Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 220
рекомендують: 177 чол
не рекомендують: 43 чол
ТОВ "Айпорт"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Ржищів)
29 бер 2023 22:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
12.31 Мбіт/c
Upload:
24.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет часом не працює, якщо намагатися сидіти на вай-фаї з 2-х пристроїв, то елементарно фото в телеграмі не відкриває і не завантажує. Дуже розчаровані
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Рекомендуємо Вам звернутися на технічну підтримку за номером 0800755345 та перевірити налаштування вашого WiFi роутера. Вірогідніше ця ситуація зв'язана з налаштуваннями роутера.
Аноним (Баришівка)
28 лист 2022 19:26
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
80.46 Мбіт/c
Upload:
52.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Через дві години після відключення світла зникає інтернет. Зараз, коли вимикають часто, інтернету більше немає ніж є. В інших провайдерів таких проблем не виникає. Невже не можна забезпечити своє обладнання альтернативним джерелом живлення? Адже про проблеми з електроенергією попереджали ще влітку. Сплачую за місяць, а маю по кілька годин на добу інтернет( У нас наразі онлайн навчання, дитина не може відвідувати уроки. Дуже не задоволена.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Ми докладаємо щодня багато зусиль,аби всі абоненти отримали сервіс у повному обсязі. Але, нажаль, станом на сьогодні ще недостатньо ресурсів закрити всі питання, адже відключення відбуваються в багатьох населених пунктах одночасно. Найближчим часом ми виправимо ситуацію. Приносимо виюачення за незручності.
Виктория (Гоголів)
20 січ 2022 17:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неделя ожидания, чтобы подключили интернет и всё напрасно.Кормят завтраками, обещаниями Как можно так относиться к своим клиентам, которые вам платят?Что за свинство?
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день. Приносим свои извенения за задержку с подключением. Сейчас с Вамии свяжется ответственный специалист.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Київ)
08 трав 2021 14:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
259.272
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оформили заявку на виїзд бригади для усунення недоліків... Пройшло 2 дні, ніхто так і не приїхав((( Після зв’язку з оператором, сказали, що бригада приїде ще через 2 дні. 4 дні з дуже низькою швидкістю інтернету... За що платити гроші???
Марина (Мартусівка)
26 січ 2021 11:33
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Такого сервиса не встречала еще нигде. Как операторам так и монтажникам абсолютно все равно на клиентов, наверное и руководству тоже. Началось с того, что подключали меня не 2 недели как обещали ( хотя и это слишком долго в сравнении с другими), а почти месяц, при чем никто не мог точно сказать когда техники приедут. Ответ один - ждите они вас наберут! и не важно, что люди работают и как - то надо заранее планировать присутствие дома. Сейчас ситуация еще веселее , с конца декабря почти каждый день отключается интернет на 2-3 часа потом включается. Ответ операторов - у вас проблемы на линии, ждите техников, опять же когда??? А они вас наберут! В итоге два раза техники приезжали, дня через 3 после вызова, сказали у нас все хорошо!! И на этом все! С этой субботы отключается интернет каждый день, операторы опять говорят одно и тоже - ждите техников, когда - неизвестно, ну вот четвёртый день ждем. Интернета опять нет! Беда в том, что и провайдера другого у нас нет, так бы уже отключились.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день, Марина. Нам жаль, что у вас осталось плохое мнение о нашей компании. По вашему отзыву проведено служебное расследование. С сотрудниками проведена работа. В ближайшее время с Вами свяжется ответственный по вашему вопросу специалист. Еще раз приносим извинения.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Андернет"
Назар (Київ)
03 серп 2020 14:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто кошмар, ничего хорошего от этого провайдера я не получил. Около двух часов разбираться с их же тарифным планом, полный абсурд. Интернет низкий, ставят кучу бесполезных вопросов, и сидишь, ждешь ответного звонка который они так яростно обещают. Не советую никому этого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день. Назар, ответил Вам на почту. Хотелось бы разобраться в ситуации. Буду признателен за ответ
Анонім (Рогозів)
08 лип 2020 01:45
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає тарифному плану! Шкода, що немає іншого провайдера. :( давно б змінила! Коли немає конкурентності то і якість падає(((
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Нажаль Ви не вказали контактної інформації залишаючи відгук для з'ясування вашого питання більш детально. Якщо будете читати це повідомлення, прошу написати на пошту [email protected]
Наталія (Любарці)
07 лип 2020 22:12
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
256.765
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуємося цим провайдером більше 4-х років. Всім були задоволені, але останнім часом дуже погіршилося обслуговування. Все проплачено, початок місяця, а Wi-fi показує, без доступу в інтернет. Швидкість, яка заявлена в тарифі не відповідає дійсності. Коли дзвониш оператору, обіцяють полагодити, але нажаль, не дуже поспішають це робити. Порадьте, як змінити таке ставлення до своїх клієнтів. Дуже прикро.... А ми тим часом користуємося мобільним інтернетом... А час "тікає" і прийде новий місяць і знову попросять оплати. По Любарцях це не поодинокі випадки...
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. На зараз бачу, що ви звернулися на тех. підтримку і за запитом сформовано заявку. Вона наразі в процесі виконання. По виконанню з Вами зв'яжеться спеціаліст.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Делена (Власівка)
15 черв 2020 10:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жду подключения с 20 марта. Несколько раз напоминала. Говорят о пропущенном звонке. С 29 мая жду опять.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Андернет"
Илья (Київ)
03 черв 2020 10:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не понимаю политику компании. Просто полтора месяца просят ждать звонка от мастера по подключению интернета. Берут за эту услугу 2500 грн. и совершенно не шевелятся. Реально знаю несколько человек в садовом товариществе, которые ждут долгожданного звонка. Наверное очень богатая компания.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день. Сейчас большая очередь из заявок на подключение. Мы делаем все возможное, что бы ускорить процесс подключения.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Космонова"
Влада (Затишне)
28 трав 2020 13:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чекаю на підключення інтернету 18 робочий день. В контакт центрі як папуги повторюють, що зі мною зв"яжуться. Шкода, що ви монополісти в нашому населеному пункті. Клієнторієнтованності нуль.
Відгук залишений з IP адреси провайдера Телекоммуникационная группа "Vega"
Аноним (Іванків)
27 трав 2020 23:03
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень часто плохая связь, особенно после 22.00. По указанным номерам не дозвонишся. Техподдержки нет. Сейчас опять нет интернета. Плохо.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день. Работа автоматической системы контакт центра построена так, что если у Вас (определение по телефону указанному при регистрации) есть проблема, то система регистрирует заявку автоматически и в рабочее время с вами свяжется специалист. Акцентируем внимание на том, что определение делается автоматически и если проблема может решится вашими силами автоответчик сразу скорректирует ваши действия.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анжелика (Гоголів)
16 квіт 2020 12:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже місяць чекаю допоки мені підключать інтернет....Але все марно.... Два тижні назад мені зателефонували і повідомили, що на наступний день, якоби приїде майстер підключати інтернет. Попередили про міри застереження під час карантину. На наступний день до мене ніхто так і не приїхав, навіть не зателефонували. На третій день я сама позвонила на гарячу лінію щоб дізнатися чому не приїхав майстер, там мені ніхто не зумів відповісти. Сказали що зімною зв"яжуться... Потім мені все таки позвонили і сказали, що якоби майстер мені дзвонив а я не взяла трубку. Але такого бути не може, поскільки я працюю з телефоном - він у мене завжди на з"вязку. Коли я попросила дати номер майстра, який якоби мені дзвонив, мені також не надали такої інформації. Сказали що не знають з якого номера мені дзвонили... Я ж знову запитала коли мені підключать інтернет, мені сказали очікуйте з вами зв"яжутся... Минуло знову два тижні, ніхто так і не подзвонив... Дуже засмучена, поскільки працюю на віддаленні і хороший інтернет дуже потрібний...
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Але, нажаль, дуже велика черга та суворі заходи карантину не дозволяють нам працювати у звичайному режимі. Сподіваємося, що ваша думка зміниться. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВЛАЙН"
Хохол (Баришівка)
21 лют 2020 22:28
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
92.1 Мбіт/c
Upload:
90.33 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відсутність альтернативи дає про себе знати. Але (!) провайдер повинен мати деяку відповідальність перед користувачем! тому що користувач платить кошти. І за рахунок цих коштів існує провайдер. Це перше. Друге - часті вимикання інтернету ( і ТБ також відсутнє) . Пояснення різні, типу, у вашому будинку працювали сьогодні майстри.. Допрацювались.. ;) в мене тепер відсутній інтернет. Або ж - сьогодні на всі роутери були відправлені налаштування а ви ж користуєтесь НЕ ЛІНКОМ!!! тож за 250 грн ми його налаштуємо. (всі рази виявлялось, що айпорт якогось х"ра забував про мій роутер, бо я його купив не в них). Про ТБ взагалі мовчу. Тут ледь не щомісяця потрібно знов і знов підключати пристрої. Якісь збої на моєму НЕЛІНКУ! ;) Відповіді операторів дивують - законом\договором передбачено усунення проблем\несправностей протягом 3-х діб. Тобто Айпорт запевняє, що це нормально коли раз на тиждень на три дні пропадатиме інтернет!! Ще були якісь атаки на компанію айпорт. тоді навіть номери техпідтримки не відповідали. Щоправда айпорт компенсував за день абонплати. За це дякую! але це був єдиний випадок. Взагалом айпорт ніколи не винен. І, інколи складається враження, що я маю вибачитись за ТЕ, що звернувся до техпідтримки у зв"язку із відсутністю інтернету... Загальна оцінка - задовільно! Це за швидкість, наявність ТБ і адміна який допомагав налаштувати пристрій для перегляду ТБ :) Але нажаль "мінусів" багато... тому не можу поставити "відмінно".
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Нам важлива Ваша думка. Нажаль, у нас як і у інших операторів зв'язку бувають збої в роботі, які ми якомога швидше стараємося усувати, навіть у вихідні дні. Нам прикро, що у вас склалося таке враження про нашу компанію. Ми завжди поліпшуємо якість нашого сервісу, тому в подальшому намагатимемося уникати ситуацій, коли по вині наших працівників трапляються перебої в роботі сервісів.
Виктор (Гоголів)
16 груд 2019 20:13
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
91.38 Мбіт/c
Upload:
82.4 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хорошая скорость, но очень не стабильный интернет, смотреть вечером фильм онлайн в хорошем качестве, спортивные трансляции, играть в онлайн игры часто просто не возможно, в Вайбере надпись "отсутствует подключение к интернет" моргает как стробоскоп. Служба поддержки работает с 9-00 до 21-00, получается 50% времени предоставляемых услуг клиент остается один на один со своими проблемами. В колл центре сидят девочки не понимающие что они там делают вообще.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
По вашому зверенню сформовано заявку для вияснення ситуацію з якістю послуги. Дякуємо
Аноним (Київ)
07 вер 2019 21:26
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
33.3 Мбіт/c
Upload:
39.11 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявленная скорость согласно пакета 50 Мбит/с, а в реальности 33 Мбит/с!
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день. Замер скорости надо проводить по рекомендации http://iport.net.ua/#help_inet
Антон (Сулимівка)
12 черв 2019 16:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот уже ждем вторую неделю когда нам подключат интернет, когда звонили первый раз, нам сказали что подключение за 10 дней, потом сроки начали смещаться и во второй раз нам пообещали что нас подкючат за 10 РАБОЧИХ дней, сегодня уже 8 день ожидания, мы опять позвонили спросить когда ориентировочно монтажники приедут, в этот раз сказали что на этой неделе не смогут, поскольку очень огромная нагрузка, когда же нам ждать подключения?
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Мидокладаємо великих зусиль, аби підключення виконувалися в оговорений строк, але на даний час багато замовлень. Можливі збільшеннястроку очікуванні виконання заявок на підключення.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Бориспіль)
24 лют 2019 06:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
"Уважаемое" руководство. Вы вообще что делаете, чтобы к вашим клиентам, которые платят деньги относились нормально. Ваши операторы обнаглели в край. С таким отношением у вас не будет клиентов когда ваша конторка не будет одна работать, а это уже скоро так как 4ж строят быстро.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрый день. Нам очень хочется разобраться в вашей ситуации. Предоставьте, пожалуйста на почту [email protected] ваш номер договора для более детального рассмотрения сложившейся ситуации. Спасибо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Вороньків)
11 лют 2019 15:19
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жду підключення інтернету вже 2 тижні і це за 2500 грн, жах. За цей час навіть не подзвонили договоритись за дату встановлення. На жаль немає інших більш-менш провайдерів.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Виконання заявок проходить в порядку черги по даты створення. На даний час обсяг роботи досить великий, тому велике прохання зачекати. Дякуємо за відгук.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Баришівка)
02 лют 2019 21:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цей провайдер не поважає своїх старих клієнтів, здираючи з них по 150 грн щомісячно, в той час, коли нові клієнти платять по 95 грн за ту ж саму швидкість. Iport обґрунтуйте таку неповагу до своїх старих абонентів!!! З таким відношенням ви далеко не заїдете! Немає більше ніякого бажання з вами і далі співпрацювати. Я думаю, що скоро і інші абоненти це помітять. Тож хочу розірвати з вами договір і перейти до іншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Айпорт":
Добрий день. Цей тариф є обмеженим в дії та може бути зменен провайдером в будь-який час. Компанія поважає кожного клієнта і завжди намагаємося надавати послуги найвищої якості. Повідомте будь-ласка ваш номер договору ми з Вами зв'яжемося для більш детального роз"яснення.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг