Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Радехів)
20 лист 2021 20:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.34 Мбіт/c
Upload:
0.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету жахлива!!! Це не перший раз! Гроші платимо вчасно, а отримуємо жахливе з'єднання!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Вадим (Сарни)
12 лист 2021 23:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
303630
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техпідримка "попугаї". Починаючи з "колцентру". Проблема з інтернетом не вирішена вже тиждень. Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
12 лист 2021 20:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
307117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
П'ять днів не працює інтернет. Спочатку потрібно залишити заявку, потім або не телефонують, або кажуть перезагрузіть роутер. Перезагрузили. Результатів нуль. Створюю знову заявку. Передзвонюють в 23.00, завтра інтернет буде. Завтра інтернету немає. Створюю заявку. Вже не перетелефоновують. Зато 01.11. плату за інтернет оперативно зняли. Супер провайдер.
Євгеній (Рівне)
02 лист 2021 15:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
118902
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий тиждень виникають проблеми з підключенням, у дитини дистанційне навчання, техпідтримка не виходить на зв'язок годинами, минулого звернення інтернет був відсутній добу, сьогодні (02.11.2021) знову така ситуація, мабуть прийшов час міняти провайдера.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Аноним (Львів)
01 лист 2021 08:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
92.19 Мбіт/c
Upload:
78.55 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
104007
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З 1 листопада перейшов на 100 Мбит/с - чому я небачу даної швидкості? Повідомляти і брати гроші - ви мастакі, а надати абоненту те, за що виін платить ви НЕМОЖИТЕ.... Надіюсь що ви зверните на це увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
За результатами аналізу по вашій угоді проблем, які можуть перешкоджати вам отримати заявлену швидкість, не виявлено. Для коректного тестування швидкості потрібно відключити всі додаткові пристрої від мережі, зупинити активні з'єднання, перевірити чи не включено VPN-з'єднання з вашого боку. Для того, щоб побачити швидкість 100+ Мбіт/с у вас має бути відповідне обладнання, яке пітримує роботу з кабелем в 1 Гбіт/с. Більшість роутерів середнього цінового діапазону підтримують роботу тільки в 100 мб/с, їх максимальна пропускна швидкість 80-95 Мбіт/с. Саме такі результати ви і бачите на тестах 92-78 Мбіт/с - це відміна швидкість при такому включенні до 100 мб/с і при такому типі обладання, яке підключаєте зі свого боку. Для додаткової консультації прохання звернутись в технічну службу: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 67-3-80-90 +38 (067) 37-37-8-47
Анонім (Рівне)
31 жовт 2021 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
2.47 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Низька невідповідна швидкість інтернету постійно, особливо ввечері його може не бути взагалі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Інтернет надаємо всім в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання, а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Ви можете звернутися на гарячу лінію: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) та замовити виклик майстра. У найкоротші терміни майстер приїде на вашу адресу проведе діагностику, виявіть проблему, усуне її чи запропонує варіанти вирішення. При потребі ви можете замовити у нас послугу по встановленню роутера.
Аноним (Ковель)
29 жовт 2021 15:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет параша ебаная, платим за 100 Мбит/с, получаем 13, мало того что нету даже 20 Мбит/с, так еще и в играх пинг 100500 мс, может просто вылететь, чисто из-за того что этот БИТ лагает.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Анонім (Ковель)
24 жовт 2021 23:41
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
98.4 Мбіт/c
Upload:
87.75 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раніше швидкість була 15-30 Мбит/с, особливо нереально було ввечері користуватись, платили за 100 Мбит/с. За порадою служби підтримки замінили галімий роутер НЕТІС із трьома йобїх мать антенами на Mікроток AC2 за 1600 грн який взагалі без антен, і ви неповірите!!! Швидкість стала 100 Мбит/с через вайФай, який без антен ловить краще ніж той що з антенами!!! Як то кажуть вєк живи і вєк учись, краще відразу поставити добрий роутер, аніж дзвонити на підтримку і жалітися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук!
Наталя (Сарни)
21 жовт 2021 10:29
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
8555
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший Інтернет-провайдер, який тільки може існувати. Працює стабільно - лише декілька днів на місяць. Постійно збої, нормальна робота - лише кілька годин на добу, або взагалі не працює! Додзвонитись - нереально, оформити заявку - аналогічно!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. 19.10.2021 було зафіксовано заявку на виїзд майстра. Виїзд було здійснено 21.10.2021 року згідно з термінами зазначених у договорі. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Наберіться терпіння. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рудка-Червінська)
20 жовт 2021 20:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.94 Мбіт/c
Upload:
2.07 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З заявлених в договорі 30 Мбіт/с - маємо такий результат...(дивитись дані тесту). А тепер скажіть мені будь ласка, повинен я рекомендувати цього провайдера, чи ні?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Львів)
20 жовт 2021 19:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.58 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість Інтернет у не відповідає згідно угоди,по вечорах не можливо користуватися послугами. Чому немає стабільності???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Згідно з історією звернень на наш технічний відділ , нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Чому немає стабільності??? Для стабільного доступу до мережі Інтернет рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.
Вадим (Рівне)
15 жовт 2021 15:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
15.45 Мбіт/c
Upload:
16.07 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після збільшення швидкості з 20 Мбит/с до 50 Мбит/с ця сама швидкість як температура у хворого на грип-на протязі дня може скакати від 45 до 2 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Володимир (Щуровичі)
14 жовт 2021 14:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
87.49 Мбіт/c
Upload:
77.83 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
На даний момент швидкість становить 87.49 Мбит/c що дуже добре ))), з листопада переходжу на 100 Мбит/с - і ось тоді я буду бачити чи ДП НТЦ "Уарнет" заслуговує на місце НАЙКРАЩОГО інтернет провайдера, чи ні)))) і ось тоді буде. РЕКОМЕНДУЮ усім.
Аноним (Рівне)
13 жовт 2021 09:17
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
31.06 Мбіт/c
Upload:
0.48 Мбіт/c
Договір:
45674
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просте смарт тв. Не можливо дивитись, постійно підвісає, не кажу вже про якісь ігри... При заяленій в договорі швидкості в 50 Мбит/с маю 31 Мбит/с... А інколи того менше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. За вказаним номером телефону в договорі не можемо з вами зв'язатися. Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний, для вас час . Телефонні номери технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), 097-500-50-57 – для СМС.
Анонім (Шацьк)
13 жовт 2021 00:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
59.5 Мбіт/c
Upload:
61.47 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключились весною, в порівнянні з укртелекомом - небо і земля, швидкість більша ніж в договорі, має бути 50 Мбит/с, а тести показують 55-60 Мбит/с. Як пропадає інтернет то пишуть причину у групі вайбер і оперативно ремонтують.
Я задоволений!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дуже Вам вдячні за такий приємний відгук!
Анонім (Рудка-Червінська)
01 жовт 2021 21:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.21 Мбіт/c
Upload:
4.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто жах, пропадає декілька разів на день. Часто падає швидкість (плачу за 30 Мбіт/с), пінг захмарний. І не запитуйте у мене номер договору, та не звинувачуйте у всьому Wi-fi, такі проблеми у всіх в нашому регіоні і уже давно. Перший рік після підключення все було гаразд і я був задоволений провайдером, а далі все гірше і гірше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам або ж самостійно зверніться на нашу гарячу лінію.
Анонім (Радехів)
30 вер 2021 20:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.12 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість жахлива!!! За що берете гроші!!! Не можливо працювати, а дітям вчитися!!! Дуже часто пропадає інтернет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам або ж самостійно зверніться на нашу гарячу лінію.
Анонім (Львів)
28 вер 2021 18:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.45 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість нереально погана. За що ми платимо гроші розчаровуєте дуже сильно надіємось що в ближчий час будемо писати хороший вігкук.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам або ж самостійно зверніться на нашу гарячу лінію.
Сергій (Шпанів)
27 вер 2021 18:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51667
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість при заявлених 20 Мбит/с - реально до 4 Мбит/с, до підключення я знав, що сервіс слабенький, але щоб на стільки?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми передали ваше звернення на техпідтримку. Найближчим часом наші фахівці зв'яжуться з вами на вказаний номер телефону в угоді, для уточнення ситуації. Якщо у вас є проблема з доступом до мережі Інтернет, телефонуйте в службу підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15, повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Дякую, що звернулися до нас!
Иван (Городіще)
22 вер 2021 02:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
39254
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую. Пропал интернет - дозвониться херушки, ночью отключают телефон, нет ни вызова, ни чего. Стучи по батарее. Они ночью спят а деньги получают за какой. И за какой я плачу если он периодически пропадает а если дозвонишься то как всегда авария в с. Городище. Какая нафиг авария если у нас даже распределителя в селе нету а в с. Удрицьк. Скорее бы сменить долбаный Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Дійсно за вашим напрямком 10.09.2021 р. фіксувалося тимчасове зникнення зв`язку, яке було усунуто в найкоротші терміни. Телефони технічної підтримки працюють цілодобово: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 . Також є адреса електронної скриньки, на яку можна писати в будь-який зручний для вас час: [email protected] — технічна підтримка. Нам важливо знати за яким номером телефону Ви зверталися?Прохання написати повідомлення на електронну адресу [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг