ua/index.php?p=contact
Марина (Мартусівка)
26 січ 2021 11:33
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Такого сервиса не встречала еще нигде. Как операторам так и монтажникам абсолютно все равно на клиентов, наверное и руководству тоже. Началось с того, что подключали меня не 2 недели как обещали ( хотя и это слишком долго в сравнении с другими), а почти месяц, при чем никто не мог точно сказать когда техники приедут. Ответ один - ждите они вас наберут! и не важно, что люди работают и как - то надо заранее планировать присутствие дома. Сейчас ситуация еще веселее , с конца декабря почти каждый день отключается интернет на 2-3 часа потом включается. Ответ операторов - у вас проблемы на линии, ждите техников, опять же когда??? А они вас наберут! В итоге два раза техники приезжали, дня через 3 после вызова, сказали у нас все хорошо!! И на этом все! С этой субботы отключается интернет каждый день, операторы опять говорят одно и тоже - ждите техников, когда - неизвестно, ну вот четвёртый день ждем. Интернета опять нет! Беда в том, что и провайдера другого у нас нет, так бы уже отключились.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день, Марина. Нам жаль, что у вас осталось плохое мнение о нашей компании. По вашему отзыву проведено служебное расследование. С сотрудниками проведена работа. В ближайшее время с Вами свяжется ответственный по вашему вопросу специалист. Еще раз приносим извинения.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Андернет"
Nupko (Стариця)
09 серп 2017 02:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Приблизно в 12 ночі пропадає інет, не перший раз. Точно кілька ночей підряд. Якщо цікаво то можу надати логи бо вже запарило реально. Вдень забуваю подзвонити, а вночі вже дістало переключатися (ах да, в мене балансіровка каналів). Я абонент 33,106. Мушу підключатися до сусідів та писати негативний відгук про компанію. Чи мені бігти до Гераса та йому тарабанити в вікна щоб включити інет? Розберіться самі що і як. Якщо є питання то дзвоніть. Мій лайф є у Вас. Ах да, не забудьте внести мене знову у чорний список. Якщо щось не так тоді поправте. Дзвонити вам не буду. І можете знову написати яка я не хороша людина. Переписка на пошті в мене є. Дякую що зробите нормальний нет. Але критика все ж таки допомагає провайдеру стати кращим. Хоча можете і мінусівати. Опустіть ціни на тарифні плани - це побажання від усіх користувачів. Дякую за увагу.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Уважаемый абонент, мы уже устали Вам писать и объяснять - сессия у нас непрерывная и в 00:00 минут в том числе. Ваш роутер просто получает постоянно настройки от нашего сервер, каждые 3 часа. Длится эта процедура 0,001 мсек. На работе услуг это никак не сказывается. Проблема однозначно с настройками роутера. Смотрите может в нем какой то скрипт отрабатует авто перезагрузку, что ли.
Аноним (Бориспіль)
27 черв 2015 13:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Могу ли я узнать, почему оператор кол-центра отказывается давать мне юридический адрес компании, так как меня, мягко говоря, загоняют в долговую яму за один день подключенного интернета. Кстати непонятно откуда он взялся — просто на копе сам появился по их же каким-то неполадкам или специально включили, чтобы снять потом с меня как за целый месяц. Еще грубит мне постоянно!!! Меня интересует информация о том, что как может насчитываться долг за один день интернета (который они сами включили) в размере 450 грн!!! Я три месяца нетом не пользовалась и не пополняла, а они сами мне долг насчитывают при том, что и интернета то нету!!! Таких как я уже 5 человек. Это чистой воды мошенничество! Люди, все у кого такая же фигня пишите комменты сюда! Предлагаю принять меры для защиты своих прав как потребителей в первую очередь!
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Уважаемый клиент, все начисления, что проводятся начисляются только в случае проявления абонентской активности в подотчетном периоде. "Абонентська плата знімається кожного останнього числа місяця о 23:59, за той місяць, що закінчується. Якщо абонент не проявив активності (не користувався послугами в розрахунковому періоді) – абонентська плата не нараховується. Призупинення дії договору не оплачується та може тривати від одного календарного місяця і більше.". Подайте заявку на решение спорной ситуации любым способом http://iport.net.ua/index.php?p=contact мы предоставим Вам ответ с полной отчетностью включая IP адреса сайтов какие посещались в оспариваемом периоде.
Илона (Мартусівка)
23 лют 2019 13:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
19.6 Мбіт/c
Upload:
15.64 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь этим провайдером уже несколько лет, когда мы только подключились, это была совсем небольшая компания, но они очень быстро набирали обороты, увеличивали покрытие, улучшали качество услуг. Меня всегда поражает и радует как быстро сотрудники ай-порта реагируют на неполадки и проблемы у клиентов, хотя проблемы эти, если чесно, бывают довольно редко. Итак мой вывод: я совершенно однозначно рекомендую этого провайдера: компетентные сотрудники, высокая скорость интернета (именно такая, которая входит в Ваш тарифный план), лояльность сотрудников к клиентам (если забыли заплатить, всегда можно позвонить и услугу Вам подключат еще на пару дней), всегда можно с ними посоветоваться по техническим вопросам, и получить компетентный ответ.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Дякуємо за відгук.
Солодкая Ирина (Старе)
26 груд 2021 21:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
263.638
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень признательна за качественную помощь в решении проблемы с подключением интернета, оператору Максиму. 26. 12.2021 возникли проблемы со скоростью и подключением интернета в районе 17:00 начались обрывы с интернетом. Оператор девушка на языке программистов сухо и не лояльно начала давать подсказки по устранению проблемы, в итоге не решив их создала заявку на устранение для мастеров компании айпорт. Чуть позже нам позвонил оператор Максим и с помощью его адекватных и профессиональных подсказок все проблемы были устранены. Хочу пожелать компании Айпорт по больше таких профессионалов как Максим, а если нет, то хотя бы обучить своих сотрудников лояльности к клиенту.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук.
Nathan Blake (Бориспіль)
03 січ 2023 12:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Договір:
264.785 та 267.060
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Це вже друге моє підключення, не жалію, але є нюанси. Найкращий провайдер в Борисполі по співвідношенню ціна/якість. В мене питання до провайдера. :D У вас чудовий та стабільний інтернет, чудова апаратура, чудова ціна (289 грн за гігабіт КАРЛ!!! ДАЙТЕ ДВА!! XD, на момент написання коментаря), чудові спеціалісти в колцентрі (хоча один раз теж був нюансік, але я допоміг справитись з проблемою :D) і так банально псувати свою репутацію ВІДСУТНІСТЮ ЦІЛОДОБОВОЇ ПІДТРИМКИ!!! Якби не цей нюанс, був би чи не найкращий провайдер. В мене все , дякую, не прийміть за грубість, але будьласка зверніть на це увагу, тому що люди які працюють вдома, мають отримувати 99% аптайму!
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Ми вдячні за ваш відгук. В автоматичному меню IVR Ви можете отримати інформацію стосовно вашого підключення, в тому числі інструкцію як діяти в разі несправностей. Але, якщо дійсно є проблема з обладнанням,то виправити тех. відділ зможе лише в робочий час.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
александр (Вороньків)
26 лют 2018 08:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень часто отключают интернет. Вчера в 20.15 отключили включили ночью дозвонится нереально было после 9 совсем отключились у них видетели рабочий день закончился. Я подключил у вас 2 максимальных тарифа чтоб нет был у меня тогда когда мне нужно. Если у вас какие то работы производятся должны предупреждать людей, то выходит вы вырубили и молодцы, а ты работай как хочешь и что хочешь. То своим клиентам и отвечай, скажешь у меня нет интернета, то кто с тобой работать тогда будит. И в конце концов вы берёте оплату за месяц, а почему я должен и также все остальные платить зато время когда его нет. Рекомендую только потому что нет пока лучше. Сам уже ищу варианты.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Уважаемый клиент! У нас как и у любого другого провайдера бывают сбои, которые могут быть вызваны выходом из строя оборудования, обрывав в кабельной сети, авариями у вышестоящих операторов и др. В любом из этих случаев может быть прерывание предоставления услуг. От этого не застрахован никто. На устранение неисправностей может понадобиться разное время. Мы приносим свои извенения за неудобства.
Виктор (Гоголів)
28 груд 2019 14:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
92.97 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
После предыдущего поста со мной связались, выяснили причины моих претензий, составили заявку на замену модема. Приехали заменили старый модем на новый, всё было оперативно, уважительно и главное профессионально. В итоге инет стал действительно стабильнее, хотя перебои все таки случаются их количество в пределах допустимого! В данном тесте ping показывают минимальный, а то что в течении теста половину времени он более 300 никак не отображается! P.S. Надеюсь служба поддержки со временем продлит эту самую поддержку хотя бы до 23:00 (в идеале круглосуточно, параллельно с предоставляемой круглосуточно услугой доступа к интернет).
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Дякуємо за відгук.
Павло (Київ)
16 бер 2019 06:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Користуюсь послугою кабельного інтернет провайдера Іport.net.ua не перший рік. Дуже задоволений я та уся моя родина наданням цієї послуги. Швидкість інтернету, в порівнянні із провайдерами у столиці, супер! Коли вийшов з ладу модем, замовляв у Іport, на наступний же день після мого звернення до оператора приїхали фахівці та зробили його заміну, перевірили налаштування, перевірили відсутність зовнішніх пошкоджень кабелю. І все це безкоштовно! Дуже вдячний колективу компанії за ваш професійний підхід у наданні послуг, за уважне ставлення до клієнтів та оперативне вирішення усіх технічних та фінансових питань.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Дякуємо за відгук.
Максим (Власівка)
04 бер 2019 19:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь интернетом только летом, когда живу на даче - с мая по октябрь. Проблем со связью не было. Несколько раз ураган рвал провода, но в течение несколько часов все восстанавливали. Помогли наладить вход в личный кабинет. Написал на почту, сразу связались и вместе решили этот вопрос. На следующий день представитель техподдержки сам позвонил и спросил, все ли продолжает работать. В сравнении с антенной Интерелекома, который был раньше - просто небо и земля. В середине 2018-го правда сделали абонплату за "удержание абонента" - типа платишь, даже если не пользуешься, но молодцы, что это потом отменили.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Вдячні за ваш відгук. Послуги "утримання в мережі" немає. Її відмінили так і не ввівши.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "DataNet"
Андрій (Селичівка)
23 лют 2019 20:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З досвіду користування в приватному будинку: швидкість хороша, критичного просідання в піковий час не спостерігається, підключено до роутера і працює в режимі 24/7, сигнал якщо зникає то на 15 хв. максимум, але таке трапляется дуже рідко. Техпідтримка чудова: оператори привітні, бригада діє оперативно, з підключенням ніяких складнощів не виникло. Додатковими послугами не користуюсь. Окрім постійної IP адреси ще є IPTV за додаткову платню. Загалом вони є і то +. Щодо вартості: вважаю що тарифи для користувачів в приватному секторі завищені порівняно з тарифами для абонентів в багатоквартирних будинках.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Дякуємо за відгук.
Аноним (Київ)
09 січ 2019 12:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый худший провайдер, с таким же обслуживанием и правилами! Интернет никогда не запускается с первого раза, постоянно нужно звонить, звонить и звонить и при этом чуть ли не показывать паспорт, для подтверждения личности! Работники, которые подключают - слишком много разговаривают не по теме и не уважительно относятся к клиентам, операторы - вечно не довольны и часто хамят! Ужасное отношение и обслуживание, зато деньги дерут только так, предварительно не сообщив о том, что является какой услугой и что и сколько будет стоить! Удаляют плохие отзывы и даже не пытаются вернуть доверие клиентов!
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день. Уважаемый абонент, услуга доступа в интернет подключается автоматически при условии отсутствия задолженности на лицевом счету. Нам бы хотелось рассмотреть ситуацию касательно операторов - для этого просим более детально описать ситуацию на почту [email protected] . Также просим уточнить детали ситуции с удалением комментариев и с какого ресурса.
Макс (Гоголів)
28 жовт 2023 21:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
87.53 Мбіт/c
Upload:
89.27 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
261.235
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір і пишу свій відгук щодо даного провайдера. Можу сказати, що я задоволений послугами даного провайдера, навіть коли нема світла, інтернет працює чудово, після заміни роутера на більш краще (з однодіапазонного на дводіапазонний роутер 2.4 ГГц і 5 ГГЦ). Швидкість інтернету стала набагато краще, особливо під час використання діапазону 5 ГГц, в цьому діапазоні досягається прекрасна швидкість інтернету до 100 Мбит/с прийому/передачі, швидке та якісне обслуговування, також планую змінити тарифний план до гігабіту. За таку ціну - інтернет просто ракета, рекомендую)
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Щиро дякуємо за вашу думку. Ми й надалі докладуємо багато зусиль для забезпечення сталості послуг нашої компанії .
Наталія (Любарці)
07 лип 2020 22:12
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
256.765
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуємося цим провайдером більше 4-х років. Всім були задоволені, але останнім часом дуже погіршилося обслуговування. Все проплачено, початок місяця, а Wi-fi показує, без доступу в інтернет. Швидкість, яка заявлена в тарифі не відповідає дійсності. Коли дзвониш оператору, обіцяють полагодити, але нажаль, не дуже поспішають це робити. Порадьте, як змінити таке ставлення до своїх клієнтів. Дуже прикро.... А ми тим часом користуємося мобільним інтернетом... А час "тікає" і прийде новий місяць і знову попросять оплати. По Любарцях це не поодинокі випадки...
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. На зараз бачу, що ви звернулися на тех. підтримку і за запитом сформовано заявку. Вона наразі в процесі виконання. По виконанню з Вами зв'яжеться спеціаліст.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг